Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

SCC-J

Citaat van: siepelsjeu op maart 03, 2016, 13:26:59
waarschijnlijk korting op de buscombi
Dat verwacht ik ook al heeft dat niet zo veel te maken met vervoersvoorwaarde.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op maart 04, 2016, 12:20:09
Dat verwacht ik ook al heeft dat niet zo veel te maken met vervoersvoorwaarde.

Met als gevolg dat er weer een stel gloryhunters meegaan, en het een k*t sfeer gaat worden.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2016, 19:39:35
Met als gevolg dat er weer een stel gloryhunters meegaan, en het een k*t sfeer gaat worden.  :|

Die kans bestaat zeker. Toch zou het mooi zijn, dat de moeite in ieder geval genomen is. Verder denk ik dat als je supporters tegemoet wil komen, je beter de supporters die altijd gaan kan belonen door korting. Zo is het plan een soort seizoenkaart voor uitwedstrijden al eens ingebracht, maar daar is Sarah nooit meer op terug gekomen.

siepelsjeu

Citaat van: Ronnie tng op maart 04, 2016, 19:54:52
Die kans bestaat zeker. Toch zou het mooi zijn, dat de moeite in ieder geval genomen is. Verder denk ik dat als je supporters tegemoet wil komen, je beter de supporters die altijd gaan kan belonen door korting. Zo is het plan een soort seizoenkaart voor uitwedstrijden al eens ingebracht, maar daar is Sarah nooit meer op terug gekomen.
Die seizoenskaart voor uitwedstrijdem bestaat bij heracles je betaald dan 15 euro per wedstrijd

sccambuurlwdd

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2016, 19:39:35

Het is ook nooit goed he  :_schater

Ronnie tng

Klopt, dat is ook als voorbeeld doorgegeven. Er zijn gelukkig een hoop autocombis, maar de prijs van de buscombi blijft beschamend. En dan te bedenken dat Cambuur en KVC samen de prijs hebben aangescherpt. Als daar dan duidelijkheid over gevraagd wordt (hoeveel er bijgelegd wordt) wordt er maar geheimzinnig over gedaan. Nee als je het mij vraagt wordt er met de dure buscombis naar Groningen en DKV (zeker dit seizoen) gewoon geld op verdiend. En het zou me niets verbazen als dat nu word gebruikt voor een scherpe korting.

Kortom als het klopt, goed dat er wat voor supporters gedaan wordt, alleen in mijn ogen wel op een verkeerde manier.

siepelsjeu

scc-aaron

Heel vreemd dat de info uitblijft, wellicht dat later op de dag er meer info komt.

El Ma-kri-niii

Duurt nog bijna een maand tot die wedstrijd. Geen paniek.

pvanbuijtene

Citaat van: Ronnie tng op maart 04, 2016, 20:31:47
Klopt, dat is ook als voorbeeld doorgegeven. Er zijn gelukkig een hoop autocombis, maar de prijs van de buscombi blijft beschamend. En dan te bedenken dat Cambuur en KVC samen de prijs hebben aangescherpt. Als daar dan duidelijkheid over gevraagd wordt (hoeveel er bijgelegd wordt) wordt er maar geheimzinnig over gedaan. Nee als je het mij vraagt wordt er met de dure buscombis naar Groningen en DKV (zeker dit seizoen) gewoon geld op verdiend. En het zou me niets verbazen als dat nu word gebruikt voor een scherpe korting.

Kortom als het klopt, goed dat er wat voor supporters gedaan wordt, alleen in mijn ogen wel op een verkeerde manier.

Van wat ik ooit begreep is dat naar sommige uutwedstrijden geld bij moet (zoals eagles was 42,50 bijv) en andere zijn ze goedkoper uit, dit proberen ze dan te compenseren, maar das niet reeel aangezien er 1200mensen mee gaan naar dkv en daar doen we bij 5 andere uitwedstrijden pas bij elkaar.
Maar dit kan ook verkeerde interpetatie geweest zijn.

El Ma-kri-niii

Citaat van: pvanbuijtene op maart 07, 2016, 10:10:43
Van wat ik ooit begreep is dat naar sommige uutwedstrijden geld bij moet (zoals eagles was 42,50 bijv) en andere zijn ze goedkoper uit, dit proberen ze dan te compenseren, maar das niet reeel aangezien er 1200mensen mee gaan naar dkv en daar doen we bij 5 andere uitwedstrijden pas bij elkaar.
Maar dit kan ook verkeerde interpetatie geweest zijn.
Als wat er overgehouden wordt aan dkv-uit nu gebruikt wordt voor een korting naar De Graafschap, dan is dat prima toch?

DayDreamer

Citaat van: Ronnie tng op maart 04, 2016, 20:31:47

Komt dat ook niet omdat we met een busmaatschappij werken die soms met meer lege dan volle kilometers rijden. DKV en Groningen bijvoorbeeld, rijden ze meer leeg dan ze vol rijden.

Ronnie tng

Citaat van: DayDreamer op maart 07, 2016, 13:05:25
Komt dat ook niet omdat we met een busmaatschappij werken die soms met meer lege dan volle kilometers rijden. DKV en Groningen bijvoorbeeld, rijden ze meer leeg dan ze vol rijden.

De lege aantal kilometers dat klopt inderdaad, maar dat valt allemaal wel mee. Heb zelf ook regelmatig bussen gehuurd, en bij een volle bus kom je door heel Nederland voor 20 p.p. (Uiterste zuiden misschien 2,50 extra). Vergeet niet dat de prijs van een kaartje 40% goedkoper wordt bij een buscombi.

Ronnie tng

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 07, 2016, 10:29:50
Als wat er overgehouden wordt aan dkv-uit nu gebruikt wordt voor een korting naar De Graafschap, dan is dat prima toch?

In principe prima, alleen ik had liever gezien dat mensen die ook naar minder cruciale potjes gaan en dus een hoop wedstrijden bezoeken worden gecompenseerd door bijv een seizoenkaart voor uitwedstrijden. Nu ga je een jaar lang niet mee, maar krijg je dezelfde korting als iemand die al een hoop bezocht heeft.

siepelsjeu

Cambuur is wel snel of begint bij hun de week op vrijdag?