Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

Gasgeve

Citaat van: sunderland op april 01, 2016, 12:07:40
Waar speelt ie anders dan
Hangend linksbuiten. Niet in z'n positie waar die gewend is te spelen in ieder geval.

Tanjajeah

Als spits moet je afgerekend worden op goals; gescoord heeft Barto de afgelopen wedstrijden niet. En ondanks zijn altijd voorbeeldige instelling speelde hij ook niet de pannen van het dak. Cambuur speelt tegen Graafschap sowieso al met en elftal dat nauwelijks tot scoren komt.  Daarom vind ik het jammer dat van Veen, juist in deze wedstrijd, geen 2e kans krijgt.

koosZevenaar

Citaat van: speculeter op april 01, 2016, 11:29:52
Weer vd streek
Weer barto.....

Wederom geen van veen en geen monteiro.
wat heb je tegen BARTO, is die Veen beter?
Echt niet en nu ophouden met je anti BARTO campagne

koosZevenaar

Citaat van: Tanjajeah op april 01, 2016, 12:51:54
Als spits moet je afgerekend worden op goals; gescoord heeft Barto de afgelopen wedstrijden niet. En ondanks zijn altijd voorbeeldige instelling speelde hij ook niet de pannen van het dak. Cambuur speelt tegen Graafschap sowieso al met en elftal dat nauwelijks tot scoren komt.  Daarom vind ik het jammer dat van Veen, juist in deze wedstrijd, geen 2e kans krijgt.
nu nog iemand een kans geven.....beetje laat dan in zo'n belangrijke wedstrijd

Bernardo

Barto krijgt al veel te lang de kans........had gehoopt toen Henk wegging dat we ook van Barto in de basis afwaren. Maar helaas.

denistel

waarom hebben we v veen eigenlijk gehaald...weet zeker dat in de e16 gevaarlijker is dan barto
ik had gewoon gedacht dat hij alle s zou spelen vanaf dat ie hier was.dan had je em ook ergens
op af kunnen rekenen.nu niet dan weer wel dan niet soms 15 min lekker voor je zelfvertrouwen.

barto loopt hier al jaren prima vent doet zijn stinkende best maar je komt er niks verder mee
maar das mijn mening.

denistel

Citaat van: sunderland op april 01, 2016, 12:07:40
Waar speelt ie anders dan

rechtsback --linksbuiten-spits..zegt genoeg he tis opstellen om het opstellen
hij heeft het gewoon niet op dit moment en toch steeds staat ie er in.je kunt
het ook niet maken tegen over andere spelers.daarom gaan we er ook uit
omdat het vertrouwen en teamgeest van de 1e 2 jaar dit seizoen verknoeid zijn.

De Gast

Citaat van: denistel op april 01, 2016, 13:59:47
rechtsback --linksbuiten-spits..zegt genoeg he tis opstellen om het opstellen
hij heeft het gewoon niet op dit moment en toch steeds staat ie er in.je kunt
het ook niet maken tegen over andere spelers.daarom gaan we er ook uit
omdat het vertrouwen en teamgeest van de 1e 2 jaar dit seizoen verknoeid zijn.

Zo is het denk ik ook. Ze hebben er een zootje van gemaakt. Morgen zal blijken of er nog enige veerkracht is en zo niet dan mogen flink wat mensen de hand in eigen boezem steken want degraderen zou absoluut niet noodzakelijk zijn geweest.

denistel

hoorde van de streek net op de radio ,,we zijn topfit de groep is er klaar voor..op kunstgras kunnen
we heel goed voetballen en dat moeten we ook op een gewoon veld laten zien enz enz.

ik zeg ga terug naar de basis en wees eerlijk met zijn allen..we zijn ook op kunstgras heel
goed toch dat is helemaal niet zo..eerst zal dat besef er moeten zijn want anders denken ze nog steeds dat het zo
wel goed koemt en de laatste maanden is gebleken dat dat niet zo is

dus vanaf de 1e seconde het mes tussen de tanden en niet van dat slappe gedoe
en van die afdwaal momenten.veeg een bal weg als het moet en heb je ruimte om te combineren
doe dat dan scherp en goed. heb je een vrije bal op 20 meter van de goal veeg em dan
tussen de palen.
met zien allen er tegen aan dan kun je daar een goed resultaat halen.maar dan moet wel iedereen
er klaar voor zijn.

1992SCC

Hoefdraad nou eindelijk eens ? 10x beter dan iedereen in de voorhoede bij scc op dit moment

koosZevenaar

Citaat van: denistel op april 01, 2016, 13:56:37
waarom hebben we v veen eigenlijk gehaald...weet zeker dat in de e16 gevaarlijker is dan barto
ik had gewoon gedacht dat hij alle s zou spelen vanaf dat ie hier was.dan had je em ook ergens
op af kunnen rekenen.nu niet dan weer wel dan niet soms 15 min lekker voor je zelfvertrouwen.

barto loopt hier al jaren prima vent doet zijn stinkende best maar je komt er niks verder mee
maar das mijn mening.
Als je dit forum goed leest dan weet je het antwoord toch al
Er is GEEN ENKELE speler aangetrokken die iets toevoegt, dus Veen ook niet.
Ik moet één uitzondering maken, maar durf die naam hier bijna niet te noemen.
Maar voor mij is dat de GROTE JACK BYRNE, de enige appel die NIET rot is

koosZevenaar

Citaat van: Bernardo op april 01, 2016, 13:12:00
Barto krijgt al veel te lang de kans........had gehoopt toen Henk wegging dat we ook van Barto in de basis afwaren. Maar helaas.
Als jij dan ook mee gegaan was als pseudo supporter, dan had ik ook gejuichd

sunderland

Citaat van: Bernardo op april 01, 2016, 13:12:00
klopt idd. Heb jij gezien hoeveel kansen wij überhaupt gecreëerd hebben met barto en hoeveel normale voorzetten hij heeft gehad?  0. Als hij nu kansen miste dan was deze kritiek terecht maar dat is niet zo. Ik zou trouwens met beide spelen

sunderland

Citaat van: denistel op april 01, 2016, 16:47:04
hoorde van de streek net op de radio ,,we zijn topfit de groep is er klaar voor..op kunstgras kunnen
we heel goed voetballen en dat moeten we ook op een gewoon veld laten zien enz enz.

ik zeg ga terug naar de basis en wees eerlijk met zijn allen..we zijn ook op kunstgras heel
goed toch dat is helemaal niet zo..eerst zal dat besef er moeten zijn want anders denken ze nog steeds dat het zo
wel goed koemt en de laatste maanden is gebleken dat dat niet zo is

dus vanaf de 1e seconde het mes tussen de tanden en niet van dat slappe gedoe
en van die afdwaal momenten.veeg een bal weg als het moet en heb je ruimte om te combineren
doe dat dan scherp en goed. heb je een vrije bal op 20 meter van de goal veeg em dan
tussen de palen.
met zien allen er tegen aan dan kun je daar een goed resultaat halen.maar dan moet wel iedereen
er klaar voor zijn.
Eens!  Maar dat ze denken dat ze goed voetballen komt ook door Keizer. Die denkt werkelijk dat wij beter voetballen

denistel

realisme ontbreekt en daar erger ik mie dood aan.ze mogen mij negatief noemen
ik noem het gewoon eerlijk zijn.met respect voor spelers of trainers maar laat
ze geen verhalen ophangen die niet kloppen en wat 10.000 mensen zien.