Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Rai Vloet

Gestart door DK, januari 29, 2016, 10:01:36

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Lachwekkend!

Hiariej een middenvelder als RB halen.
Vloet middenvelder als spits halen.

Die Henry vd Vegt is volgens mij de weg kwijt!  8P

Volgende versterking een spits die als doelman zal worden gehaald?

Paniek, paniek en nog eens paniek.
Het begint een aardig slechte soap te worden.  ;(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Voorstopper

Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 11:12:56
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.

En dat is misschien wel nodig om de andere spelers te laten renderen.....

sccambuurlwdd

Verbaast me niks als hij gewoon als aanvallende middenvelder gaat spelen. Bartoooo in de spits.

rudie

Misschien wel zonder spits spelen de rest van het seizoen en Streek en Vloet aanvallende middenvelders? Voorzetten van de flanken op de spits zien we toch nauwelijks aankomen.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:14:35
Lachwekkend!

Als Zeinstra ineens over scorend vermogen lijkt te beschikken, mogen ze hem van mij in de spits zetten hoor ;)
Het lijkt me niet dat Vloet als 10 is gehaald, daar hebben we Byrne en Streek al. Misschien ziet Cambuur hem wel anders dan PSV. Bij PSV zagen ze Bazoer ook als verdediger... Bovendien 7 goals in 12 wedstrijden als middenvelder, dat is gewoon goed. Als hij dan dichter bij de goal speelt, zou je zeggen dat hij nog vaker in scoringspositie komt.

oostside

Citaat van: rudie op januari 29, 2016, 11:19:39
Misschien wel zonder spits spelen de rest van het seizoen en Streek en Vloet aanvallende middenvelders? Voorzetten van de flanken op de spits zien we toch nauwelijks aankomen.

precies wie maakte er 2 tegen DKV de vorige thuis wedstrijd??? :)

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op januari 29, 2016, 11:12:56
Ik heb helemaal niks op Vloet tegen. Sterker nog, ik denk dat hij een echte aanwinst is. Maar dan wel op de 10 positie.
De spits positie kan hij ook prima aan.... Een zeer goede versterking! Welkom Rai!

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:14:35
Lachwekkend!

Komt er van jou ook nog eens een constructieve bijdrage? Geef maar s wat haalbare alternatieven aan.

Scc01

Nee cambuur groningen. Daarme gaat ie niet komen. Het is namelijk veel makkelijker om alles gewoon af te zeiken.

Eerst maar eens kijken wat deze jongen kan brengen.

kickandrush

Citaat van: Scc01 op januari 29, 2016, 11:45:39
Nee cambuur groningen. Daarme gaat ie niet komen. Het is namelijk veel makkelijker om alles gewoon af te zeiken.

Eerst maar eens kijken wat deze jongen kan brengen.

Galdiano heeft toch ook gewoon gelijk? Hij plaatst het alleen in het verkeerde topic en vergeet hem succes te wensen.  :zweep

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 11:31:30
Komt er van jou ook nog eens een constructieve bijdrage? Geef maar s wat haalbare alternatieven aan.

Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.

Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.

Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.

Er lopen ook genoeg spelers in het buitenland rond met meer ervaring (hoeft niet eens in ere te zijn)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

suc 6 en ram ze er in

Johan058...

Jupiler league here we come

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 11:58:20
Van Duinen, Hoesen, Nijland.
Manu in de spits is nog altijd beter dan Barto.

Liever een speler met de nodige ervaring die er 5 inschiet, en het team beter laat spelen, dan een talent waar het maar weer afwachten is.

Berisha, Masek allemaal grote talenten volgens vd Vegt, maar ze staan er nog lang niet.
Vloet is een pure paniek aankoop.
Manu kan niet, heeft al wedstrijden bij verschillende teams gespeeld, Nijland is ook meer een middenvelder, van Duinen is een linksbuiten, Hoesen is een prutser volgens velen hier.

En mijn reactie is een beetje de gemiddelde reactie van de groep azijnzeikers hier. Samenvattend, het is nooit goed tenzij het Suarez of Messi is (alhoewel Messi eigenlijk ook geen echte spits is, dus doe die ook maar niet)