Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.910
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 203
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
183 gasten, 2 leden
Voorstopper, zeewolde

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

Galdiano

Het ergste vindt ik nog dat de verantwoordelijke, op z'n zetel mag blijven zitten.
En komend seizoen weer een team kan samenstellen.  :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op maart 13, 2016, 00:04:10
MATCHDAY!

3 punten gaan mee, let maar op!

Alleen dat rottige Excelsior werkt niet mee! Dan maar over Willem II heen.
Die krijgen we nog thuis, en sta je nog maar 3 puntjes achter.

Hest een sprookjesboek onder dien kussen liggen? :_schater

denistel

bakker in studio sport de 0-1 gaf ons geen vertrouwen maar eerder dat je gaat denken
we gaan dit toch niet weer weg geven??? waar binne we as team dan met bezig??

denistel

Citaat van: AL op maart 13, 2016, 20:29:22
Denk jij dat we een betere kunnen halen voor Jupiler league?
Barto houden en hij scoort er volgend seizoen 20.

het ie nog nooit deen toch.

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op maart 13, 2016, 20:59:26
Hest een sprookjesboek onder dien kussen liggen? :_schater

Als Keizer gewoon mooi 4-3-3 had gespeeld, twee echte buitens, en Van Veen in de spits, was dit realistisch geweest, zo goed was Heracles niet.
Als je zo laf en verdedigend gaat voetballen, verlies je zelfs van De Graafschap.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Nightmarelwd op maart 13, 2016, 17:05:18

Er loopt de hele wedstrijd iemand vrij, maar ze kijken niet.

VOETBALGOGME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op maart 13, 2016, 21:11:54
Als Keizer gewoon mooi 4-3-3 had gespeeld, twee echte buitens, en Van Veen in de spits, was dit realistisch geweest, zo goed was Heracles niet.
Als je zo laf en verdedigend gaat voetballen, verlies je zelfs van De Graafschap.

Beste man, de reden waarom Keizer laf en vededigend gaat voeballen is omdat hij punten wil pakken. Als we 4-3-3 hadden gespeeld was het net als in Leeuwarden 6-1 geworden.

De zwakte bij cambuur zit overduidelijk in de achterhoede, vandaar dat Keizer met een extra middenvelder speelt om deze te ontzien.

Het niveau van een Nienhuis, Peersman, Lachman en Vytas is toch om te janken!!!! Alleen McIntosh kan het eredivisie niveau aan.

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op maart 13, 2016, 18:54:38
Zoals gezegd, ik ben een optimist maar wat ik vanmiddag heb gezien zakt de moed mij ook in de schoenen. Met name de non verbale houding van spelers onderling zegt genoeg en is heel herkenbaar. Gunningsfactor is nul. Voor elkaar werken een utopie en het moraal in zijn algemeenheid is nihil. Dit komt niet meer goed. Deze selectie is 'ziek'. De rotte appels er direct uitschoppen en overnieuw beginnen. Desnoods met een half elftal beloften.

De rotte appel is de beste speler :y en de rest van de appels binne de rest van de gehuurde spelers.

wiekie1969

Citaat van: sccambuurlwdd op maart 13, 2016, 19:27:12
Misschien beter om laatste te eindigen. Dit team heeft niet de mentaliteit om de play-offs te overleven.

Slaast de spijker op sien kop.

De Gast

Leuk verhaal wiekie maar het is net andersom. De achterhoede is redelijk in orde maar het midden en voorin is zo allemachtig zwak dat ze achterin constant onder druk staan.

wiekie1969

Citaat van: De Gast op maart 13, 2016, 21:23:19
Leuk verhaal wiekie maar het is net andersom. De achterhoede is redelijk in orde maar het midden en voorin is zo allemachtig zwak dat ze achterin constant onder druk staan.

Ben ik het niet mee eens. Een goed elftal begint met een goede keeper die organiseert en wendbare snelle verdedigers. We hebben 64  tegen........

Voetballen in balbezit doe je vanuit de achterhoede volgens mij.

denistel

64 tegen maar als je er 50 maakt dan helpt dat wel natuurlijk.
hoe wil je met dit behoudende spel 2 of meer goals maken?

D.H.Skolten

Citaat van: Bernardo op maart 13, 2016, 20:23:00
We gaan toch serieus niet Barto behouden he. Ook al degraderen we, lekker afscheid nemen.
Veel spelers van ons Cambuur zouden een voorbeeld moeten nemen aan de werklust van Barto! Ik wordt er een beetje ziek van dat bepaalde mensen hier zo slecht over Barto praten.

D.H.Skolten

Citaat van: wiekie1969 op maart 13, 2016, 21:16:02

Beste man, de reden waarom Keizer laf en vededigend gaat voeballen is omdat hij punten wil pakken. Als we 4-3-3 hadden gespeeld was het net als in Leeuwarden 6-1 geworden.

De zwakte bij cambuur zit overduidelijk in de achterhoede, vandaar dat Keizer met een extra middenvelder speelt om deze te ontzien.

Het niveau van een Nienhuis, Peersman, Lachman en Vytas is toch om te janken!!!! Alleen McIntosh kan het eredivisie niveau aan.
De achterhoede is zeker weten waardeloos! Maar jij denkt dus echt dat de zwakte alleen in de achterhoede zit? Ik weet niet hoe jij de wedstrijden van Cambuur bekijkt maar erg realistisch is t niet! Als het middenveld en de voorhoede een beetje zouden kunnen voetballen dan zou de achterhoede ook beter voor de dag komen. Dus " dream on" als jij denkt dat t alleen aan de achterhoede ligt.

michello

Het was lachwekkend hoe de backs stonden te ballen, daar heb je aan de bal he-le-maal niks aan door gebrek aan kwaliteit en doordat er een rechtspoot op links staat. Als je op die twee posities fatsoenlijke backs hebt staan kun je veel meer doen in  balbezit.
Daarbij was de wil om te winnen er ook weer niet, overtuiging ontbrak. kans-loos.