Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.916
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

hulk33

ik vondt dat roda heel terughoudend spelde net of ze omgekocht waren.kijk maar de 2de goal ,,toen zag je de keeper even terughouden?hij dook heel terughoudend.heel verdacht. :scc
maar goed we geven volgas morgen.

dizzhead

Lijkt me sterk.zo ver staat Roda niet van de play-offs plaatsten

1992SCC

Bespottelijk dat Roda met 3-0 verliest van de Graafschap. Er klopt daar echt iets niet... Een paar weken geleden win je met 0-5 en nu verlies je van die kutboertjes?? KAN NIET!

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2016, 09:39:03
De veranderingen die Henk steeds moest toepassen waren ingegeven door de grote blessure golf.
Met pijn in mijn hart moet ik bekennen dat ik onze club dit seizoen geen wedstrijd meer zie winnen.
Of er zou een wonder moeten gebeuren. ;(

exelsior thuis willem 2 thuis roda thuis graafschap uit dat zijn 4 waarin je alle kans hebt.

denistel

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2016, 09:02:25
Wat betreft dezelfde opstelling. Keizer creëert wel vastigheid op deze manier. Eerder wist geen speler waar hij aan toe was door de wekelijkse veranderingen - mede door blessures, maar ook door de trainer.

wel een vaste opstelling maar niet met de poppetjes op de juiste plaats dan schiet het volgens mij niks op.

weer peersman op rechts en vytas op links,,die maken wekelijks te veel en belangrijke fouten
weer geen 3 mans voor hoede,,sorry maar volgens mij ga je dan geen punt halen in Almelo.
je moet ze juist achter in pijn doen. maar we zullen het zien.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op maart 12, 2016, 11:29:37
wel een vaste opstelling maar niet met de poppetjes op de juiste plaats dan schiet het volgens mij niks op.

weer peersman op rechts en vytas op links,,die maken wekelijks te veel en belangrijke fouten
weer geen 3 mans voor hoede,,sorry maar volgens mij ga je dan geen punt halen in Almelo.
je moet ze juist achter in pijn doen. maar we zullen het zien.

Wat heeft 3 spitsen ons opgeleverd dit seizoen? En nogmaals, het systeem is een wezenlijk onderdeel maar het gaat nog altijd om de invulling. Met 442 of 541 kan je ook prima aanvallend spelen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Johan058...

Citaat van: 1992SCC op maart 12, 2016, 11:25:53
Bespottelijk dat Roda met 3-0 verliest van de Graafschap. Er klopt daar echt iets niet... Een paar weken geleden win je met 0-5 en nu verlies je van die kutboertjes?? KAN NIET!
t riekt naar matchfixing :devil

denistel

Citaat van: poelie-lwd op maart 12, 2016, 12:04:44
Wat heeft 3 spitsen ons opgeleverd dit seizoen? En nogmaals, het systeem is een wezenlijk onderdeel maar het gaat nog altijd om de invulling. Met 442 of 541 kan je ook prima aanvallend spelen.

kan zeker wel maar dan moet je wel de juiste spelers daarvoor hebben en die hebben we niet denk ik
tegen f.noord amper gevaar gesticht.
en je geeft een tegenstander al1 maar vertrouwen door afwachtend te spelen maar das mijn mening.
Heracles zit niet in de beste fase dus waarom dan niet meteen aanpakken die lui.

Vlampiep

Als Hoefdraad niet in de basis staat en alle voorzetten moeten vanuit Narsingh gaan, dan kunnen we net zo goed de wedstrijd schriftelijk afdoen. De spitsen staan dan geïsoleerd en krijgen geen bal in de zestien.
Zoals hij ook weer tegen Feijenoord speelde, angstig en behouden.
Mooi op de tribune zetten want je speelt met 10 man.

legeips

Gewoon 4-3-3... Met veen in de punt en narsingh en hoefdraad op de vleugels

We mutte winnen morgen, anders gaat het hem niet worden. Zaterdag het moeten winnen in eigen huis tegen Roda zie ik door oa de druk hem niet worden.

De Gast

Zo is het maar net spiegel. Alleen met die voorhoede zie ik ons nog punten pakken. Streek eruit Barto eruit en met Bakker Overgoor en Byrne op de midden vind ik ons nog beter dan ten tijde van die reeks met 5 gelijke spelen op rij

Vedetski

Heracles is momenteel helemaal niks meer, wordt thuis zelfs weggespeeld door Roda JC (dat op zijn beurt 3-0 verliest bij De Graafschap :?).

Zul je zien dat ze de stijgende lijn tegen ons ineens weer kunnen inzetten.

Op het middenveld win je deze wedstrijd en vanaf minuut 1 laten zien dat we zeker niet gaan verliezen, en dus minimaal gelijk komen met De Graafschap.

Gas geven en punten pakken aub!

Vedetski

Leuk feitje: Heracles heeft de laatste 3 wedstrijden niet gescoord. Houden we dan eindelijk weer eens de nul?  :thumbsup

AL

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2016, 13:01:25
Als Hoefdraad niet in de basis staat en alle voorzetten moeten vanuit Narsingh gaan, dan kunnen we net zo goed de wedstrijd schriftelijk afdoen. De spitsen staan dan geïsoleerd en krijgen geen bal in de zestien.
Zoals hij ook weer tegen Feijenoord speelde, angstig en behouden.
Mooi op de tribune zetten want je speelt met 10 man.

Narsingh is de enige aanvaller met niveau man!
Volgend seizoen speelt hij op zeker bij een grotere club.

Vlampiep

Citaat van: AL op maart 12, 2016, 15:41:22
Narsingh is de enige aanvaller met niveau man!
Volgend seizoen speelt hij op zeker bij een grotere club.
Narsingh is een "mooi weer voetballer".
Als het enigszins tegen zit haakt hij af en speelt als een angsthaas.
Komend jaar kan hij zich misschien laten gelden bij Harkema en ONS, maar volgens mij meld er zich geen club voor hem.