Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

Treb

Citaat van: Len Cantello op januari 30, 2016, 13:49:44
Ga er maar vanuit dat die kneusjes vanf nu alles uit de kast halen om de SCC supporters te provoceren. En dan hopen dat het helemaal uit de klauwen loopt. Dan hebben ze hun zin, want dan staan ze er zelf weer mooi positief op in hun zelf gecreëerde slachtofferrol. Het mooiste zou zijn dat die stakkers niet het in uitvak worden toegelaten.

Dus je gewoon niet provoceren laten.

mscc

Vreselijk voor dat meisje en inderdaad een idioot die dat ding op het veld gooit (sowieso vuurwerk op kunstgras slaat nergens op).

Maar dan mensen die hier lopen te janken dat het imago van de club beschadigd wordt en vervolgens zelf een heel vak de schuld geven voor de actie van een persoon is ook triest. Kut vak 14 ook altijd ellendelingen, denk je dat die 'vreselijke kerels' niet zelf ook een deze vent het liefst eruit gooien? Media smeert dit incident over de hele aanhang uit. Als je daarover klaagt (terecht overigens) moet je niet zelf een heel vak de schuld gaan geven. Kappen met dat gelul over groepen, vakken, stelletje tuig, lui met grote doppen 's ochtends op straat en weet ik 't wat, dat heeft er allemaal niks mee te maken. Als ik gister met m'n seizoenkaart van vak 14 een paar lijnen heb neergelegd om mn hele uitkering in mijn neus te rammen heb ik dan schuld aan het feit dat die gast dat ding op het veld gooit?

Len Cantello

Citaat van: Treb op januari 30, 2016, 13:43:29
Dit incident gaat zo verschrikkelijk veel consequenties krijgen..
O ja? Ik kan me niet voorstellen dat de actie van 1 individu 'verschrikkelijk veel consequenties' voor de resterende overgrote meerderheid zou kunnen hebben. De BVO kan niet iedereen over één en dezelfde kam scheren. Dat zou belachelijk zijn.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Len Cantello

Citaat van: Treb op januari 30, 2016, 13:51:08
Dus je gewoon niet provoceren laten.
Zolang onze gasten zich ook als gasten gedragen, zal dat geen enkel probleem zijn. Als ze zich als varkens gedragen, worden ze als varkens behandeld.....

Unknown

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 13:41:07
Als dit de eerste editie was dan kan ik je punt begrijpen. In dit geval hebben we al wat ervaring met vuurwerk op het veld! De organisatie stuurt daarom ook stewards met instructies het veld op. Met andere woorden zij nemen de verantwoordelijkheid op zich voor de stewards. Als het dan mis gaat, dan hebben zij schuld.

En als jij dat niet begrijpt, dan begrijp je waarschijnlijk ook niet waarom de KNVB altijd boetes legt bij de organisatie of dat rechters mensen/organisaties medeplichtig stellen al hebben ze niets gedaan.

Verder balen we allemaal van deze situaties, maar jij reageert nu te veel uit emotie ipv dat je het probeert te relativeren. Slaap er een nachtje over, praat met je vrienden en misschien snap je dan wat ik bedoel. En als je echt een grote man bent dan geef je op het forum aan dat je fout zat. Je zit nu mensen te beschuldigen op hun normen en waarden! Idioot!

Ik heb deze discussie vanmorgen al geprobeerd te voeren, spaar je de moeite.

Ik heb geen idee wie gooide, maar ik geloof er niks van dat het bedoeld was om iemand te verwonden. Meisje wist niet dat het knal vuurwerk was ipv sier. En nu dit treurige ongeluk.

Bekijk de filmpjes van eerdere trainingen en er is applaus en gejuich voor vuurwerk bommen....nu valt men over elkaar heen om vuurwekbommen te verafschuwen.

Helaas niet de eerste x dat een steward probeert goed te doen maar gewond raakt.
Maar goed, dat vuurwerk had niet op het veld terecht moeten komen. Dat is gewoon ongelooflijk dom en naïef.

Nogmaals, sterke voor dat meisje, die wilde ons veld beschermen en nu dit :( veel sterkte!
Kut dag

Len Cantello

Citaat van: Viper op januari 30, 2016, 14:00:02
Ik dacht altijd dat de supporters van dkv zich alleen als varkens konden gedragen.
DKV heeft geen supporters, foei.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op januari 30, 2016, 13:58:56
Zolang onze gasten zich ook als gasten gedragen, zal dat geen enkel probleem zijn. Als ze zich als varkens gedragen, worden ze als varkens behandeld.....
Dus dat is morgen een vriezer vol karbonades, speklappen en meer van dat heerlijks :D

moodygrunn

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 13:41:07
Als dit de eerste editie was dan kan ik je punt begrijpen. In dit geval hebben we al wat ervaring met vuurwerk op het veld! De organisatie stuurt daarom ook stewards met instructies het veld op. Met andere woorden zij nemen de verantwoordelijkheid op zich voor de stewards. Als het dan mis gaat, dan hebben zij schuld.

