Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
182 gasten, 3 leden
Bob Paisley, zeewolde, mario

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

Vlampiep

Citaat van: sk13 op december 05, 2015, 12:08:39
Vd streek rechtsback? Dus maw el baad wordt verantwoordelijk gehouden voor verlies tegen graafschap. Tuurlijk hij speelde misschien niet zijn beste wed. Maar dat waren er veel meer. Een jongen van 2de moet dus meteen wereldpot spelen wil hij 2 wed achter elkaar in 1ste spelen. Terwijl onze "gelouterde" profs fout na fout kut pot na kut pot mogen spelen. En blijven staan. Dit beleid klopt voor geen meter!!!

Wat een gezeik nu de club juist alle steun nodig heeft.
Toen het goed ging werden Henk en zijn mannen de hemel in geprezen, nu afgebrand.
Pas na de winterstop kunnen we de balans op maken en zien of er verstandige versterkingen zijn aangetrokken en het spel hiermee is verbeterd.
Onrust sterkt alleen maar die boeren omroep en de gierrijders krant in hun charme offensief.

diekhuzen

Citaat van: Collingwood op december 05, 2015, 12:20:13
Henk heeft tegen OF zijn keuze uitgelegd. El Baad speelde tegen De Graafschap omdat zij zonder vleugelspelers spelen. Willem II speelt met echte buitenspelers, en dus kiest hij voor Van de Streek. Heeft dus niet met El Baad te maken, maar met de tegenstander.

Wat een gezeik trouwens om de uitspraak van Henk. Wat moet hij dan zeggen? We trainen bagger en we gaan waarschijnlijk geen punten meer halen voor de winterstop? Dat zal de spelers ook lekker veel vertrouwen geven.

Wat heb je dan nog aan El Baad vraag ik me af, is toch een verdediger? Juist tegen echte flankspelers moet er een verdediger staan... Henk hoeft helemaal niks over de trainingsintensiteit te zeggen, ik word er wel een beetje moe van...
Over zelfvertrouwen gesproken. Waarom flikkert de trainer El Baad er na 45 minuten uit?

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op december 05, 2015, 13:00:18
Wat heb je dan nog aan El Baad vraag ik me af, is toch een verdediger? Juist tegen echte flankspelers moet er een verdediger staan... Henk hoeft helemaal niks over de trainingsintensiteit te zeggen, ik word er wel een beetje moe van...
Over zelfvertrouwen gesproken. Waarom flikkert de trainer El Baad er na 45 minuten uit?
Wordt jij maar lekker moe beste jongen, dat is je gegund.
Het verschil in het voetballen bij de beloften en hoofdmacht eredivisie is net zo groot als Jupiler en eredivisie.
Er wordt een veel hogere handelingssnelheid gevraagd en dat in combinatie met het fysieke kan el Baad nog geen 90 minuten brengen, wat begrijpelijk is.
We hebben niet anders en moeten het er tot de winterstop mee doen.
En wat onze trainer betreft, geef het je te doen om iedere keer maar het positieve er van in te blijven zien. Hij blijft iedereen netjes te woord staan na een wedstrijd en vertegenwoordigt de club op uitstekende wijze.
Waarom denk je waarop er dertig kilometer verderop alles uit de kast wordt gehaald om weer positief naar buiten te komen mbt de weggelopen sponsors en publiek.
We moeten vertrouwen houden en denk aan Heracles vorig jaar, daar bleef ook iedereen rustig en kreeg het vertrouwen van de supporters. En zie, ze spelen nog eredivisie en wel in de sub top.
|:)

Harry L.

