Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Tom Hiariej rugnummer 24

Gestart door marrumer, januari 11, 2016, 14:43:54

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Citaat van: Geelblauwstiens op februari 12, 2016, 23:59:26
En de winnaar is:

Naailand!

Wij geven dat achterlijke 050 geld voor deze jongeman, en hebben daardoor geen centjes meer voor een voetballer of trainer.

O ja. Ze krijgen ook nog geld voor vd Laan en hebben vast Henk al in de broekzak.

Wat zullen ze blij zijn met de samenwerking, denk je ook niet  :| :zucht

sunderland

Vond dat ie prima eerste helft speelde

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op februari 13, 2016, 01:37:04

Ik vond ook dat ie in het begin toen het hele team (met Barto) nog mooie strijd leverde goed meeging, later wel ongelofelijke bloopers
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: sunderland op februari 13, 2016, 01:37:04
Jammer dat een wedstrijd 2 helften heeft. Is in zn eentje verantwoordelijk voor ten minste 5 tegengoals. Spulletjes inleveren en eerste trein naar Groningen aub. Met je arrogante interviews...
In Henk en Sandor we trust

PePe

Citaat van: moodygrunn op februari 13, 2016, 01:42:28
Jammer dat een wedstrijd 2 helften heeft. Is in zn eentje verantwoordelijk voor ten minste 5 tegengoals. Spulletjes inleveren en eerste trein naar Groningen aub. Met je arrogante interviews...

Niet met de trein? lopen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op februari 13, 2016, 01:42:28
arrogante interviews...

Het is meer stomzinnig, zoals al die jonge gastjes die geen idee hebben wat een echte club betekent, opfokke die lui
Henk, held, bedankt

Vedetski

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:06:03
Het is meer stomzinnig, zoals al die jonge gastjes die geen idee hebben wat een echte club betekent, opfokke die lui

Dat interview op de vorige pagina met RTV Noord kan ik me zo aan ergeren. Zegt ie met een glimlachje "tja als je zo blijft spelen, dan degradeer je straks gewoon!". Alsof hij al tijden met deze groep speelt en de hoop langzamerhand verloren is.

Een echte vent had gezegd "vandaag speelden we kut, vrijdag tegen Utrecht moeten we 2x zo hard werken om dit goed te maken". Maar hij wijst liever met zijn vingertje.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vedetski op februari 13, 2016, 02:13:16
Dat interview op de vorige pagina met RTV Noord kan ik me zo aan ergeren. Zegt ie met een glimlachje "tja als je zo blijft spelen, dan degradeer je straks gewoon!". Alsof hij al tijden met deze groep speelt en de hoop langzamerhand verloren is.

Een echte vent had gezegd "vandaag speelden we kut, vrijdag tegen Utrecht moeten we 2x zo hard werken om dit goed te maken". Maar hij wijst liever met zijn vingertje.

Ik vind dat Byrne anders is, en daar hou ik van!!
Henk, held, bedankt

Vedetski

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:16:35

Eens, al zou hij in het veld soms minder moeten praten. Maar hij heeft in ieder geval de juiste instelling

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:16:35

Ik heb Byrne geen duel zien winnen vandaag, altijd pootje terugtrekken in een duel. Gevaarlijkste moment van de eerste helft kwam wel van zijn voet vlg mij.
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op februari 13, 2016, 02:23:35
Ik heb Byrne geen duel zien winnen vandaag, altijd pootje terugtrekken in een duel. Gevaarlijkste moment van de eerste helft kwam wel van zijn voet vlg mij.

Ik zie hem geen pootje terug trekken, wel dat ie te laat komt. Ik vind hem de enige die openingen ziet en daar de bal ook kan krijgen. Maar hij heeft zijn hart op de goede plaats, en dat is nu het belangrijkste.

Net als Streek trouwens (met ook nog twee prachtige aannames)
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 13, 2016, 02:28:32
Ik zie hem geen pootje terug trekken, wel dat ie te laat komt. Ik vind hem de enige die openingen ziet en daar de bal ook kan krijgen. Maar hij heeft zijn hart op de goede plaats, en dat is nu het belangrijkste.

Net als Streek trouwens (met ook nog twee prachtige aannames)

Hij trok wel degelijk zijn voet x op x terug...! Hij rendeert beter als hij wat meer ruimte krijgt, het was heel erg druk op het middenveld.

Aannames waren mooi om te zien (waarom dan geen goede aannames over de grond). 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC

Inderdaad, blauw geërgerd aan Byrne. Qua traptechniek verreweg de beste, maar ieder duel trekt hij zijn been terug. Was een verschrikkelijke pussy daarin, maar wel vol bravoure blijven roepen en misgebaren maken. Als deze jonge de inzet van Barto had, hadden ze hem daarentegen überhaupt nooit aan ons uitgeleend, dan was hij onhaalbaar.

Bankzitter

Valt zwaar tegen .Ik snap niet hoe je met 150 wedstrijden achter je naam iedere wedstrijd als een kip zonder kop kunt rondlopen. Ik hoopte op een stukje routine maar brengt alleen maar meer onrust in het veld.

Byrne heeft inderdaad niet 1 keer een bal heroverd, maar is wel de enige die openingen ziet. Vlak achter de 2 spitsen is de beste positie op dit moment.

Bill Shankly

Harry j.   Wakker worden.  Tas pakken.   
Snel terug naar groningen