Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.916
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

Bernardo

We kunnen wel een gouden slag slaan als we vandaag winnen. Volgende week moeten we sowieso winnen thuis van Roda. Dan gaan we met 5 punten voorsprong naar Doetinchem. Wat zou dat heerlijk zijn.

TopperM

Citaat van: siepelsjeu op maart 13, 2016, 10:32:56
Cambuur stadion toch?
Ja maar T hertje? Oude kassaplein? Hoofdingang?

poelie-lwd

Citaat van: Bernardo op maart 13, 2016, 10:41:48
We kunnen wel een gouden slag slaan als we vandaag winnen. Volgende week moeten we sowieso winnen thuis van Roda. Dan gaan we met 5 punten voorsprong naar Doetinchem. Wat zou dat heerlijk zijn.

Sterker nog, als dat gebeurd en we kunnen ook winnen van de Graafschap hebben we Excelsior en/of W2 zo goed als achterhaald. Met de twee directe confrontaties nog voor de boeg is het niet geheel ontdenkbaar om de PO nog te ontlopen.

Ik weet het, de wens is de vader van de gedachte. Eerst vandaag maar eens winnen. Lukt dat dan is dat de opmaat naar meer  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sccambuurlwdd

Citaat van: poelie-lwd op maart 13, 2016, 10:47:33
Sterker nog, als dat gebeurd en we kunnen ook winnen van de Graafschap hebben we Excelsior en/of W2 zo goed als achterhaald. Met de twee directe confrontaties nog voor de boeg is het niet geheel ontdenkbaar om de PO nog te ontlopen.

Ik weet het, de wens is de vader van de gedachte. Eerst vandaag maar eens winnen. Lukt dat dan is dat de opmaat naar meer  :proost

Ha, dat is wel erg optimistisch. Ik ben al heel erg blij als het ons lukt om DGS onder ons te houden.

pvanbuijtene

Het zal mij verbazen als we uberhaupt nog een wedstrijd winnen.

Bankzitter

Er kan nog van alles, organisatie staat steeds beter, weinig blessures en dan kunnen we een heel aardig niveau halen. Maar het moet dan wel afgelopen zijn met weggeven van goals en voorin een killersmentaliteit en geen gebrei. Niveauverschil is onderin niet groot, het komt aan op het mentale gedeelte en ook een beetje geluk.

dizzhead

Citaat van: pvanbuijtene op maart 13, 2016, 10:55:20
Het zal mij verbazen als we uberhaupt nog een wedstrijd winnen.

:_schater optimist

poelie-lwd

Citaat van: sccambuurlwdd op maart 13, 2016, 10:51:29
Ha, dat is wel erg optimistisch. Ik ben al heel erg blij als het ons lukt om DGS onder ons te houden.

Ook eens hoor maar ben en blijf een optimist tot in de kist. Daarnaast is er herstel. Weliswaar met horten en stoten (individuele fouten moeten eruit!) maar het wordt wel wat stabieler in zijn algemeenheid. Blijf er wel bij dat Keizer van Veen naast Barto op moet stellen, Monteiro erbij op een 4 mans middenveld en Peersman naar de linksback moet.

------------------------Nienhuis------------------------

-----Streek---Lachman---Macintosh---Peersman----

-----------------------Bakker--------------------------

----------Monteiro--------------Overgoor-------------

-----------------------Byrne---------------------------

-----------------Barto----Van Veen------------------

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2016, 10:58:11
Er kan nog van alles, organisatie staat steeds beter, weinig blessures en dan kunnen we een heel aardig niveau halen. Maar het moet dan wel afgelopen zijn met weggeven van goals en voorin een killersmentaliteit en geen gebrei. Niveauverschil is onderin niet groot, het komt aan op het mentale gedeelte en ook een beetje geluk.

Amen!

scc-aaron

:0= 3pnt  niks anders. Revancheren ten opzichten van de thuiswedstrijd. Come on Boys |:)

SCC

Citaat van: poelie-lwd op maart 13, 2016, 11:01:39

Denk dat dit voor vandaag en het moment, de beste opstelling is. El Baad en Anderson helaas te licht, anders had ik tegen Darri graag wel een echte back gezien.

legeips

Citaat van: poelie-lwd op maart 13, 2016, 11:01:39
Ook eens hoor maar ben en blijf een optimist tot in de kist. Daarnaast is er herstel. Weliswaar met horten en stoten (individuele fouten moeten eruit!) maar het wordt wel wat stabieler in zijn algemeenheid. Blijf er wel bij dat Keizer van Veen naast Barto op moet stellen, Monteiro erbij op een 4 mans middenveld en Peersman naar de linksback moet.

Kansloze opstelling...

Veen en Barto zijn beide mouwen opstropers en hebben een trekken en sleur mentaliteit in de 16.. Met deze opstelling en zonder echte vleugels leun je op het voetbalvermogen en creativiteit van deze 2 spitsen en laten ze dat nou beide niet hun talenten pakket hebben...

Daarnaast is Streek op de back zetten een greep waar die jonge alleen nog maar slechter van gaat ballen. Die heeft dit seizoen weinig potjes op de vorm van vorig jaar gezeten.

Vlampiep

Citaat van: legeips op maart 13, 2016, 12:03:54
Kansloze opstelling...

Veen en Barto zijn beide mouwen opstropers en hebben een trekken en sleur mentaliteit in de 16.. Met deze opstelling en zonder echte vleugels leun je op het voetbalvermogen en creativiteit van deze 2 spitsen en laten ze dat nou beide niet hun talenten pakket hebben...

Daarnaast is Streek op de back zetten een greep waar die jonge alleen nog maar slechter van gaat ballen. Die heeft dit seizoen weinig potjes op de vorm van vorig jaar gezeten.
Uit de laatste wedstrijden is gebleken dat de spits sporadisch goed wordt aangespeeld door de vleugelspelers, dit met name Narsingh.
Kun je hem net zo goed niet opstellen en zoals is aangegeven spelen met Barto en V. Veen.

058-4life

Staat Berisha ook al op het wedstrijdformulier bij Leovardia?

legeips

Citaat van: Vlampiep op maart 13, 2016, 12:14:58
Uit de laatste wedstrijden is gebleken dat de spits sporadisch goed wordt aangespeeld door de vleugelspelers, dit met name Narsingh.
Kun je hem net zo goed niet opstellen en zoals is aangegeven spelen met Barto en V. Veen.

We mutte oek doelpunten maken jonguh..

Kiek keizer, nim disse maar over voor vanmiddag...

Nienhuis

Mac Intosh.    Lachman.        Dammers.        vd laan

Monteiro.       Byrne.        Bakker.     

Narsingh.                 Veen.                   Hoefdraad.