Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Ajax - SC Cambuur [21-11-15]

Gestart door Casuals-lwd, november 08, 2015, 20:31:25

Vorige topic - Volgende topic

MotM Ajax - Cambuur

Leonard Nienhuis
4 (10%)
Djavan Anderson
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (2.5%)
Kai Heerings
3 (7.5%)
Marvin Peersman
1 (2.5%)
Erik Bakker
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sander van de Streek
19 (47.5%)
Furdjel Narsingh
4 (10%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
8 (20%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 39

Stemmen gesloten: november 28, 2015, 21:35:43

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op november 21, 2015, 09:24:56
Waarom staat Houtkoop linksback? We hewwe toch een beloftenteam? Pluk daar de linksback dan weg. En waar is Kai Heerings? Of zit die nog in de Doelensteeg?  :zucht

De Doelensteeg? Dan is ie idd een mooi end uit de richting

https://www.google.nl/maps/place/Doelensteeg,+2311+Leiden/@52.1579078,4.482141,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x47c5c6f23d4ff7c1:0xd90da7994fa3c0e8

Harry L.

Citaat van: wiekie1969 op november 21, 2015, 09:24:56
Waarom staat Houtkoop linksback? We hewwe toch een beloftenteam? Pluk daar de linksback dan weg. En waar is Kai Heerings? Of zit die nog in de Doelensteeg?  :zucht

Als houtkoop de voorkeur krijgt op die positie in plaats van heerings (linksbenige verdediger), dan kan je hem beter wegsturen. Dan gaat hij niet veel minuten meer maken. De miskoop van het seizoen

michello

Citaat van: wiekie1969 op november 21, 2015, 09:26:52
Mee eens. We hewwe 2 jaar lang op onze tenen gelopen, op een gegeven moment houdt het op. Blessures hebben niks met kunstgras te maken.

Waar ik me mateloos aan irriteer is dat " op onze tenen lopen ". Je bent toch topsporter? Je Speelt altijd naar je mogelijkheden met een fit lijf. Is dat niet zo, dan speel je niet.  Wat een onzin en calimerogejank.

Bernardo

Citaat van: Harry L. op november 21, 2015, 09:54:20
Als houtkoop de voorkeur krijgt op die positie in plaats van heerings (linksbenige verdediger), dan kan je hem beter wegsturen. Dan gaat hij niet veel minuten meer maken. De miskoop van het seizoen

Krijgt denk ik de voorkeur omdat Heerings net terug is van blessure. Zullen ook met hem in deze wedstrijd wel geen risico willen nemen

hobbes

scc-aaron

Goed om Marco van der Heide weer eens te zien, hij was te gast bij Omrop Abe. Maar ook daar hebben ze er geen vertrouwen in. Hopen dat ze het mis hebben.

Marc S

ach realistisch gezien win je deze wedstrijd ook in een goed seizoen bijna niet.

De Gast

Nee maar dit moet normaal gesproken wel een pot zijn waar je naar uit kijkt om te gaan zien.. maar het leeft volgens mij bij niemand door alle tegenspoed.. erg jammer.

Bill Shankly

Krijg een beetje het gevoel dat iedereen de wedstrijd wel schriftelijk wil af doen.
Toch vind ik dat je gewoon negentig minuten moet knallen.
Eens dat je sommige spelers spaart maar de elf die er in staan moeten plank gas geven.
Ik vind namelijk dat je in elke 90 minuten kansen hebt en je hebt ook geen garantie dat je volgende week 3 punten haalt.

Dus wat mij betreft gas er op en op naar een stunt |:) |:)

EdsjeSCC

Zoooooo weinig kwaliteit op het veld vanavond. Denk dat het 5-0 wordt

moodygrunn

Citaat van: EdsjeOgbeche op november 21, 2015, 16:59:42
Zoooooo weinig kwaliteit op het veld vanavond. Denk dat het 5-0 wordt

Jij onderschat Barto, het wordt 5-5
In Henk en Sandor we trust

666

Misschien onderschatting van Ajax en valt er stiekem wat te halen. (mijn geel blauw hart spreekt).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: De Gast op november 21, 2015, 15:55:50
Nee maar dit moet normaal gesproken wel een pot zijn waar je naar uit kijkt om te gaan zien.. maar het leeft volgens mij bij niemand door alle tegenspoed.. erg jammer.

al 3 jaar lang zijn de uitwedstrijden tegen ajax psv en feyenoord nou niet bepaald
echt leuk qua sfeer in die stadions. we hebben een punt gepakt bij ajax en psv
was leuk voor onze sfeer maar verder wast niks.f,noord afgelopen seizoen geweest
was ook een dooie bende,voor die clubs zijn wij gewoon een tussen doortje.
in amsterdam is al 2 jaar een bende met wedstrijden van ons en vandaag oek
weer een half leeg/vol stadion.

thuis tegen die ploegen kijk ik altijd wel naar uit al leverd dat ook nog niks op
maar de leuksten zijn gewoon tegen de ploegen die rond ons staan dan gaat het
er echt om.

michello

De leukste is DKV-thuis. AL-TIJD.

El Ma-kri-niii

@HenkAlbers1970: Opstelling #Cambuur
Nienhuis, Anderson, Dammers, Heerings, Peersman, Bakker, Monteiro, Van de Streek, Narsingh, Barto, Byrne #AjaCam