Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.910
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 3 leden
sk13, Bernardo, LS_LWD

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

De Gast

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 13, 2016, 19:25:28
Nienhuis, Bakker, Van de Streek, Monteiro en Barto proberen te behouden. Voor de rest aanvulling vanuit de beloften en jongens die wél graag voor Cambuur spelen.

Volgend jaar een elftal om vd Streek en Barto heen bouwen en dan vol gas richting Topklasse. Even wakker worden beste mede forummer.

Een seizoenkaart voor het leven kunnen ze krijgen, dan houdt het wel op.

D.H.Skolten

Citaat van: Johan058... op maart 13, 2016, 16:01:55
Mochten we degraderen dan is dat dik verdiend. De wijze waarop wij voor de dag komen is Jupiler league waardig. Ik hoop het niet maar begin me er zo langzamerhand maar op in te stellen.
Als we zo blijven spelen maken we ook in de jupiler league weinig kans om wedstrijden te winnen!

D.H.Skolten

Citaat van: Bernardo op maart 13, 2016, 16:21:57
2 april krijgen we de nekslag.
TIP: Lekker veel geld inzetten op De Graafschap. Quotering zal wel redelijk hoog zijn omdat ze denken dat een club die tegen degradatie speelt wel alles zal geven,maar wij weten beter! (zeg ik met pijn in mijn hart)

hulk33

dramdrama ,,ik heb gevraagd of rene van de gijp zijn voetballen wou aan doen voor cambuur,dat ouwe spul is altiet nog beter dan dit brandhout . maar goed ,daar gaaan we weer

El Ma-kri-niii

Citaat van: De Gast op maart 13, 2016, 19:46:45
Volgend jaar een elftal om vd Streek en Barto heen bouwen en dan vol gas richting Topklasse. Even wakker worden beste mede forummer.

Een seizoenkaart voor het leven kunnen ze krijgen, dan houdt het wel op.
Ik zeg niet dat we een elftal om ze heen moeten bouwen, maar dat we ze moeten proberen te behouden. Dat is wat anders.

Bernardo

We gaan toch serieus niet Barto behouden he. Ook al degraderen we, lekker afscheid nemen.

legeips

Citaat van: Bernardo op maart 13, 2016, 20:23:00
We gaan toch serieus niet Barto behouden he. Ook al degraderen we, lekker afscheid nemen.

Als we lekker 10 jaar op vrijdag avond willen ballen, kest hem er prima bij hebben.. :_schater

Casuals-lwd

Het was zielloos vandaag en ook zeker tactisch falen door M. Keizer. This is the worst trip I ever been on.

John Hiatt

Wat een lamlendig zootje spelers op het veld vandaag. Alle ellende begint bij de keeper, een bron van onrust waardoor elke terugspeelbal levensgevaarlijk is. Vytas en Peersman zijn hopeloos uit vorm. Ik vind Lachman wel goed spelen en is sneller dan menigeen denkt. Macintosh doet zijn best. Bakker was de beste man bij Cambuur, ook Overgoor speelde redelijk. Byrne, tsja, wel heel veel foute passes. Van de Streek loopt tegen zichzelf te voetballen. Narsingh wordt wel elke week stukje beter en dreigender vind ik. En Barto..... Zijn balaannames blijven dramatisch. Zo win je dus geen wedstrijd meer. Ik heb me nu neergelegd bij degradatie.

Geen passie, geen vechtlust, geen wil om te winnen, geen kans gecreëerd, is dus Jupiler!

John Hiatt

En Keizer weet t nu al niet meer! Wat een dramatische wissels weer.

AL

Citaat van: Bernardo op maart 13, 2016, 20:23:00

Denk jij dat we een betere kunnen halen voor Jupiler league?
Barto houden en hij scoort er volgend seizoen 20.

Bernardo

Citaat van: AL op maart 13, 2016, 20:29:22
Denk jij dat we een betere kunnen halen voor Jupiler league?
Barto houden en hij scoort er volgend seizoen 20.

Wat heb jij gedronken.... :_schater

Casuals-lwd

Vraag aan de supporters waarom gingen er supporters in het rechter vak  staan,is toch veel mooier om bij elkaar te staan.

PePe

Thuis alles winnen en de Graafschap uit, redden we het dan nog?

wiekie1969

Citaat van: sunderland op maart 13, 2016, 17:32:21
heel vreemd. Klopt wel aardig wat ik 2 weken terug al hoorde. Zitten een paar jongens bij die totaal niet in de groep liggen waarvan ook nog 1 in mocht vallen

Dtd-cambuur 1-2 na week trainen. Geweldige groep :thumbsup :_schater