Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Tim Bakens

Gestart door dennisw8, februari 17, 2013, 13:31:26

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Tim Bakens bedankt!  |:)

Unknown

Jammer Tim, maar erg bedankt voor afgelopen seizoen! Succes verder met wat je ook gaat doen.

wiekie1969

Bedankt voor alles Bakens, en de werkelijke reden voor je vertrek weet je alleen zelf.

Zal je fantastische pass op Bakker tegen Excelsior nooit meer vergeten |:) |:) |:)

denistel

Citaat van: Daddy T. op juni 26, 2013, 08:33:12
Ervoor zorgen dat er meer ervaren spelers worden aangetrokken ipv dat hij de volledige leiding op zich moet nemen over al deze jonge jongens.

een zwaar seizoen wordt het zo wie zo

scclwd

Ik kijk hier ook van op. Vaag verhaal. Erg jammer dat ie weggaat.

Eewal

Hij blijft dus gewoon voetballen? Dan snap ik er helemaal niks van... Verhuizen naar Schotland, is dat beter? Kent iemand de ins and outs van zijn 'niet goede gevoel'?

moodygrunn

Citaat van: Eewal op juni 26, 2013, 17:57:01
Hij blijft dus gewoon voetballen? Dan snap ik er helemaal niks van... Verhuizen naar Schotland, is dat beter? Kent iemand de ins and outs van zijn 'niet goede gevoel'?

als voetballers beginnen over 'het goede gevoel' 'ik mis waardering' oid dan gaat het meestal om geld. Hij heeft ms wel van Melvin de Leeuw gehoord wat hij (de leeuw)  gaat verdienen bij Ross County.
In Henk en Sandor we trust

Dreet

Citaat van: moodygrunn op juni 26, 2013, 18:00:14
als voetballers beginnen over 'het goede gevoel' 'ik mis waardering' oid dan gaat het meestal om geld. Hij heeft ms wel van Melvin de Leeuw gehoord wat hij (de leeuw)  gaat verdienen bij Ross County.

Geloof ik niet. Werom su hij anders wel metgaan weze naar Ameland?

Bedankt Tim, ik zal die altied op de lat sien sitten bij Excelsior!

Destroyer

Tim bedankt. De reden is me niet erg duidelijk. Het klinkt een beetje laf dat je stopt omvat je bij voorbaat cambuur geen kans geeft. Maar het is eerder bij je opgekomen. Het ga je goed.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCRulez

Tim bedankt voor je inzet en goede invloed op de sfeer in de groep afgelopen jaar. Is één van de succesfactoren geweest van de promotie.  :thumbsup |:)

Holwerd voor Cambuur

Jammer. Denk dat een Dijkstra veel van hem heeft geleerd afgelopen jaar. Had (ook als hij niet zoveel zou spelen) dit jaar nog meer van hem op kunnen steken op trainingen ed.

Bedankt voor je inzet kerel. Die kampioensschaal heb je maar mooi naar Leeuwarden gebracht! |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Unknown

Voetbalzone twitterde ook al dat hij een nieuw avontuur zoekt. Lijkt me toch dat het weinig met zijn lichaam te maken heeft en meer dat hij niet een goed gevoel heeft over onze club. Raar. Jammer.. Maar toch enorm bedankt!

Lwdscc

Zonde dat ie gaat, hadden hem goed kunnen gebruiken! Misschien is hij iets te vaak gedegradeerd en is hij bang om opnieuw te degraderen ofzo!?

poelie-lwd

Spelers krijgen een goed gevoel van een (verbeterd) contract. Zou met geld te maken kunnen hebben. Het blijft speculeren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

MP4L

Ik geloof echt wel dat hij in Schotland meer kan/gaat verdienen, en daarom ook niet verlengt bij Cambuur. En ook logisch dat hij daar voor gaat.. die jonge is 30 en wil nog ff bijverdienen voordat hij stopt. Erg jammer dat hij niet bij Cambuur blijft, wij hadden hem wel kunnen gebruiken.

Ondanks het vreemde verhaal. Heel erg bedankt voor je inzet!  |:)