CiteerVolgens mij waren die instructies bedoeld voor het "ongevaarlijke, maar wel schadelijk voor de kunstgrasmat-vuurwerk'' zoals fakkels. Dat er vervolgens ook ''schadelijk-voor-mensen-vuurwerk'' op het veld wordt gegooid kun je de organisatie toch niet in de schoenen schuiven?

En als jij dat niet begrijpt, dan begrijp je waarschijnlijk ook niet waarom de KNVB altijd boetes legt bij de organisatie of dat rechters mensen/organisaties medeplichtig stellen al hebben ze niets gedaan.

CiteerAls ik vind dat een organisatie verantwoordelijk is voor dergelijke zaken, dan vind ik het ook terecht als ze gestraft worden voor dingen die ze hadden kunnen zien aankomen (siervuurwerk/fakkels bijvoorbeeld) Dat werd toegestaan door de club toch? Mijn punt is alleen dat je de organisatie hier niet verantwoordelijk kkan houden voor het gedrag van een bezoeker, omdat dit niet het gedrag is dat verwacht mag worden.

Verder balen we allemaal van deze situaties, maar jij reageert nu te veel uit emotie ipv dat je het probeert te relativeren. Slaap er een nachtje over, praat met je vrienden en misschien snap je dan wat ik bedoel. En als je echt een grote man bent dan geef je op het forum aan dat je fout zat. Je zit nu mensen te beschuldigen op hun normen en waarden! Idioot!
CiteerBlijkbaar hanteren wij verschillende normen en waarden (of we hebben dezelfde normen en waarden maar interpreteren we ze verschillend). Ik vind dat er maar 1 persoon verantwoordelijk is in dit geval, jij vindt dat het er meer zijn. (correct?).Wat mij betreft is er dan ook de mogelijkheid om " agree to disagree" toe te passen. 
In Henk en Sandor we trust

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2016, 14:02:43
Dus dat is morgen een vriezer vol karbonades, speklappen en meer van dat heerlijks :D
Hoe weet jij dat varkensvlees lekker is?  :monk :fant

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2016, 13:42:28
Moodygrunn is geen idioot en ik ben het helemaal met hem eens.
En daar sluit ik me bij aan.

Harry L.

Citaat van: mscc op januari 30, 2016, 13:54:55
Vreselijk voor dat meisje en inderdaad een idioot die dat ding op het veld gooit (sowieso vuurwerk op kunstgras slaat nergens op).

Maar dan mensen die hier lopen te janken dat het imago van de club beschadigd wordt en vervolgens zelf een heel vak de schuld geven voor de actie van een persoon is ook triest. Kut vak 14 ook altijd ellendelingen, denk je dat die 'vreselijke kerels' niet zelf ook een deze vent het liefst eruit gooien? Media smeert dit incident over de hele aanhang uit. Als je daarover klaagt (terecht overigens) moet je niet zelf een heel vak de schuld gaan geven. Kappen met dat gelul over groepen, vakken, stelletje tuig, lui met grote doppen 's ochtends op straat en weet ik 't wat, dat heeft er allemaal niks mee te maken. Als ik gister met m'n seizoenkaart van vak 14 een paar lijnen heb neergelegd om mn hele uitkering in mijn neus te rammen heb ik dan schuld aan het feit dat die gast dat ding op het veld gooit?

Natuurlijk mag en kan je niet iedereen over een kam scheren. Maar als die vreselijke kerels deze persoon niet in hun midden willen hebben hadden ze hem nu allang te pakken. Ik lees nergens dat dit al gebeurt is

Dokkumer

Over het gebeuren van vanmorgen:
verschrikkelijk dat iemand meent vuurwerk op het kunstgrasveld te moeten gooien waardoor een steward gewond raakt.
Onhandig ook om dit vuurwerk uit te moeten/willen trappen, uit ervaring weet je dat er van alles en nog wat op het veld gegooid wordt. Zorg dan als organisatie voor scheppen of dergelijke, ontloop je de risico's ook meer. Dit is overigens niet ter weerlegging van de schuldvraag en verantwoordelijkheid. Die ligt ENKEL EN ALLEEN BIJ DIE DWAAS DIE GOOIDE!! Ik wens de steward in kwestie heel veel sterkte en een spoedige en volledige genezing toe. Zij handelde ook maar in opdracht van.

De grens tussen fanatisme en idioterie is hier ruim overschreden en mag naar mijn mening op geen enkele wijze getolereerd worden.

Ik hoop hier op eenzelfde handeling vanuit de aanwezigen als indertijd met het bierflesincident tegen Zwolle!

Len Cantello

Was het maar morgen 1615h. Lekker 3 puntjes in de knip!

moodygrunn

Citaat van: Len Cantello op januari 30, 2016, 14:09:55
Was het maar morgen 1615h. Lekker 3 puntjes in de knip!

Jij bent alvast begonnen aan het bierontbijt?
In Henk en Sandor we trust