Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Tom Hiariej rugnummer 24

Gestart door marrumer, januari 11, 2016, 14:43:54

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Wat wil ik hier graag een slot op rammen, maar vooralsnog is hij hier nog steeds.

Harry L.

Verlos jezelf uit je lijden en ga gewoon lekker terug man, je bent het helemaal niet waard om het geel/blauw te dragen.

runner 1

Valt me wel op dat er meer mensen zijn die zijn naam niet over de lippen kunnen krijgen .

Collingwood

Heeft nog niet zo lang geleden bij Groningen toch een uitstekende periode gehad, maar eens met alle criticasters dat het gisteren dramatisch was. Hopelijk weet hij zijn niveau nog wat op te krikken.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op februari 13, 2016, 13:18:11
Valt me wel op dat er meer mensen zijn die zijn naam niet over de lippen kunnen krijgen .
Die proberen het tenminste :devil

Maar speciaal voor jou heb ik zijn rugnummer even aan zijn naam gekoppeld. Daarmee ben je wel iemand met een streepje voor :proost

Vedetski

Zijn naam is ten opzichte van de uitspraak gewoon verkeerd gespeld!  :clint

<H-ie-jaar-jee>

moodygrunn

Citaat van: Vedetski op februari 13, 2016, 14:06:00
Zijn naam is ten opzichte van de uitspraak gewoon verkeerd gespeld!  :clint

<H-ie-jaar-jee>
Wat maakt dat uit, het is een verschrikking op voetbalschoenen. Fut met die man
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Het is voor de meesten nog moeilijker om hem te zien voetballen (in ons prachtige shirt) dan om zijn naam uit te spreken.

YellowBlue

sunderland

Citaat van: Bill Shankly op februari 13, 2016, 09:30:28
Harry j.   Wakker worden.  Tas pakken.   
Snel terug naar groningen
vandaag nog .......

runner 1

PePe

Zijn we niet sterker van geworden.  :zucht

John Hiatt

Sorry hoor, was toch echt de minst slechte tegen Twente. Had duidelijk als opdracht om Zyech het voetballen onmogelijk te maken. Dat lukte heel goed.

SCC

Viel me in zijn eerste wedstrijden inderdaad enorm tegen, had hier zeker een aanjager verwacht.
In Enschede vond ik hem juist eindelijk wel goed voetballen, deed het aan de bal nu niet onaardig (nog steeds te onrustig) en had Zyech redelijk in de tang, die bleek maar uitwijken en kwam weinig aan de bal. Dat is dus zijn verdienste.
Hopelijk heeft hij nu langzaam zijn vorm/ ritme te pakken, dan kan hij ons zeker nog goed helpen de laatste wedstrijden en hopelijk tijdens de play offs.

AliBombali

Werd, toen hij binnen gehaald werd, toch behoorlijk bejubeld door de meeste van ons en nu al afgeschreven? Kortzichtig en irreeel; iemand die binnen komt in een slecht lopend bedrijf moet ook eerst zijn draai vinden en zijn collega's leren kennen, voordat hij zijn stempel kan gaan drukken. Laten we hopen dat hij dat sinds afgelopen zaterdag doet en blijf deze jongen steunen!