Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 51

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

hobbes

Citaat van: Treb op april 03, 2016, 07:11:18
En toch denk ik niet dat we er rechtstreeks uitgaan.. want De Graafschap is NOG slechter dan Cambuur. Die pakken geen punt meer.

Excelsior en Willem II thuis moeten we 4 puntjes pakken en hopen op een flow in de playoffs.

Ik hoop op 6 punten. Wel toch echt nog even kunnen juichen dit seizoen. Gisteren opgelucht dat de derde van de Graafschap en niet in viel, zo'n wedstrijd was het wel

De Gast

Weer gedaan gister wat onze specialiteit is: een goeie uitgangspositie weggeven. Dat we uberhaupt 2 keer scoren was een wonder want zelfs gister hebben we voetballend volgens mij totaal niks gecreeerd.

Pluspunten: Van Veen. Klasse. Je verdient een betere club als de onze.
Minpunten: Keizer; kansloze opstelling en lekker gewisseld. Zeinstra; bijna niks te doen gehad, toch 2x vissen. Barto; lekker gedekt bij die eerste goal, verder aanvallend loop je maar wat aan te modderen.

We leven nog. Maar als De Graafschap 1x wint kunnen we het shaken.

Galdiano

Als vd Streek de rust bewaard en eens de bal goed aanneemt hadden er meer goals gevallen.

Onbegrijpelijk dat Monteiro niet speelt!

En die Keizer is niet goed wijs.

4000ste
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op april 03, 2016, 08:37:36
Als vd Streek de rust bewaard en eens de bal goed aanneemt hadden er meer goals gevallen.

Onbegrijpelijk dat Monteiro niet speelt!

En die Keizer is niet goed wijs.

Begrijp ik ook niets van, die Van der Streek heeft het al weken niet. Monteiro had allang op zijn positie moeten voetballen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Ik snapte nog wel dat jongens als Overgoor, Streek en Narsingh een aantal weken vertrouwen kregen om weer naar hun normale niveau te groeien. Helaas komt de potentie er totaal niet uit, lijken helemaal geblokkeerd (druk?).

Dan moeten er onbevangen, ongecompliceerde spelers als Monteiro, v Veen en Hoefddraad in. Die maken ook hun fouten, maar blijven gaan en zijn lekker opportunistisch.

En die wissel van Byrne... zet die dan ook dieper naar voren in de basis, waar hij minder verdedigende arbeid hoeft te doen en haal stoorzender vd Streek van de 10 af.
Als De Graafschap 4-2-4 stond, bluf dan ook met een 4-2-4 met Byrne rechts voorin en evt. Monteiro/Overgoor voor vd Streek.

Je kunt niet meer voorzichtig zijn en hopen dat je de volgende wedstrijd wel wint. Als je (iets) beter bent en de tegenstander durft ook niet te voetballen, dan moet had je het nu moeten afdwingen.

Vlampiep

We hadden gisteravond zonder veel problemen de 3 punten mee de bus in kunnen nemen.
Over de opstelling wil ik niets zeggen want je weet te voren nooit zeker hoe dat uitgaat pakken.
De verklaring voor de wissel van Byrne is voor Keizer zijn rekening, maar dan en speler er in te zetten die niets toevoegt is voor mij onbegrijpelijk.
Als Keizer na gisteravond Krul niet promoveert als 2e keeper, mogen we gaan denken dat de club er geen belang bij heeft dat wij komend seizoen nog op het hoogste niveau spelen en bewust daar naar toe werkt.
Heb gisteren nog even gedacht, dit was met Henk niet gebeurd, want hij kent zijn spelers en weet dat Zeinstra de wedstrijd spanning niet aan kan.

NRG

Ik weet het, als telt niet, maar als we gisteren gewoon gewonnen hadden, hadden we op 6 punten van Excelsior en Willem II gestaan. En die krijgen we beide nog thuis.

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op april 03, 2016, 05:39:42
Dat zou wel eens de laatste redding van ons Cambuur kunnen zijn. Ik ben echt bang dat het beleid dat Cambuur nu aanhoudt ons terug gaat brengen naar het rechter rijtje in de jupilair league! Als wij de komende 2 seizoenen met keizer (en met deze technische staf) verder moeten denk ik dat dat het hoogst haalbaar is. Met dit team gaan we het daar ook heel slecht doen en dan raken we ook nog de betere spelers kwijt!?! Die boeren zullen Byrne wel weer overnemen,of anders grunn wel. Kun je nagaan,de beste speler na Byrne is Mac Intosh! Speelde vorig jaar toch bij Telstar! Dat wordt ons niveau dan waarschijnlijk! Ik ben er echt bang voor. Cambuur is mijn trots en ik zie het helemaal kapot gaan.

mc intosh die speelt hier al 2 seizoenen hoor.

Bill Shankly

Citaat van: NRG op april 03, 2016, 09:28:33
Ik weet het, als telt niet, maar als we gisteren gewoon gewonnen hadden, hadden we op 6 punten van Excelsior en Willem II gestaan. En die krijgen we beide nog thuis.
Tja dit denk ik bijna elke week.....

denistel

de spelersbus was eerder terug dan de supporters?? hoe ken dat,,die vertrekken een uur later
hebben ze de supporters om laten rijden of su om de spelers in alle rust aan te laten komen??

gvd 550 man gaan mee om de club te supporten en su wudde amper serieus nomen heb
ik het gevoel. wat de laatste jaren opbouwd is lijkt in een paar maanden weg gooit te worden.

ze zalle ons nog nodig hebben de komende weken laat ze dat maar eens beseffen en niet
van dat angstige gedoe als of ze zich niet veilig voelen of su.

denistel

Citaat van: Bill Shankly op april 03, 2016, 10:16:01
Tja dit denk ik bijna elke week.....

ik hou mie alleen maar bezig met de graafschap en niks anders.

wiekie1969

Citaat van: Spine op april 02, 2016, 21:18:26
Toen ik 9 jaar was heb ik een jaar gevoetbald. 1974-1975.
Ik had ongeveer het nivo van Peersman.
Ik ben toen gestopt en gaan handballen.
Peersman niet, die gaat gewoon door.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

wiekie1969

Uitspraak van het weekend: Marcel Keizer: WE HEBBEN HET NIET MEER IN EIGEN HAND.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

vialli

En dan ook nog een kontrakt voor 2 1/2 jaar in een vlaag van verstandsverbijstering.
DAT GAAT STRAKS WEER ONNODIG GELD KOSTEN WANT DEZE MAN ZIT DAT ECHT NIET UIT.

Vlampiep

Wie weet welke blessure Nienhuis heeft opgelopen?
En waar ik mij het hoogst over verbaas,  is dat Nienhuis niet de wedstrijd volgde bij de rest van de selectie die niet voor deze wedstrijd waren geselecteerd.