Citaat van: Vlampiep op december 05, 2015, 13:18:40
Wordt jij maar lekker moe beste jongen, dat is je gegund.
Het verschil in het voetballen bij de beloften en hoofdmacht eredivisie is net zo groot als Jupiler en eredivisie.
Er wordt een veel hogere handelingssnelheid gevraagd en dat in combinatie met het fysieke kan el Baad nog geen 90 minuten brengen, wat begrijpelijk is.
We hebben niet anders en moeten het er tot de winterstop mee doen.
En wat onze trainer betreft, geef het je te doen om iedere keer maar het positieve er van in te blijven zien. Hij blijft iedereen netjes te woord staan na een wedstrijd en vertegenwoordigt de club op uitstekende wijze.
Waarom denk je waarop er dertig kilometer verderop alles uit de kast wordt gehaald om weer positief naar buiten te komen mbt de weggelopen sponsors en publiek.
We moeten vertrouwen houden en denk aan Heracles vorig jaar, daar bleef ook iedereen rustig en kreeg het vertrouwen van de supporters. En zie, ze spelen nog eredivisie en wel in de sub top.
|:)

:_schater, wat een vergelijking. Heracles had verleden jaar in de winterstop 16 punten. Wij hebben er nu 7 en dat gaan er niet veel meer worden. Daar komt bij dat zei een veel betere selectie hadden die wij zelfs met evt. versterkingen na de winter niet krijgen.
Weltrusten :O

Collingwood

Citaat van: diekhuzen op december 05, 2015, 13:00:18

Een centrale verdediger, ja, geen echte rechtsback. Zet Dammers maar eens op rechtsback tegen een watervlugge buitenspeler, dan wordt hij ook aan alle kanten voorbij gelopen.

Henk geeft gewoon antwoord op een vraag. Dat hoort bij een interview. Als je daar moe van wordt kun je er misschien beter niet naar luisteren.

En ik vond de wissel vorige week best aardig uitpakken. Het lijkt me dat het teambelang wel boven het individuele belang van El Baad gaat.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op december 05, 2015, 11:32:42
We moeten nog 4 pnt halen zegt ie...

Wat een gek. Er moeten nog 9 pnt bij voor de winterstop en dat is eigenlijk niet eens genoeg. Ik snap het niet meer.

4 punten is veel te weinig, dan moet je na de winter een punt of 23 gaan pakken en dat gaat echt niet lukken.

Vlampiep

Citaat van: Harry L. op december 05, 2015, 13:35:46
:_schater, wat een vergelijking. Heracles had verleden jaar in de winterstop 16 punten. Wij hebben er nu 7 en dat gaan er niet veel meer worden. Daar komt bij dat zei een veel betere selectie hadden die wij zelfs met evt. versterkingen na de winter niet krijgen.
Weltrusten :O
Nou Calimero zet hem dan maar op de degradatie muts.
Kampioen zullen we dit jaar niet worden, maar degraderen is voor mij en vele anderen nog niet aan de orde.
Zie het ook eens anders. Het blijft nu reete spannend of we er in blijven of niet.
Voor veel clubs is het nu al duidelijk dat ze niet kampioen worden en ook niet zullen degraderen. Weg spanning en kunnen de rest van competitie eigenlijk wel schriftelijk afdoen.

CamLeeuw

Zoals die lamzakken zich op het veld verplaatsen is niet om aan te gluren. De meesten zijn het Cambuurshirt niet waard. Zelfs van Gaal krijgt ze niet in beweging. :(
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

diekhuzen

Citaat van: Collingwood op december 05, 2015, 13:38:29
Een centrale verdediger, ja, geen echte rechtsback. Zet Dammers maar eens op rechtsback tegen een watervlugge buitenspeler, dan wordt hij ook aan alle kanten voorbij gelopen.

Henk geeft gewoon antwoord op een vraag. Dat hoort bij een interview. Als je daar moe van wordt kun je er misschien beter niet naar luisteren.

En ik vond de wissel vorige week best aardig uitpakken. Het lijkt me dat het teambelang wel boven het individuele belang van El Baad gaat.

