Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Rai Vloet

Gestart door DK, januari 29, 2016, 10:01:36

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 10:15:37
Och heere, ze zijn bij de poot genomen. Ze denken dat Vloet een aanvaller is  :_schater Nu acht de kans vrij groot dat ze Breuer halen voor de linksbuitenpositie...

Wat een onkunde...

Paniek in de tent, ze zijn helemaal de weg kwijt. Zit me af te vragen wat de TD aan het doen is. Wat een onbenul.

Het wachten is nu op de aankondiging dat VdVlag van FCG is gehaald als beoogde doelpuntenmachine voor de komende 5 jaar......
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Destroyer

Kunnen we hier wat mee? En welkom.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op januari 29, 2016, 10:25:31
;( ;( ;( ;( 7 x scoort in 12 wedstrijden Jong PSV, zijn ze dan toch al aan het voorbereiden volgend jaar Juup?  ;( ;( ;( ;(

Dat zijn wel mooie cijfers hoor. Jongen kan volgens mij ook wel voetballen, maar snap dat sommigen hun vraagtekens hier bij hebben, is namelijk geen spits.

moodygrunn

Citaat van: Len Cantello op januari 29, 2016, 10:26:56
Paniek in de tent, ze zijn helemaal de weg kwijt. Zit me af te vragen wat de TD aan het doen is. Wat een onbenul.

Het wachten is nu op de aankondiging dat VdVlag van FCG is gehaald als beoogde doelpuntenmachine voor de komende 5 jaar......

Dat kan toch? Dr staat nergens in welk doel de bal moet  :)
In Henk en Sandor we trust

Len Cantello

Citaat van: moodygrunn op januari 29, 2016, 10:38:31
Dat kan toch? Dr staat nergens in welk doel de bal moet  :)
:koffie

JurjenS7

als ie al 7 uit 12 maakt als middenvelder, legt ie er hopelijk nog veel meer in als spits  |:)

Cambuur Groningen

Welkom jongen, maak ons gek. En voor alle azijnpissers hier. Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.

okkele

ik mag toch hopen dat je hier niet uit nieuwsgierigheid leest........(leeuwarder cabaret,niet serieus nemen)
succes bij de mooiste club van het noorden.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

moodygrunn

Citaat van: okkele op januari 29, 2016, 10:46:47
ik mag toch hopen dat je hier niet uit nieuwsgierigheid leest........(leeuwarder cabaret,niet serieus nemen)
succes bij de mooiste club van het noorden.

|:)

We hopen er allemaal het beste van. Laat dat duidelijk zijn.  |:)
In Henk en Sandor we trust

666

Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.

Welkom jongen en even een tip. Gebruik niet hetzelfde spul als je vader, hier wordt wel gecontroleerd op stimulerende middelen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

NRG

Misschien moeten we zelf ook wat realistischer worden. We zijn met z'n allen supporter van de mooiste club ter wereld. Maar het is en blijft een club kleine kutclub waar niet genoeg budget is voor een landurig verblijf in de eredivisie.  We hebben nu eenmaal niet de budgetten van een Utrecht of Groningen. Zelfs het budget van Willem II kunnen we alleen maar van dromen. We hebben twee fantastische seizoenen eredivisie meegemaakt. Seizoenen die ik nooit zal vergeten. Maar nu is het wel terug naar de realiteit.  Cambuur is en blijft mijn club waar ze ook voetballen. En daar ben ik trots op!

Bernardo

Succes! Kan best wel goed voetballen, alleen of het een spits is.....

Len Cantello

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 10:42:53
Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
Volgens mij kraakt niemand Vloet af, het is meer zeiken over het feit dat onze held Henry een middenvelder haalt als vervanger van een spits. That's all.

oostside

Citaat van: 666 op januari 29, 2016, 10:54:04
Heeft iig wel lengte, 1.87m. Byrne en Monteiro zijn samen zo lang.

:_schater :_schater eerste keer in de afgelopen 2 weken dat ik bij het lezen op dit forum even heb moeten lachen. Bedankt!  :thumbsup

Unify

Het kan alle kanten op gaan met deze jongen!
Wie weet speelt hij zich de laatste maanden van dit seizoen bij ons in de kijkers van buitenlandse clubs omdat hij het zo goed doet.
We moeten niet te snel oordelen vind ik! Geef hem een kans en wie weet bewijst hij zich dubbel en dwars! |:)