Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

hobbes

Citaat van: gewoon een fan op maart 20, 2016, 13:03:45
De vooruitzichten zijn slecht, ik ben de eerste die dit toe zal geven maar de handdoek nu al gooien is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Zolang er een kans is moet je er voor gaan, dat de spelers nu niet laten zien dat ze er helemaal voor willen gaan is ook een feit wat mij betreft maar dit betekend niet dat dit niet nog kan.
Het kan nog steeds dat de spelers het licht gaan zien en het wel zal gaan lopen, dit is ook gebeurt bij De Graafschap.

Nu opgeven is dom, ik kan en wil niet accepteren dat het al een uitgemaakte zaak is dat wij volgend jaar weer in de JL moeten spelen  :(

Dat er mensen het nu even niet zien zitten begrijp ik, ik zit ook behoorlijk in zak en as na gisteren maar zolang er nog een theoretische kans is moet iedereen zich hier voor blijven inzetten.

Pas als de laatste wedstrijd 4 punten moeten worden gehaald, dan mogen ze het opgeven. Tot die tijd dringen voor elke vierkante meter.

sunderland

Als Marcel Keizer de spelers met de zelfde intenties het veld in stuurt als de laatste weken zal De Graafschap ons compleet weg spelen .5-0.De Graafschap zal vanaf minuut 1 vol de druk erop zetten .En hou alsjeblieft op om zuinig op de bal te zijn want dat heeft ons al 5 nederlagen bezorgd .De tegenstander veroverd de bal en gaat erover heen net zoals bij ADO,Feyenoord en Heracles

sunderland

Dus Passie vanaf de eerste seconde .Ik denk dat je na 3 minuten al de balans kunt opmaken

Jandehulk

Op het veld en in het uitvak moeten we iets losmaken gvd... Dit zootje moet elkaar eens de waarheid zeggen en keizer moet daar in dtc zonder streek,peersman, vytas en vloet starten... Ik hoop nienhuis,Mac,laan,dammers,lachman,monteiro,Jack,barto,   houtkoop,veen,narsingh!!

PePe

Ik zie dat De Graafschap nu dezelfde weg bewandeld als Heracles vorig seizoen.
(zover is Cambuur nog lang niet)

okkele

Citaat van: Jandehulk op maart 21, 2016, 12:34:15
Op het veld en in het uitvak moeten we iets losmaken gvd...

forget it.
zo mooi als het altijd klinkt bij de beelden van uitwedstrijden,trots.
maar die beleving is gekoppeld aan de prestatie op het veld.
zoals ons uitvak er uit zag met de graafschap en nu ook roda,dat gaan we niet redden.
begrijpelijk ook,ik heb op dit moment he-le-maal niks over voor de lamzakken in het veld en de zakkenvullers er omheen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

1992SCC

Monteiro moet spelen!!!!!!!!!!!!  :0= PLEASE geen Vloet, Peersman, Lachman meer  :R

De Gast

Wat is er mis met Lachman  :?

Jandehulk

Citaat van: okkele op maart 21, 2016, 13:48:15
forget it.
zoals ons uitvak er uit zag met de graafschap en nu ook roda,dat gaan we niet redden.
begrijpelijk ook,ik heb op dit moment he-le-maal niks over voor de lamzakken in het veld en de zakkenvullers er omheen.
gelukkig is iedereen verschillend.... Ik Leg me.nergens bij neer,. Zit niet in mijn aard.....Alles kin nog en ook al word het zwaar, 1 x winnen kin alles veranderen

Casuals-lwd

Citaat van: okkele op maart 21, 2016, 13:48:15
forget it.
Je moet er altijd het beste van maken.

1992SCC

Ik zeg gekkenhuis in dat uitvak! Alle attributen uit de kast halen! Net als wat de graafschap toen bij ons deed! Stukje van de hel van leeuwarden daar mee naartoe nemen!!!  :zweep :zweep l0l l0l l0l

Casuals-lwd

Citaat van: 1992SCC op maart 21, 2016, 15:29:16
Ik zeg gekkenhuis in dat uitvak! Alle attributen uit de kast halen! Net als wat de graafschap toen bij ons deed! Stukje van de hel van leeuwarden daar mee naartoe nemen!!!  :zweep :zweep l0l l0l l0l
Eens, alleen heb geen zin in een stadionverbod voor een fakkeltje.

ChantiSCC

Nee, daar heb ik ook geen zin in. Maar krijg t idee dat bezoekende clubs hier niet eens worden gefouileerdworden al die pyroshows altijd hier..

Nightmarelwd

Citaat van: Casuals-lwd op maart 21, 2016, 15:30:44
Eens, alleen heb geen zin in een stadionverbod voor een fakkeltje.

18 maanden is te overleven. Wanneer de SV is afgelopen promoveren we bijna weer.  :_schater

MI-Sider for Life

moodygrunn

Citaat van: Nightmarelwd op maart 21, 2016, 17:10:27
18 maanden is te overleven. Wanneer de SV is afgelopen promoveren we bijna weer.  :_schater
En dat is ook bijna einde contractperiode van Keizer! Tegen de tijd dat je het stadion weer in mag, wordt het ook nog eens leuk om naar te kijken :)
In Henk en Sandor we trust