Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.930
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 131
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
136 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

moodygrunn

Citaat van: EdsjeOgbeche op december 01, 2015, 17:59:44
Van gaal zijn WK systeem het proberen waard? 3 centrale verdedigers opstellen, want 2 is schijnbaar niet genoeg, 2 backs die lekker heen en weer mogen vliegen. Ogbeche als aanspeelpunt en daar een ander omheen laten vliegen.

Zou ik niet doen, volgens mij krijg je dan Anderson en Vytas vaak in balbezit op de helft van de tegenstander, waar ze vervolgens geen hout met de bal kunnen.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Als verdedigers zich "zekerder" voelen in zo'n systeem zou het misschien een optie zijn.
Anderson en Vytas kunnen als backs in 5-3-2, maar ook bijv. vd Streek en vd Laan/Peersman als flanklopers.
Voorin Ogbeche/Narsingh met Byrne in een vrije rol erachter.
Ik ben alleen bang dat je dit systeem niet zo makkelijk nog voor drie wedstrijden kan invoeren.

legeips

Citaat van: Casual14 op december 01, 2015, 10:53:07
Leuk dat jij Berisha een kans wil geven, maar als die bij de beloften nog geen 55 minuten volhoud (inclusief 15 minuten pauze) snap ik niet wat hij als extra kan brengen. Misschien de laatste 20 minuten, maar meer niet

Blackson en Monteiro maar opstellen

Berisha viel me gisteren conditioneel erg tegen, je ziet wel dat hij kan voetballen, alleen de TS mut met die vent aan de bak.. Het klaarstomen van spelers is ook een taak van de TS, dit doen we niet goed. Misschien teveel vrijheid blijheid mentaliteit.

Maar goed, dan maar met 1 spits (ogbeche) en 2 vleugelspelers.. Vind toch echt dat een Rosheuvel, Narsingh meer voetbal brengen dan Barto.. En anders 4-4-2 dan kun je op de zijkanten nog wat met een Masek of Steblecki..

Harry L.

Citaat van: legeips op december 01, 2015, 19:42:04
Berisha viel me gisteren conditioneel erg tegen, je ziet wel dat hij kan voetballen, alleen de TS mut met die vent aan de bak.. Het klaarstomen van spelers is ook een taak van de TS, dit doen we niet goed. Misschien teveel vrijheid blijheid mentaliteit.

Maar goed, dan maar met 1 spits (ogbeche) en 2 vleugelspelers.. Vind toch echt dat een Rosheuvel, Narsingh meer voetbal brengen dan Barto.. En anders 4-4-2 dan kun je op de zijkanten nog wat met een Masek of Steblecki..

Berisha is hier al maanden, had al lang fit moeten zijn. Duurt allemaal veel te lang. Je kunt ook met hem starten en na 60 min. wisselen

EdsjeSCC

Citaat van: moodygrunn op december 01, 2015, 18:46:26
Zou ik niet doen, volgens mij krijg je dan Anderson en Vytas vaak in balbezit op de helft van de tegenstander, waar ze vervolgens geen hout met de bal kunnen.

Laten we nou eerst maar eens proberen de nul te houden. En in mijn beleving kan je vytas dan beter bij de 3 centralen opstellen, anderson sowieso niet meer in de basis.

moodygrunn

Citaat van: EdsjeOgbeche op december 02, 2015, 00:26:02
Laten we nou eerst maar eens proberen de nul te houden. En in mijn beleving kan je vytas dan beter bij de 3 centralen opstellen, anderson sowieso niet meer in de basis.

Dat wil ik ook, maar ik denk dat je daarop het meeste kans maakt als je in een formatie en samenstelling gaat spelen die eens eerder met elkaar heeft samengespeeld. Daarom gewoon

zeinstra
anderson-dammers-peersman-vytas

bakker
          steblecki*       overgoor

rosheuvel         ogbeche       Houtkoop

Als Narsingh weer volledig fit is, dan die op de plek van Rosheuvel.
Kan uiteraard ook nog byrne of streek op rechtshalf
In Henk en Sandor we trust

De Gast

Anderson----Dammers----Heerings----vd Laan---- Vytas
-----------Overgoor----------vd Streek------------Byrne-------'----
--------------------Narsingh------------------Ogbeche-----------------

5-3-2 gaan spelen en desnoods 5-4-1 met Narsingh voorin ondersteund door wat jongens op de midden waaronder Steblecki. Alles omgooien. Ben helemaal klaar met 4-3-3. Laat nu ook maar eens zien waarom Slot en Hulshof erbij zijn gehaald.

okkele

Citaat van: Bankzitter op december 01, 2015, 19:16:29
Als verdedigers zich "zekerder" voelen in zo'n systeem zou het misschien een optie zijn.
Anderson en Vytas kunnen als backs in 5-3-2, maar ook bijv. vd Streek en vd Laan/Peersman als flanklopers.
Voorin Ogbeche/Narsingh met Byrne in een vrije rol erachter.
Ik ben alleen bang dat je dit systeem niet zo makkelijk nog voor drie wedstrijden kan invoeren.

en zo is er voor NIKS een plan b!
dit ligt niet aan de ts.
nu jullie weer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Ogbeche fit voor zondag. 150 man mee tot nu toe

mindra

Zolang barto maar niet speelt. Dit kin echt niet meer. Hij verzuipt totaal. B in de punt en 2 snelle buitens.

speculeter

Zeinstra
Anderson dammers vd laan vytas
Bakker Overgoor Streek Byrne
Narsingh ogbeche.

Anderson bij gebrek aan....
Met vd laan heb je iemand die durft in te schuiven.
4 man op middenveld. ...met Byrne hangend op links.
Ging tegen Groningen ook goed.
Ogbeche maar weer eens in spits.
Barto schopt toch geen deuk in pakje boter.
Die kan je beter voor laatste deel inbrengen.

siepelsjeu

Citaat van: Bernardo op december 02, 2015, 11:21:34
150 man mee tot nu toe
Tja de aantallen worden steeds minder  ;(

Gasgeve

Citaat van: siepelsjeu op december 02, 2015, 12:36:01
Tja de aantallen worden steeds minder  ;(
In goede tijden is het makkelijk steunen. Nu blijven de echten in ieder geval over.

sccweestwel

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt