Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
47 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Tim Bakens

Gestart door dennisw8, februari 17, 2013, 13:31:26

Vorige topic - Volgende topic

Goudvinger

Ik kan me best voorstellen dat je na zoveel degradatievoetbal en blessureverleden geen trek meer hebt in nog een jaar op je tenen lopen.

Timmie

Citaat van: Goudvinger op juni 27, 2013, 10:52:40
Ik kan me best voorstellen dat je na zoveel degradatievoetbal en blessureverleden geen trek meer hebt in nog een jaar op je tenen lopen.

In Schotland is het gelukkig niet beuken etc;-)

Goudvinger

Citaat van: Timmie op juni 27, 2013, 10:53:51
In Schotland is het gelukkig niet beuken etc;-)

Heeft hij al ergens getekend dan?

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: MP4L op juni 27, 2013, 10:30:42
Ik geloof echt wel dat hij in Schotland meer kan/gaat verdienen, en daarom ook niet verlengt bij Cambuur. En ook logisch dat hij daar voor gaat.. die jonge is 30 en wil nog ff bijverdienen voordat hij stopt. Erg jammer dat hij niet bij Cambuur blijft, wij hadden hem wel kunnen gebruiken.

Ondanks het vreemde verhaal. Heel erg bedankt voor je inzet!  |:)

Eerlijk gezegd zou ik het vreemd vinden als hij voor Schotland gaat. (zeker ivm fysieke gesteldheid, die competitie lijkt mij wat harder ;-)) Hij heeft al een aardig buitenlands avontuur achter de rug, en kan met de club waar hij kampioen mee is geworden naar de eredivise. Misschien komt het verhaal ooit nog eens uit

|:)

666

Citaat van: Goudvinger op juni 27, 2013, 10:52:40

Degradatie-kampioen vertrekt bij Cambuur
Woensdag 26 juni 2013, 15:32
Tim Bakens heeft vrijwillig de deur bij SC Cambuur achter zich dichtgetrokken. De 30-jarige speler zoekt een nieuwe uitdaging. De verdediger speelde eerder voor verschillende staartploegen in de Eredivisie, maar voorkwam degradatie vaak niet.
Bakens daalde met De Graafschap, RKC en FC Volendam af naar de Eerste Divisie en ook aan de degradatie van Sparta in het seizoen 2009/10 droeg hij zijn steentje bij. Tegenover het vertrek van de verdediger staat contractverlenging van Martijn van der Laan, Lucas Bijker en Oebele Schokker. Zij blijven nu tot medio 2015.

Aan de statistieken gezien degradeert een team met Bakens steeds weer... misschien maar goed voor cambuur dat hij niet verlengt..  :P 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ruppppert

Citaat van: Lwdscc op juni 27, 2013, 00:32:56
Zonde dat ie gaat, hadden hem goed kunnen gebruiken! Misschien is hij iets te vaak gedegradeerd en is hij bang om opnieuw te degraderen ofzo!?
ik denk dat dat de grootste reden is waarom hij een niet goed gevoel bij had om langer hier te blijven. financieel waren ze er wel uitgekomen zei vd Belt, die hem er graag bij had gehad.

zlatan

Ross County wil nu ook Bakens aan het werk zien

Het Schotse Ross County heeft zijn ogen stevig gericht op de Nederlandse voetbalvelden. De club legde de afgelopen dagen al vier Nederlanders vast, daar komt mogelijk een vijfde bij.

Tim Bakens is deze week op proef in Schotland, weet VoetbalPrimeur. De verdediger vertrok deze zomer bij SC Cambuur, waar hij in het bezit was van een aflopend contract. Zijn voetbaltoekomst ligt allicht in de Schotse Premier League. Ross County bekijkt de komende dagen of Bakens een versterking is voor de selectie van de club.

