Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Mart Dijkstra

Gestart door AL, februari 16, 2013, 08:19:09

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Citaat van: gewoon een fan op november 30, 2014, 10:18:26
Dit is absoluut een dieptepunt in zijn tijd bij Cambuur, zo slecht heb ik ze maar zelden gezien  ;(

Je slaat de spijker op zn kop. Echt heel erg sneu ook voor die jongen, heb hem echt wel betere wedstrijden zien spelen in het verleden! Dit was echt door de ondergrens heen. Gewoon een onzekere invalbeurt, en ik vind het de TS absoluut aan te rekenen.

Lore

Citaat van: sccvl op november 30, 2014, 10:57:59
Je slaat de spijker op zn kop. Echt heel erg sneu ook voor die jongen, heb hem echt wel betere wedstrijden zien spelen in het verleden! Dit was echt door de ondergrens heen. Gewoon een onzekere invalbeurt, en ik vind het de TS absoluut aan te rekenen.

Dat is misschien wel zijn probleem. Hij zakt soms compleet door de ondergrens heen. Gisteren, maar ook tegen Den Haag!

Delamere

Dijkstra was zo slecht dat het bijna op sabotage leek. Ver-schrik-ke-lijk!

Dokkumer

1 op 1 spelen met Dijkstra is hetzelfde als Russische roulette, alhoewel ik dan liever het laatste speel.
Met een goede leider naast zich is Dijkstra op zich een nuttige stand in, maar nooit als verdedigingsleider. Dat kun je hem ook niet aanrekenen.

Casuals-lwd

Citaat van: Dokkumer op november 30, 2014, 14:56:16
1 op 1 spelen met Dijkstra is hetzelfde als Russische roulette, alhoewel ik dan liever het laatste speel.
Met een goede leider naast zich is Dijkstra op zich een nuttige stand in, maar nooit als verdedigingsleider. Dat kun je hem ook niet aanrekenen.
Heel slecht gespeeld, vind hem meer aan de TS aan te rekenen. Zo'n jongen die bijna nooit in de basis speelt en nauwelijks het niveau aan kan ...met veel druk op de schouders laten invallen tegen het grote AZ met snelle en goede aanvallers. Vragen om problemen, het is Henk de laatste tijd een beetje naar z'n hoofd gestegen na alle glorie lijkt het wel !

drg

Ik blijf er bij dat de beste jongen op het middenveld thuis hoort, net zoals van Boxel tijden misbruikt werd als verdediger... Dit kun je hem niet aanrekenen.

Destroyer

Citaat van: Casuals-lwd op november 30, 2014, 15:52:49
Heel slecht gespeeld, vind hem meer aan de TS aan te rekenen. Zo'n jongen die bijna nooit in de basis speelt en nauwelijks het niveau aan kan ...met veel druk op de schouders laten invallen tegen het grote AZ met snelle en goede aanvallers. Vragen om problemen, het is Henk de laatste tijd een beetje naar z'n hoofd gestegen na alle glorie lijkt het wel !

Die laatste zin ben ik het ook mee eens. Dubieuze beslissingen soms!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: drg op november 30, 2014, 16:05:40
Ik blijf er bij dat de beste jongen op het middenveld thuis hoort, net zoals van Boxel tijden misbruikt werd als verdediger... Dit kun je hem niet aanrekenen.
o nee .Hij is prof hoor .Je hoeft de bal niet steeds naar de verkeerde kleur te spelen

lunnie

Is Dijkstra eigenlijk niet een middenvelder? Waarom dan Reijnen door laten schuiven naar t middenveld en 1op1 gaan spelen met Dijkstra achterin? Waarom niet Reijnen laten staan en Dijkstra naar t midden? Omdat Reijnen te traag is om 1op1 te spelen? Vind  Dijkstra anders ook redelijk overkomen als een rollend tonnetje als ie gaat sprinten..

Gasgeve

Ik denk dat Henk met de lange bal wat wilde forceren. Dijkstra heeft natuurlijk wel een fantastische pass van achteruit, dus dat zal zijn reden wel zijn geweest op hem daar neer te zetten ipv Reijnen. Beide spelers moet je niet 1 op 1 laten spelen.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op december 02, 2014, 21:28:27
Ik denk dat Henk met de lange bal wat wilde forceren. Dijkstra heeft natuurlijk wel een fantastische pass van achteruit, dus dat zal zijn reden wel zijn geweest op hem daar neer te zetten ipv Reijnen. Beide spelers moet je niet 1 op 1 laten spelen.
het ie zeker een pepernoot in sien oren had toen henk dat vertelde.Geen lange bal sien,had ie dat maar daan .

speculeter

Meerdere lange ballen gegeven hoor.
Maar er kwam weinig aan.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op december 02, 2014, 21:34:09
het ie zeker een pepernoot in sien oren had toen henk dat vertelde.Geen lange bal sien,had ie dat maar daan .

Eerste de beste lange pass was een fantastiche op Barto. De volgende 10 waren dramatiscj.
Area 58

dizzhead

Gisteren weer direct een prachtige bal, achter de verdediging van Heracles. Helaas niet de snelste

poelie-lwd

Viel goed in, kan niet anders zeggen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.