Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.930
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

Bankzitter

Hoeveel clubs in het rechterrijtje hebben er meer dan 2 eredivisiewaardige backs?
Al we 5 rechtsbacks hadden en geen spits dan zou ik dat eerder een falend aankoopbeleid vinden.
De andere opties Mac Intosh ,Perreira en Schootstra zijn geblesseerd. Daarbij heeft een jonge back een ervaren man naast zich nodig en niet een speler die zelf ook een groentje is.
Dit is nog een van de meest logische opstellingen van de laatste tijd. Van mij had vd Streek al eerder op de back gemogen en Houtkoop op linksbuiten.

Holwerd voor Cambuur

Gek genoeg heb ik in deze wedstrijd ook meer vertrouwen dan in die van vorige week :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2015, 10:17:35
Gek genoeg heb ik in deze wedstrijd ook meer vertrouwen dan in die van vorige week :koffie

Ben wel jaloers op je, dat heb ik totaal niet. :zucht

speculeter

En daar was Henk zijn uitspraak weer...
We staan er goed op en op de training een hoog niveau
Wanneer heb ik dat eerder gehoord?

Harry L.

Citaat van: speculeter op december 05, 2015, 10:30:29

Ben benieuwd of ze wakker zijn vanaf seconde 1, en dat ze niet weer wakker worden voor het al weer te laat is.

diekhuzen

Wat een gelul weer.

okkele

dat word weer vloeken tegen mn tv!
ik zie nog nijp het hek omschreeuwen tegen menzo,dat gevoel heb ik nu steeds vaker vreemd genoeg.
helaas is onze trainer een leuke vent.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

We moeten nog 4 pnt halen zegt ie...

Wat een gek. Er moeten nog 9 pnt bij voor de winterstop en dat is eigenlijk niet eens genoeg. Ik snap het niet meer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

CamLeeuw

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2015, 10:17:35
Ik had meer vertrouwen thuis tegen de Superboeren. Tegen Willem II zal het denk ik een zware dobber worden.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

AL

Citaat van: poelie-lwd op december 05, 2015, 11:32:42
We moeten nog 4 pnt halen zegt ie...

Wat een gek. Er moeten nog 9 pnt bij voor de winterstop en dat is eigenlijk niet eens genoeg. Ik snap het niet meer.

4 punten  teken ik voor.
Denk dat het 0 worden.

diekhuzen

9 punten is niet realistisch met de huidige vorm.

CamLeeuw

Citaat van: AL op december 05, 2015, 11:46:48
4 punten  teken ik voor.
Denk dat het 0 worden.
Met de instelling van de spelers nu zal dat ook misschien zo worden. :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

sk13

Vd streek rechtsback? Dus maw el baad wordt verantwoordelijk gehouden voor verlies tegen graafschap. Tuurlijk hij speelde misschien niet zijn beste wed. Maar dat waren er veel meer. Een jongen van 2de moet dus meteen wereldpot spelen wil hij 2 wed achter elkaar in 1ste spelen. Terwijl onze "gelouterde" profs fout na fout kut pot na kut pot mogen spelen. En blijven staan. Dit beleid klopt voor geen meter!!!

Collingwood

Citaat van: sk13 op december 05, 2015, 12:08:39
Vd streek rechtsback? Dus maw el baad wordt verantwoordelijk gehouden voor verlies tegen graafschap. Tuurlijk hij speelde misschien niet zijn beste wed. Maar dat waren er veel meer. Een jongen van 2de moet dus meteen wereldpot spelen wil hij 2 wed achter elkaar in 1ste spelen. Terwijl onze "gelouterde" profs fout na fout kut pot na kut pot mogen spelen. En blijven staan. Dit beleid klopt voor geen meter!!!

Henk heeft tegen OF zijn keuze uitgelegd. El Baad speelde tegen De Graafschap omdat zij zonder vleugelspelers spelen. Willem II speelt met echte buitenspelers, en dus kiest hij voor Van de Streek. Heeft dus niet met El Baad te maken, maar met de tegenstander.

Wat een gezeik trouwens om de uitspraak van Henk. Wat moet hij dan zeggen? We trainen bagger en we gaan waarschijnlijk geen punten meer halen voor de winterstop? Dat zal de spelers ook lekker veel vertrouwen geven.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Oké collingwood had ik niet gehoord op of. Maar gaat me ook om Hoe het gaat qua beleid. Hoe vaak worden er wel niet spelers op "rare" plaatsen neergezet. Hoeveel baggerpotten mogen de selectie spelers wel niet spelen? Voordat jongen van tweede een eerlijke kans krijgt. Die zal ook fouten maken. Maar dat doen beoogde elf ook. Maar die staan er elke week weer in. Die zijn zeker van hun plek. Daar gaat het om. Niet 1 maar dan ook niet 1 van tweede krijgt reële kans om zich te bewijzen in eerste. Of je moet nu over monteiro beginnen die er steeds als eerste ook wordt uitgehaald.