Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 30, 2016, 20:10:04
Hef dur geen enkel vertrouwen in. En na het aanstellen van thuisfluiter Van Boekel helemaal, we spelen wederom tegen 12 man.  :zucht

Wie er ook spelen, het maakt in mien ogen allemaal niet een zak meer uit. De movitivatie is dit seizoen ver te zoeken bij de heren voetballers en helemaal na het vertrek van Henkie.

Als je 10 bekenden in de stad/winkel vraagt wat cambuur zaterdag gaat doen zeggen er 8 dat ze gaan verliezen. Oek op mien werk is er totale berusting bij de meesten.

De messen wudde slepen zaterdag maar ik denk dat ut een hele lange dag wut. Die kale clown is als enigste nog  positief. Maar dat waren Henkie en Sandor oek..............................
die kale clown :_schater :_schaterhij beweert ook dat wij beter voetbal spelen

sunderland

toch hewwe je de hoop in je dat we een goed resultaat halen tegen beter weten in .Ik kan zo ook niet een positief iets opnoemen hoe en waar wij de graafschap kunnen verslaan .Zowel voor ,midden als acherin zijn zij beter

Dokkumer

Wij winne gewoan! Narsingh maakt de winnende met sien hoofd en leit de rest fannut seizoen deruut met un hassesskudding!

carlo de leeuw

als je naar de huidige situatie kijkt van beide ploegen is het voor Cambuur belangrijk om in elk geval niet te verliezen, omdat de resterende wedstrijden "op papier" iets gunstiger zijn voor Cambuur.
Het is eigenlijk een beetje op hoop van zegen waar het op neer komt.
Wie had dat gedacht begin dit seizoen met de Graafschap in dezelfde competitie......ik in elk geval niet.

PePe

De spelers moeten vertrouwen in elkaar hebben!!
Monteiro zei vandaag nog dat er super werd getraind.
Dan moet het toch goed komen?  :proost

Vlampiep

Diemers: Ik word bedreigd door fans van Cambuur
Dat laat Diemers weten in een interview.
Als dat waar is zijn de bedreigers niet het Blauw gele bloed waard en hopelijk worden ze opgespoord en voor altijd verbannen uit het Cambuur stadion.
Met dit soort volk wil ik mij in ieder geval niet indentiviseren.
Dus als onze veiligheids "tante" toch eens een reëel statement wil maken ligt hier haar kans.

666

Citaat van: Vlampiep op maart 31, 2016, 09:11:42
Diemers: Ik word bedreigd door fans van Cambuur
Dat laat Diemers weten in een interview.
Als dat waar is zijn de bedreigers niet het Blauw gele bloed waard en hopelijk worden ze opgespoord en voor altijd verbannen uit het Cambuur stadion.
Met dit soort volk wil ik mij in ieder geval niet indentiviseren.
Dus als onze veiligheids "tante" toch eens een reëel statement wil maken ligt hier haar kans.

Je hebt gelijk,  alleen waarom dit nu naar buiten te gaan brengen... Had ook wel na de wedstrijd gekund. Nu gaat hij zijn clubje in discridiet brengen, had ook wel sjiek geweest als hij het voor zich had gehouden en bijvoorbeeld bij Cambuur had gemeld. Het gaat hier om een paar personen en alle supporters worden weer over 1 kam geschoren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Citaat van: 666 op maart 31, 2016, 09:25:37
Je hebt gelijk,  alleen waarom dit nu naar buiten te gaan brengen... Had ook wel na de wedstrijd gekund. Nu gaat hij zijn clubje in discridiet brengen, had ook wel sjiek geweest als hij het voor zich had gehouden en bijvoorbeeld bij Cambuur had gemeld. Het gaat hier om een paar personen en alle supporters worden weer over 1 kam geschoren.

Helemaal mee eens. Ook weer een mooie sensatie kop van het AD, hieruit zou je op kunnen maken dat hij bewust opgezocht is. Voor hetzelfde heeft iemand op straat wat naar hem geschreeuwd. Misschien nog wat rancune omdat hij niet bij Cambuur terug kon komen?

DayDreamer

Diemers gooit olie op het vuur juh, misselijk ventje, geloof er niks van dat hij zulke teksten naar zijn hoofd geslingerd krijgt. :O

Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op maart 31, 2016, 09:40:05
Diemers gooit olie op het vuur juh, misselijk ventje, geloof er niks van dat hij zulke teksten naar zijn hoofd geslingerd krijgt. :O
Ut sil allemaal wel, mar ik,lees nerges dat we hier as blauw gelen afstand fan nimme mutte.
Hewwe jimme niet in u gaten dat dit oans clupke in diskrediet brengt.
Dizze jonge was niet goead genoeg toen hij bij oans speulde, mar het um knap opwerkt en ik weet wel dat liwwaders vertrekke bij de club, dit heul gevoelig leit.
As ut nou waar is of niet, dit soort dingen kenne we dur niet bij hewwe.

Len Cantello

Diemers met z'n kinderlijke gezwam.... Slim van 'm om de term "mondeling' er in te gooien. Kunnen de journalisten iig niet om bewijs vragen.

En wat de wedstrijd betreft nog het volgende:

:0= WIJ WINNEN!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

siepelsjeu

De lc meld (verbazingwekkend) dat hij niet is bedreigd alleen uitgescholden.

Niet dat ik dat goed praat!

sccambuurlwdd

Zaterdag staat er eigenlijk niks op het spel. FC Twente verliest de proflicentie en wij spelen hoe dan ook play-offs.

:devil

1992SCC

Zenuwennnnnnnn  |:) |:) |:) |:)

laat diemers lekker lullen, hij degradeert doaaaag