Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Marcel Keizer

Gestart door Galdiano, februari 12, 2016, 17:49:21

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op juni 02, 2016, 16:59:52
lekker oprottu en ast hier weer komst met jong ajax een striemend fluitconcert

wast hier ooit als voetballer opbouwd hest hest in 3 maanden volledig afbroken

dikke stumper bist.
idd hij het hier waardeloos presteerd .Dramatisch voetbal en veelal verkeerde opstellingen .Totaal geen beleving

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op juni 02, 2016, 19:39:40
_O_. Het is ook amateuristisch, en ik geloof er ook totaal niet in dat het goed gaat komen. Die pipo's die er nu zitten hebben werkelijk alles binnen no time naar de kloten geholpen. Zolang daar niets veranderd keren wij niet terug op het hoogste nivo. Nu het stadion nog even afblazen en klaar is kees

Welke azijn heb jij? Ik vind die huismerk albert heijn altijd wel goed zuur, maar die klokt niet zo lekker weg.
Beste nieuws sinds jaren en we mogen er niet eens van genieten? Zometeen V/d Belt terug op een directiefunctie, nieuw stadion in t vooruitzicht en tekent Henk als trainer tot de zomer van zijn 65e verjaardag!
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 19:45:02
Welke azijn heb jij? Ik vind die huismerk albert heijn altijd wel goed zuur, maar die klokt niet zo lekker weg.
Beste nieuws sinds jaren en we mogen er niet eens van genieten? Zometeen V/d Belt terug op een directiefunctie, nieuw stadion in t vooruitzicht en tekent Henk als trainer tot de zomer van zijn 65e verjaardag!

Geweldig nieuws vandaag, helemaal met je eens. Maar als de nieuwe trainer net zoveel talent heeft als de aangetrokken spelers verleden jaar dan weet ik het nog niet. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de stropdassen binnen onze club, jij wel?

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op juni 02, 2016, 19:53:09
Geweldig nieuws vandaag, helemaal met je eens. Maar als de nieuwe trainer net zoveel talent heeft als de aangetrokken spelers verleden jaar dan weet ik het nog niet. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de stropdassen binnen onze club, jij wel?
1 stropdas mag sowieso weg: HvdV
1 stropdas heb nog wel het idee van dat hij het met goede bedoelingen doet: Smid
1 stropdas weet ik niet, mag wel blijven, maar als die vertrekt zal ik er geen traan om laten: De Graaf.

denistel

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 19:45:02

beste nieuws?? een trainer die weg gaat terwijl ie net 3 spelers het haalt en wedsttijden neer
heeft gezet voor de voorbereiding enz enz en nu moet er weer een nieuwe komen en die moet
ook weer alles op zijn manier neer zetten. en nogmaals henk wordt het niet.

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op juni 02, 2016, 20:12:21
1 stropdas mag sowieso weg: HvdV
1 stropdas heb nog wel het idee van dat hij het met goede bedoelingen doet: Smid
1 stropdas weet ik niet, mag wel blijven, maar als die vertrekt zal ik er geen traan om laten: De Graaf.
De eerste stropdas maak ik geen woorden meer over vuil behalve #henryout
De tweede stropdas heeft helaas niet het netwerk en de kennis en verder heb ik mijn zegje meermaals gedaan
De derde stropdas is gewogen en meermaals te licht bevonden.

En het mantelpakje kleurt alleen maar binnen de lijntjes

Dus wie graag een stropdas wil dragen heeft nu de keuze uit drie mogelijkheden en voor scclwd (voor zover ik weet bijna de enige vrouw hier) hangt een mantelpakje klaar :devil

legeips

Ben blij dat hij weg is..

Maar nooit meer halen voor geen enkele functie... 2x weggaan met nog geen kwart werk verricht. Wat een mentaliteitloos figuur ben je dan...

legeips

Citaat van: Harry L. op juni 02, 2016, 18:33:03
  _O_ Gelukkig, wat een tepel die vent.

Foeke zal inmiddels wel voor de poorten staan :R

Laat maar komen, ik heb alle vertrouwen in deze man..

Aub geen Henk de Jong.... Dat is nu klaar..

PePe

GEEN FOEKE HIER.  :( :( :( :( :( :( :(

Vlampiep

Citaat van: legeips op juni 02, 2016, 21:23:30
Laat maar komen, ik heb alle vertrouwen in deze man..

Aub geen Henk de Jong.... Dat is nu klaar..
Voor jou misschien wel, maar voor plm 8000 Cambuur aanhangers en sponsoren is hij de meest geschikte persoon om de club met zijn assistenten weer naar het hoogste niveau te brengen.

denistel

Citaat van: Vlampiep op juni 02, 2016, 21:34:04
Voor jou misschien wel, maar voor plm 8000 Cambuur aanhangers en sponsoren is hij de meest geschikte persoon om de club met zijn assistenten weer naar het hoogste niveau te brengen.

nogmaals dat gaat niet gebeuren he en henk mut oek weer verder.

moodygrunn

Citaat van: denistel op juni 02, 2016, 21:07:32
beste nieuws?? een trainer die weg gaat terwijl ie net 3 spelers het haalt en wedsttijden neer
heeft gezet voor de voorbereiding enz enz en nu moet er weer een nieuwe komen en die moet
ook weer alles op zijn manier neer zetten. en nogmaals henk wordt het niet.

Het is dan ook wat bidden/hopen/smeken dat de rest van de TS ook heeft meebeslist in de aankopen. Alle opvolgers, wie het ook moge zijn (Arts? waar ben je? ) heb ik meer vertrouwen in dan Keizer. 

Vedetski

Citaat van: denistel op juni 02, 2016, 21:41:26

Waarschijnlijk heeft Henkie wel in de gaten, dat als hij terugkeert en ons binnen een aantal jaren weer in de Eredivisie brengt, dat 'ie zich dan onsterfelijk heeft gemaakt voor alles en iedereen met blauw geel bloed.

Yellow Army

Ik weet het anders nog niet zo zeker...
Area 58

zeewolde

en waarom niet?