De dertigjarige Bakens speelde in Nederland eerder bij RKC Waalwijk, Sparta Rotterdam en FC Volendam. Daarnaast kwam hij in Zwitserland uit voor Sankt Gallen. Afgelopen seizoen promoveerde de verdediger met Cambuur naar de Eredivisie. "Ze zijn zeer geïnteresseerd, maar Ross County wil Tim ook aan het werk zien op het veld en als persoon leren kennen", zegt zaakwaarnemer Eelco Groen in gesprek met VoetbalPrimeur.

"Met zijn lengte en ervaring zou hij een welkome versterking zijn denkt manager Derek Adams", vervolgt Groen. Ross County legde de afgelopen dagen al vier Nederlanders vast: Melvin de Leeuw, Kevin Luckassen, Marc Klok en Darren Maatsen spelen komend seizoen in Schotland.

Bron: voetbalprimeur.nl

PeterTa

Dat Ross County heeft het aardig gedaan afgelopen seizoen, hij zal het daar niet veel makkelijker krijgen dan hier.. maar het is hem gegund..  :thumbsup

Dokkumer

Bakens wil gewoon Europa in :devil

Tim, bedankt voor je inzet het afgelopen jaar. Jammer dat je het niet zag zitten om nog een jaar door te gaan. Veel geluk elders!

SCCRulez

Wel goed type speler voor Schotse competitie; Misschien maar 's bij Ross County kijken met al die nederlanders. Mag hopen dat z'n heup het houdt want gaat daar wel wat steviger als in JL

AL

Bedankt voor het mooie seizoen! Ik heb van je genoten.
Succes en kom nog eens terug (op de tribune) bij ons!!
Respect voor jouw besluit.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: SCCRulez op juni 27, 2013, 20:14:51
Wel goed type speler voor Schotse competitie; Misschien maar 's bij Ross County kijken met al die nederlanders. Mag hopen dat z'n heup het houdt want gaat daar wel wat steviger als in JL

Goede reden om naar Celtic - Ross County te gaan aankomend seizoen :D :D :D

Galdiano

De reden van vertrek ligt anders dan omschreven!
Bakens heeft altijd gebaald dat hij in het buitenland niet geslaagd is.

Hij heeft alles op een rijtje gezet, en kwam tot de conclussie dat dit mogelijk de laatste kans zou zijn om nog in het buitenland te spelen.
Dit ivm zijn leeftijd en zijn pijn in zijn heup.

Hij probeert nu ergens in het buitenland een contract te verdienen zodat hij alsnog de kans krijgt in het buitenland.
Als hij nergens een contract kan verdienen legt hij zich neer bij het feit niet geslaagd te zijn in  het buitenland.

Hij kan dan sowieso een 1 jarig contract tekenen bij een jupiler club.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Bedankt voor allles Bakens. Je kiest voor het geld, logisch. En die andere lullige kutredenen waarom je niet bijtekent nemen we dan maar voor lief.

Goede gevoel????

Hou toch op man :zucht

Bernardo

De Graafschap hoopt op terugkeer Bakens

Auteur: Edwin Radstaat Gepubliceerd:22 juli 2013 om 19:12Categorie:Nieuws
Tim Bakens moet de nieuwe leider worden van de defensie bij De Graafschap. De club uit Doetinchem is drukdoende om de ervaren speler terug te halen naar de Achterhoek, meldt Omroep Gelderland.

De verdediger kwam in het seizoen 2012/2013 uit voor SC Cambuur. De promovendus wenst echter het aflopende contract van Bakens niet te verlengen waardoor hij transfervrij de overstap kan maken naar een nieuwe werkgever. Tussen 2001 en 2005 kwam hij ook uit voor De Graafschap.

De ploeg uit Doetinchem heeft al een 'groot' aantal verdedigers onder contract staan. Bakens ziet men echter als een mooi extraatje. "Als je je kunt versterken met een uitstekende speler als Tim Bakens moet je dat altijd doen", aldus technisch manager Ronald Vroomans.