Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Tim Bakens

Gestart door dennisw8, februari 17, 2013, 13:31:26

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: Tanjajeah op mei 17, 2014, 15:38:22
Nu het seizoen voorbij is en we met leuk en aanvallend voetbal redelijk gemakkelijk in de Eredivisie zijn gebleven vraag ik me af: zou Bakens niet stiekem spijt hebben dat hij niet bij Cambuur is gebleven? Nu ging hij naar de Graafschap, waar het weer flink rommelde en hij maar 14 wedstrijden speelde. Weet iemand ook waarom zo weinig? Blessures?

Voor Cambuur pakte het natuurlijk wel heel goed uit dat ie vertrok, want anders was misschien Leeuwin waarschijnlijk niet gehaald. Maar das achteraf, want toen ie aangaf niet te willen blijven vond ik dat persoonlijk wel een aderlating.

Helemaal eens met je laatste alinea, vond het echt jammer dat Bakens niet verlengde en was eigenlijk wel verbaasd dat 'ie wel naar De Graapschap wilde.
De reden dat 'ie dit seizoen amper gespeeld heeft is idd vanwege een blessure (wat voor blessure dat dan is weet ik eerlijk gezegd ook niet).
Dat hij spijt heeft weet ik eigenlijk wel zeker, kan me geen scenario voorstellen waar dat niet het geval is. :P

Hoef 'm trouwens ook niet weer hier te zien trouwens, ook niet als opvulling. Heeft een goed seizoen gedraaid hier in Leeuwarden maar als 'ie weer deze kant op zou komen zou ik een seizoen a la Van Boxel voorspellen. Maar goed, ik ben niet het orakel van dit forum.  ;)

sunderland

Beste kerel hoor maar komt te kort voor ons nivo op dit moment .Hij is ook zo veel geblesseerd dat je hem nooit moet halen .Hij weet zelf ook dat zijn lichaam hem soms in de steek laat .

de Schoot

Vorig seizoen een goeie, hij wou weg omdat hij wat rustiger aan wou doen. Die instelling is vast niet veranderd.
Slotje en over op "oud spelers topic".