Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Sipke Hulshoff

Gestart door Tanjajeah, november 12, 2015, 11:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Collingwood op mei 21, 2017, 20:12:01
Van Deelen inderdaad geblesseerd, is op krukken het stadion uit gegaan.
Deze scheidsrechter is niet de oorzaak dat we hebben en verloren, maar heeft wel een grote invloed gehad op het spel. Het fysieke van MVV was bij tijds bij het criminele om af en werd niet tijdig door deze slapjanes en blinde grensrechters bestraft.
Hij liet op diverse momenten de wedstrijd volledig ontsporen door niet consequent te handelen.
Van Deelen, Monteiro en Vd Streek zijn dan ook meerdere malen met aanslagen in aanraking gekomen.

Collingwood

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2017, 20:30:03
Deze scheidsrechter is niet de oorzaak dat we hebben en verloren, maar heeft wel een grote invloed gehad op het spel. Het fysieke van MVV was bij tijds bij het criminele om af en werd niet tijdig door deze slapjanes en blinde grensrechters bestraft.
Hij liet op diverse momenten de wedstrijd volledig ontsporen door niet consequent te handelen.
Van Deelen, Monteiro en Vd Streek zijn dan ook meerdere malen met aanslagen in aanraking gekomen.

De scheids is me niet echt negatief opgevallen en we hebben zeker niet door hem verloren, op één ding na. Hun rechtsbuiten kreeg al vrij vroeg geel en heeft daarna overtreding op overtreding gestapeld. De scheids bleef maar waarschuwen in plaats van eens de tweede gele kaart te trekken. Dit terwijl een paar spelers van ons (bv. Tissoudali) bij de eerste lichte overtreding meteen geel kreeg.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

se mutte zelf eens wat harder derin klappen . Net als tegen vvv thuis werden we aangepakt . Zo moet het ook, op het randje

denistel

Citaat van: sunderland op mei 21, 2017, 20:48:48
se mutte zelf eens wat harder derin klappen . Net als tegen vvv thuis werden we aangepakt . Zo moet het ook, op het randje

tuurlijk man speelden wij maar tot het randje..sommigen hevve amper een zweetdruppel had

Nightmarelwd

Laatste twee wedstrijden duidelijk geworden waarom er een hoofdtrainer is aangetrokken en Sipke assistent wordt.

Niks ten nadele van Sipke, heeft samen met Arne het team laten voetballen. Halve finale van de beker gehaald.
MI-Sider for Life

okkele

Citaat van: Nightmarelwd op mei 22, 2017, 19:13:42
Laatste twee wedstrijden duidelijk geworden waarom er een hoofdtrainer is aangetrokken en Sipke assistent wordt.

Niks ten nadele van Sipke, heeft samen met Arne het team laten voetballen. Halve finale van de beker gehaald.
ik vind t prima.
heeft het dit seizoen gedaan met falende keepers,2 verdedigers van dordrecht,een anderson en jeugdspelers in de verdediging,een kip die direct geplukt was,een ex-telstar speler,een 2de bakker,international noor,mannes de verlosser en jeugd op het middenveld,nog een ex-telstar speler,een almere speler,hemmen en houtkoop.
natuurlijk waren er kutwedstrijden,helaas steeds op het verkeerde moment maar hij heeft ze samen met slot wel een systeem in hun flikker weten te drukken.
dat is de jong nooit gelukt,die had maar 1 plan.
als de frustratie afgezakt is (bij mij duurt dat zeker nog even) kan je toch terugkijken op een bijzonder seizoen.

zeker niks ten nadele van hulshof.

ik ben nu wel even klaar met voetbal.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Weest wat het mooie van dit alles is,,,,, als we goed speelden ( bijna iedere weds na de winterstop was het steeds Slot de redder) en nu het mis is is het Sipke zijn naam die het heeft gedaan. Ik weiger daar aan mee te doen ook omdat het duidelijk het team was wat faalde

speculeter

Waar ik nog het meeste last van heb is een heel leeg gevoel.

okkele

ik wil een knuffel.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Citaat van: sunderland op mei 22, 2017, 20:06:42
Weest wat het mooie van dit alles is,,,,, als we goed speelden ( bijna iedere weds na de winterstop was het steeds Slot de redder) en nu het mis is is het Sipke zijn naam die het heeft gedaan. Ik weiger daar aan mee te doen ook omdat het duidelijk het team was wat faalde

Eens, zeer oneerlijk (en irritant).
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Ik herinner me een wedstrijd voor de beker in ons eigen stadion waarbij de arbiter van dienst ook lekker liet voetballen. Toen was het in ons voordeel en hoorde ik er niemand over.
Ik vind het eerder schrikbarend dat veel van onze spelers de duels niet aankunnen of schuwen, je weet dat in de JL flink op fysiek gespeeld wordt en daarop hebben we verloren.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op mei 22, 2017, 20:06:42
Helemaal mee eens.

richard

Citaat van: Gasgeve op mei 22, 2017, 21:09:49
Helemaal mee eens.

en wie moet team voorbereiden? slot en sipke.....play offs zwaar onderschat door deze 2 man en supporters buiten gesloten...

Geelblauwstiens

Citaat van: richard op mei 22, 2017, 21:39:41
en wie moet team voorbereiden? slot en sipke.....play offs zwaar onderschat door deze 2 man en supporters buiten gesloten...
Mindset team was niet goed. Maar "supporters buitengesloten", is beetje huilie.
Mvv geloofde d'r in. Wij geloofden dat we het wel eventjes zouden doen.....Daar ging het mis.
Spelopvatting, mindset en hautain in de favorietenrol stappen.

Bankzitter

In de beker konden we de fysieke strijd wel leveren. En als je goed speelt, dan ben je vaak net te snel waardoor je de duels ook ontwijkt. Het was gewoon niet goed genoeg en MVV kon wel pieken. Ik zie ook liever 1 of 2 boefjes in de selectie maar je weet dat vd Belt vooral op voetballend vermogen selecteert, daarbij was een sterke vent als N'Toko toch ook geen succes.