Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

moodygrunn

Citaat van: 1992SCC op mei 08, 2016, 19:36:37
ik heb me vermaakt vanmiddag. we verlaten de eredivisie met een feestje. nu al zin in volgend seizoen. ik vind het veel belovend. het middenveld is wel ongeveer eredivisiewaardig.

Jij hebt je vermaakt? Vast wat anders gedaan dan die wedstrijd bekeken, ofniet? Ik heb die pot nl wel bekeken en ik kom maar tot 1 conclusie:

Exit HvdV
Exit MK
Exit Nr 24
Exit Overgoor
Exit Vytas
Exit......
Opgelazerd met al die kroeghoppers, huurlingen en andere wannabe-profvoetballers....
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op mei 08, 2016, 19:00:40
Het was dan ook een hele zielige vertoning vandaag. Net als het hele seizoen.

Ik had me al tijden neergelegd bij de degradatie, maar bij de 0-2 kreeg ik toch weer tranen in de ogen. Het is ontluisterend hoe een club met geweldige mensen (in de leiding, de TS en op het veld) vakkundig om zeep is geholpen. Ik verwacht niet veel van volgend seizoen.
Henk, held, bedankt

sunderland

Allereerst wil ik excelsior via deze weg feliciteren. Echt knap dat zij er op deze manier inblijven. Het is nog knapper dan dat psv kampioen is geworden..

sunderland

Ook zie je dus dat als je gewoon 4 goede spelers hebt met daaromheen 7 redelijke dan doe je het goed. Wij hebben misschien 1 met Byrne.

sunderland

Citaat van: 1992SCC op mei 08, 2016, 19:36:37
ik heb me vermaakt vanmiddag. we verlaten de eredivisie met een feestje. nu al zin in volgend seizoen. ik vind het veel belovend. het middenveld is wel ongeveer eredivisiewaardig.
verwar jij de eredivisie met 4 e klas amateurs?

sunderland

Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 17:35:23
Tweede helft was nog niet eens zo slecht.. De spelers die er voor gingen waren de gasten die hier nog onder contract staan, waarvan een paar er gewoon weinig van kunnen.. Ik kan me er deels iets bij voorstellen; warm weer, we zijn al gedegradeerd en waarschijnlijk zit de helft al met de gedachten bij een lekker hotelletje op ibiza.. Toch lijkt het me respectvol om dan in ieder geval nog te doen alsof je er zin in hebt..

Helaas volgend jaar weer Telstar, Emmen en dat rijtje.. Toch vind ik niet dat je Keizer er nu al op af mag rekenen; er zijn een aantal prima wedstrijden geweest, maar het zat er gewoon niet in.. Keizer had ook niet meer de mogelijkheid om 'zijn' spelers aan te trekken.. Het was vooral los zand van gehuurde 'toppers'; klote dat met name een Van Veen niet beter uit de verf kwam.. Het was ook echt een als.. dan.. seizoen; als we Utrecht uit beter hadden gestaan, dan hadden we gewonnen.. Als Zeinstra die bal tegen de Graafschap niet had laten vallen, dan hadden we die pot gewonnen.. En zo kan ik nog wel zeven scenario's noemen.. Van der Vegt, trek je conclusie en kom er eens eerlijk voor uit dat je slechte zaken gedaan hebt; als ik dat zou doen in mijn werk, had ik ook mijn biezen gepakt..

Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!
Ali de tweede helft was dieptriest

DayDreamer

Die lui kunnen er toch ook helemaal niks van man, dat je hier zelfs met alle afwezigen niet van kan winnen zegt genoeg over de kwaliteit.
Die lui zijn dus gewoon veilig  :?

Wat een smerige zaadpot was dit, dat je als speler je niet kan opladen om in eigen huis nog even vol gas te geven.

Vytas, Peersman, nr 24, Overgoor, Zeinstra, Streek, Barto, Houtkoop wat een verschrikkelijk niveau en dan nog willen verlengen met Barto, die heeft 1 bal goed geraakt.

SCC-J

Citaat van: Cor op mei 08, 2016, 18:35:36
Cynisme juh. Gien gevoel voor humor zeker.
Nou wat een lolbroek ben jij. Tering sneu ben je dan

Harry L.

Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 19:39:50
Jij hebt je vermaakt? Vast wat anders gedaan dan die wedstrijd bekeken, ofniet? Ik heb die pot nl wel bekeken en ik kom maar tot 1 conclusie:

Exit HvdV
Exit MK
Exit Nr 24
Exit Overgoor
Exit Vytas
Exit......
Opgelazerd met al die kroeghoppers, huurlingen en andere wannabe-profvoetballers....

Bij die puntjes vul ik v/d Streek in, kan helemaal niets en gaat het ook niet meer krijgen. Graag daar een creatieve  10 met balgevoel.

Cambuur Groningen

Citaat van: Harry L. op mei 08, 2016, 20:34:36
Bij die puntjes vul ik v/d Streek in, kan helemaal niets en gaat het ook niet meer krijgen. Graag daar een creatieve  10 met balgevoel.
volgens mij speelde onze nieuwe 10 vandaag met nummer 39. Prima speler die Boutzamar

Dokkumer

Had ik toch verwacht dat je Nienhuis/Zeinstra zou invullen :_schater

Harry L.

Citaat van: DayDreamer op mei 08, 2016, 20:30:46
Die lui kunnen er toch ook helemaal niks van man, dat je hier zelfs met alle afwezigen niet van kan winnen zegt genoeg over de kwaliteit.
Die lui zijn dus gewoon veilig  :?

Wat een smerige zaadpot was dit, dat je als speler je niet kan opladen om in eigen huis nog even vol gas te geven.

Vytas, Peersman, nr 24, Overgoor, Zeinstra, Streek, Barto, Houtkoop wat een verschrikkelijk niveau en dan nog willen verlengen met Barto, die heeft 1 bal goed geraakt.

Precies. Bijna alles op laten rotten en helemaal opnieuw beginnen.

Mijn selectie voor volgend seizoen tot nu:

- Boutzamar
- Bakker
- Monteiro

moodygrunn

Heeft het vroeger wel gehad onder HdJ en SvdH, op basis daarvan hou ik vertrouwen en reken ik volgend jaar op minimaal 10 goals en 10 assists van hem.
In Henk en Sandor we trust

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op mei 08, 2016, 20:37:23
Had ik toch verwacht dat je Nienhuis/Zeinstra zou invullen :_schater

Zie laatste voorlaatste bericht. Waar ik trouwens Monteiro vergeet op te schrijven.

Dokkumer

Gelukkig maar, zo'n plotselinge verandering had ik niet aangekund!
Streek zou ik nog wel willen behouden, mits er iemand bij staat die hem stuurt én een creatieve jongen erbij. Drive heeft ie wel en diepgang ook wel. Heeft net zoals bijna iedereen gewoon een kutseizoen gedraaid en is niet een speler die de boel op sleeptouw kan nemen.