Henk geeft geen antwoord op een vraag over trainingsintensiteit, maar hij begint er zelf vaak over oftewel hij schiet in de verdediging. Met name in interviews haalt hij dat constant aan. Wat mij betreft te vaak, want dan verwacht je dat ook terug te zien tegen bijvoorbeeld de Graafschap thuis en Heerenveen uit.

Als er zo goed wordt getraind was er geen aanleiding om het e.e.a. te veranderen en had Cambuur wel een overwinning geboekt, want de laatste overwinning dateert van april 2014. Natuurlijk zit alles tegen met blessures, maar zo'n lange reeks zonder overwinning?

El Baal kan best op de back spelen als centrumverdediger, Bakker en vd Streek vullen die rol toch ook in als middenvelder en aanvallende middenvelder? Verder is Henk de Jong een prima trainer. Hij hoeft niet constant z'n spelers te verdedigen.

Collingwood

Citaat van: diekhuzen op december 05, 2015, 14:15:53
Henk geeft geen antwoord op een vraag over trainingsintensiteit, maar hij begint er zelf vaak over oftewel hij schiet in de verdediging. Met name in interviews haalt hij dat constant aan. Wat mij betreft te vaak, want dan verwacht je dat ook terug te zien tegen bijvoorbeeld de Graafschap thuis en Heerenveen uit.

Als er zo goed wordt getraind was er geen aanleiding om het e.e.a. te veranderen en had Cambuur wel een overwinning geboekt, want de laatste overwinning dateert van april 2014. Natuurlijk zit alles tegen met blessures, maar zo'n lange reeks zonder overwinning?

El Baal kan best op de back spelen als centrumverdediger, Bakker en vd Streek vullen die rol toch ook in als middenvelder en aanvallende middenvelder? Verder is Henk de Jong een prima trainer. Hij hoeft niet constant z'n spelers te verdedigen.

Ik vind dat hij dat wel moet doen. Het ligt volgens mij namelijk niet aan de inzet van de spelers, maar aan hun kwaliteit. Dan helpt het niet om die jongens nog onzekerder te maken dan ze al zijn.

Maar laten we er maar over ophouden. Ik denk niet dat we hier uit komen (wat helemaal niet erg is natuurlijk) en waar gaat het eigenlijk over?

diekhuzen

Klopt het is een forum met meningen. Uiteindelijk hoopt iedereen dat de trainer de boel weer op de rit zal krijgen.

Collingwood

Citaat van: diekhuzen op december 05, 2015, 14:40:53
Klopt het is een forum met meningen. Uiteindelijk hoopt iedereen dat de trainer de boel weer op de rit zal krijgen.

:thumbsup

CamLeeuw

Citaat van: diekhuzen op december 05, 2015, 14:40:53
We hebben een goeie trainer. Alleen het probleem is dat hij het met belabberd spelersmateriaal moet doen. Dus moet er tijdens de winterstop op dat gebied het nodige gebeuren. Zo niet, dan wordt het weer Telstar, Oss, Achilles enz. :R
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

scc-aaron

denistel

belabberd spelers materiaal wat de trainer mede zelf heeft geselecteerd toch.

en dat we nooit in de zelfde samenstelling kunnen spelen is zeker zo maar
dan is het dus vreemd waarom el baad er nu niet in staat en vd streek niet
gewoon op zijn eigen positie speelt dan speel je idd nooit met het zelfde team.
vorige week was al bekend dat graaschap 4-4-2 speelt maar toch beginnen
wij met 4-3-3 en pas in de rust gaan we dat omzetten en moest el baad er uit.
je zou kunnen zeggen waarom zijn ze dan met hem begonnen.
ik heb zeker wel vertrouwen in henk en de andere trainers maar soms mag
je wel twijfelen aan hun opstelling of wisselbeleid toch.hoort er ook gewoon
allemaal bij vind ik.
laten we hopen dat we morgen eens de wind in de zeilen hebben en de 3 pt
mee naar leeuwarden gaan das waar we hier toch allemaal voor gaan.