Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

runner 1

Publiek zou zich moeten keren tegen de ploeg wat ze nu laten zien is ver onder de maat ,komt ook door die eigenwijze amsterdammer  wat een opstelling weer .

moodygrunn

Had bij rust al 0-2 of 0-3 moeten staan. We komen nog goed weg met 'maar' 0-1...
In Henk en Sandor we trust

058-4life

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 15:00:20
Spelers hebben er totaal geen zin in. Wat een (wan-) vertoning hier.
:R
Wat had je verwacht. We hebben een prutser aan het roer en zijn gedegradeerd! Wat kan hun het schelen. We hebben geen clubspelers, mannen die weten wat de club is, wat de stad is. Jack Byrne is de enige met peper in zijn donder en die vechten wil. Hij is de enige die dit jaar gevochten heeft voor niet alleen zijn eigen carrière maar ook voor de club en zijn supporters. Degradatie lag al tijden vast. Ik durf te wedden dat we er in de play-offs ook niet aan te pas waren gekomen ongeacht de tegenstander.

Volgend jaar maar weer proberen. Eerst dat vervloekte stadion er maar eens door want wees eerlijk, zo word het niks in de hoogste afdeling.  :_spank |:)

V-man

Hoogtepunt was toen Hemmen inviel! Sfeertje doet wel iets met hem denk ik. Dit maakt Cambuur echt wel uniek. Hoor je toch nergens dat een invaller van de tegenpartij "gescandeerd" wordt. Cambuur de gekste!!!!!!!!

maikcambuur

Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.

speculeter

Wat een droevige toestand je dat afscheid van de spelers.
Vorig jaar stond Ype vooraan met zijn microfoon.
En nu....Ze kregen plichtmatig een handje en klaar was het weer.
Club gevoel gaat steeds meer weg.

Harry L.

Citaat van: maikcambuur op mei 08, 2016, 17:29:53
Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.

Eens

speculeter

werd hier al vaak genoemd.
Iedereen wist dat deze jongen potentie had.

Tukker

Die jongen heeft in 40 seconden tweede helft al meer laten zien dan Overgoor in 45 minuten.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

AliBombali

Tweede helft was nog niet eens zo slecht.. De spelers die er voor gingen waren de gasten die hier nog onder contract staan, waarvan een paar er gewoon weinig van kunnen.. Ik kan me er deels iets bij voorstellen; warm weer, we zijn al gedegradeerd en waarschijnlijk zit de helft al met de gedachten bij een lekker hotelletje op ibiza.. Toch lijkt het me respectvol om dan in ieder geval nog te doen alsof je er zin in hebt..

Helaas volgend jaar weer Telstar, Emmen en dat rijtje.. Toch vind ik niet dat je Keizer er nu al op af mag rekenen; er zijn een aantal prima wedstrijden geweest, maar het zat er gewoon niet in.. Keizer had ook niet meer de mogelijkheid om 'zijn' spelers aan te trekken.. Het was vooral los zand van gehuurde 'toppers'; klote dat met name een Van Veen niet beter uit de verf kwam.. Het was ook echt een als.. dan.. seizoen; als we Utrecht uit beter hadden gestaan, dan hadden we gewonnen.. Als Zeinstra die bal tegen de Graafschap niet had laten vallen, dan hadden we die pot gewonnen.. En zo kan ik nog wel zeven scenario's noemen.. Van der Vegt, trek je conclusie en kom er eens eerlijk voor uit dat je slechte zaken gedaan hebt; als ik dat zou doen in mijn werk, had ik ook mijn biezen gepakt..

Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: speculeter op mei 08, 2016, 17:31:00
Wat een droevige toestand je dat afscheid van de spelers.
Vorig jaar stond Ype vooraan met zijn microfoon.
En nu....Ze kregen plichtmatig een handje en klaar was het weer.
Club gevoel gaat steeds meer weg.

Dat is altijd al een toneelstuk geweest. Zoals je zegt, handje schudden en werken bij de volgende.

Ik sla het al jaren over. Aanmoedigen van de spelers doe ik tijdens de wedstrijd wel.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

V-man

>Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!
Gaan we voor! Laat iedereen met dat negatieve gelul van: "volgend jaar wud ut tog weer niks": "Zijn bek houwe!"
Cambuur till I die!

siepelsjeu

Cor

Casuals-lwd

Prima actie, de doeken de rouwstoet etc. Respect.  |:)