Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.917
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

Dokkumer

Citaat van: V-man op maart 11, 2016, 21:39:00
Teleurstellende Limburgse flikkers (of mag ik dat hier niet segge)
Ik vind het lichtelijk een belediging voor de "mannen" die van de herenliefde zijn. Met hen heb ik minder moeite dan met dat wanstaltige stelletje reservemoffen!

hulk33

kutzooi graaf gewonnen.kom op cambuur maak ons blij :scc

Johan058...

Hoop dat cambuur zondag de mondjes van de graafschap gaat snoeren.

denistel

door gestoken kaart ju poepon nim ff een pingel ju net als die kalezic ex de graafschap
volgende week die lui helemaal gek maken man.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Hebben 3 wedstrijden de kans om weer over DG heen te gaan. Volgende week moeten ze naar de kuip ( daar winnen ze normaal gesproken niet) en dan mogen wij naar ze toe.
Maar dat doen we zondag al, we pakken Heracles.  :proost

666

Mij kwam oek nooit wat aanwaaien, gas er op en slachten die gasten. We moeten het zelf doen, kijken naar die lui is jezelf alleen maar onzeker maken. Ik blijf er bij en ik hoop iedereen ook.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Nu hecht ik weinig waarde aan de vermoedelijke opstelling van Henk Albers maar ik zie weer geen Hoefdraad staan.. die jongen viel toch een paar keer redelijk in. Heb er weinig vertrouwen in dat de basis 11 van de afgelopen 2 weken, behoudens een mazzeltje, ons de punten gaan bezorgen.

Ow ja.. nog een tip voor de middenvelders: doe eens mee in het strafschopgebied :0=

Bernardo

Tegen een zwak Heracles had ik nou ook gewoon gekozen voor 433

speculeter

elfde opstelling zal het echt niet worden denk ik.
Zal wel wat aanvallender zijn?
Verwacht Barto en van veen samen in de spits.

Jandehulk

Wie er speeld zal me een rot zorg weze!!!....Ik hef er zin in en verwacht dat ze ons gaan vermaken en met 3 punten mee terug naar Leeuwarden gaan!!..... Vol gas!! ?

dizzhead

Citaat van: speculeter op maart 12, 2016, 07:56:26
elfde opstelling zal het echt niet worden denk ik.
Zal wel wat aanvallender zijn?
Verwacht Barto en van veen samen in de spits.

Wat betreft dezelfde opstelling. Keizer creëert wel vastigheid op deze manier. Eerder wist geen speler waar hij aan toe was door de wekelijkse veranderingen - mede door blessures, maar ook door de trainer.

Vlampiep

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2016, 09:02:25
Wat betreft dezelfde opstelling. Keizer creëert wel vastigheid op deze manier. Eerder wist geen speler waar hij aan toe was door de wekelijkse veranderingen - mede door blessures, maar ook door de trainer.
De veranderingen die Henk steeds moest toepassen waren ingegeven door de grote blessure golf.
Met pijn in mijn hart moet ik bekennen dat ik onze club dit seizoen geen wedstrijd meer zie winnen.
Of er zou een wonder moeten gebeuren. ;(

wiekie1969

Citaat van: denistel op maart 11, 2016, 22:50:36
door gestoken kaart ju poepon nim ff een pingel ju net als die kalezic ex de graafschap
volgende week die lui helemaal gek maken man.

De Graafschap heeft 12 punten gehaald na de winterstop. Liekt mij dus niet dat Roda het simpel weg heeft gegeven.

wiekie1969

Met een puntje dik tevreden morgen. We mutte winnen, maar dat zie ik niet gebeuren want met het huidige elftal is het heel moeilijk om de nul te houden.

En of we morgen dan 4-3-3 of 4-4-2 spelen maakt volgens mij oek niet uit.

Graafschap gewonnen gisteravond dus de druk neemt alleen maar toe bij de heren voetballers. Wordt gvd eens een keer tijd dat de leiders in het elftal gaan opstaan