Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

CamLeeuw

De dag van de waarheid! Erop of eronder!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

moodygrunn

Ik zie een aantal mensen al bijzonder positief zijn over de formatie (433), maar als je die verkeerde instructies geeft (backs hoog bijv) kom je verdedigend alsnog mensen tekort. Als je geen diepgang hebt vanuit het middenveld (streek) creeer je nog steeds geen ruimtes.
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

Citaat van: Harry L. op april 02, 2016, 12:08:26
Ik hoop het met je  :proost. Helaas denk ik dat dit seizoen de boeken in gaat als een grote gifbeker. Het scenario dat we met hangen en wurgen de playoffs halen en dan in de allerlaatste en beslissende wedstrijd alsnog degraderen.

Dat scenario komt helaas al met elke kansloze wedstrijd weer iets dichterbij. Maar ik houd hoop. Bartoooooooooo...

Holwerd voor Cambuur

Volgend jaar rond deze tijd is het uitvak bij De Graafschap uitverkocht omdat we er kampioen kunnen worden :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vedetski

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 02, 2016, 12:27:00
Volgend jaar rond deze tijd is het uitvak bij De Graafschap uitverkocht omdat we er kampioen kunnen worden :proost

Daar teken ik voor!  :thumbsup

moodygrunn

Citaat van: Vedetski op april 02, 2016, 12:19:42
Dat scenario komt helaas al met elke kansloze wedstrijd weer iets dichterbij. Maar ik houd hoop. Bartoooooooooo...

Ik durf niet meer te hopen. Dat doe ik het hele seizoen al...Keer op keer teleurgesteld qua resultaat en de manier van voetballen.
In Henk en Sandor we trust

whimpy

geef gvd alles. met je hele donder er in. pak eens wat kaarten. niet dat fletse. alles of niks.

sunderland

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2016, 12:17:12
Ik zie een aantal mensen al bijzonder positief zijn over de formatie (433), maar als je die verkeerde instructies geeft (backs hoog bijv) kom je verdedigend alsnog mensen tekort. Als je geen diepgang hebt vanuit het middenveld (streek) creeer je nog steeds geen ruimtes.
Precies jonge, het is gewoon de uitvoering. Eigenlijk maakt het niet een moer uit

Vedetski

Citaat van: sunderland op april 02, 2016, 13:39:00
Precies jonge, het is gewoon de uitvoering. Eigenlijk maakt het niet een moer uit

De 5-3-2 zoals in de eerste helft tegen Utrecht thuis was op zich prima, en ook het 4-3-3 tegen Excelsior in de uitwedstrijd was goed. Het gaat inderdaad gewoon om de uitvoering, maar dat hangt ook samen met de individuele poppetjes, hoe je die neerzet en motiveert en hoe behoudend of aanvallend je elk poppetje laat spelen.

sunderland

De eerste 10 min zijn heel belangrijk.Hebben we strijd, is het weer sloom heen en weer getik

pvanbuijtene

Graafschap heeft nog na ons Twente en ajax thuis en groningen utrecht en az uit.
Bestaat zomaar een kans dat ze in die wedstrijden geen of enkele punten pakken.
Zelf hebben we nog willem 2 en Excelsior thuis.

Je kan vanavond zo'n slag slaan door niet te verliezen!

Bill Shankly

come on Cambuur.   
3 punten vanavond :scc

De Gast

Nou nou van buijtene.. wij moeten dan 2 punten goed maken op Graafschap.. dat is aardig wat voor een selectie die, als je gisteravond ook weer ziet, de middenmoot eerste divisie niet zou ontstijgen

pvanbuijtene

Citaat van: De Gast op april 02, 2016, 14:11:51
Nou nou van buijtene.. wij moeten dan 2 punten goed maken op Graafschap.. dat is aardig wat voor een selectie die, als je gisteravond ook weer ziet, de middenmoot eerste divisie niet zou ontstijgen

Ik weet t; maar verlies is wel bijna genadeklap maar niet verliezen is nog van alles mogelijk omdat graafschap denk ik ook nie veel punten pakt.

denistel

Citaat van: sunderland op april 02, 2016, 13:39:00

maar als je met een 5-3-2 begint geef je de tegenstander al de indruk dat
je met angst de wedstrijd in gaat is mijn mening en die lui pakken je dan bij
de strot en voordat je het weet sta je weer in kansloze positie.
gewoon zelf durven maar maar vol durven dus niet al1 3 aanvallers maar de moeten
ook meteen die verdedigers aanpakken zodat ze fouten gaan maken.middenvelders
bij sluiten enz,,dan kun je een positief gevoel creeeren.leun je maar wat achter over
dan ga je zelf de fouten maken en kom je er niet meer over heen das al te vaak gebeurd
dit seizoen.