Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

SCC-J

Beetje juichen voor de tegenstander, wat een debiel ben je dan.

De Gast

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 08, 2016, 15:00:20
Spelers hebben er totaal geen zin in. Wat een (wan-) vertoning hier.
:R

Wat er in het vele stond kon imo ook niet beter..

denistel

Citaat van: maikcambuur op mei 08, 2016, 17:29:53
Wat me toch irriteert is dat Boutzamar nu pas de kans wordt gegeven. Na twee balcontacten zag ik al dat deze jongen beter is dan Overgoor. Waarom heeft deze gast nooit gespeeld, wat is dat toch!? Heeft iedereen zitten slapen ofzo.

maandagavond speelde overgoor dramatisch bij de beloften en nu staat ie toch weer in
de basis terwijl boutzamar een klasse beter is..dus dan ben je als trainer een eigenwijs figuur.

AliBombali

Vanwaar die haat richting Sarah eigenlijk? Puur omdat zij de stadionverboden uitdeelt? Dat is haar werk, orde en veiligheid omtrent onze mooie club handhaven.. Zijn de beide kanten van alle verhalen bekend? Of gaan we af op verhalen die door vrienden van de gedupeerden gedaan worden?

Casuals-lwd

Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 18:04:58
Vanwaar die haat richting Sarah eigenlijk? Puur omdat zij de stadionverboden uitdeelt? Dat is haar werk, orde en veiligheid omtrent onze mooie club handhaven.. Zijn de beide kanten van alle verhalen bekend? Of gaan we af op verhalen die door vrienden van de gedupeerden gedaan worden?
Laat maar raden je zit op west en gaat amper naar uitwedstrijden.

Geelblauwstiens

Citaat van: SCC-J op mei 08, 2016, 17:56:23

Wij zijn Cambuur ! Wen d'r maar aan. Dat is onze humor

denistel

Citaat van: speculeter op mei 08, 2016, 17:31:00
Wat een droevige toestand je dat afscheid van de spelers.
Vorig jaar stond Ype vooraan met zijn microfoon.
En nu....Ze kregen plichtmatig een handje en klaar was het weer.
Club gevoel gaat steeds meer weg.

en dan vergeten ze ook nog 1

AliBombali

Citaat van: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 18:06:31
Laat maar raden je zit op west en gaat amper naar uitwedstrijden.

Nee hoor, nee, Noord en Ben regelmatig bij uitwedstrijden.. Er zit een te grote afstand tussen Cambuur en de supporters.. Maar dat ligt niet alleen aan Sarah..

Casuals-lwd

Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 18:16:52
Nee hoor, nee, Noord en Ben regelmatig bij uitwedstrijden.. Er zit een te grote afstand tussen Cambuur en de supporters.. Maar dat ligt niet alleen aan Sarah..
Post ervoor zei je dat Sarah helemaal niet verkeerd zit nu wel (deels)  :?

Cor

Citaat van: SCC-J op mei 08, 2016, 17:56:23

Cynisme juh. Gien gevoel voor humor zeker.

AliBombali

Citaat van: Casuals-lwd op mei 08, 2016, 18:24:10
Post ervoor zei je dat Sarah helemaal niet verkeerd zit nu wel (deels)  :?

Nee.. Ik stel in mijn eerste post vragen, op wat voor verhalen gaan we af? Tuurlijk is het kut als er mensen een stadionverbod krijgen, maar dat zal toch niet op niks gebaseerd zijn? Het is toch niet zo dat Sarah mensen er random uitvist om een ontzegging te geven? Moeten we het ook niet meer bij onszelf zoeken, er is altijd een groep die er voor zorgt dat de grootste groep gedupeerd wordt? (lees; strengere regels wat betreft veiligheid en misschien wel eerder nastreven van de regels om er voor te zorgen dat de rest inziet dat het beter is om rustiger te zijn?) We hoeven echt niet het braafste jongetje van de klas te zijn en voetbal is emotie, maar er zijn genoeg momenten dat er door ons ook wel met vuur gespeeld word..

Wat betreft de tweede post merk ik dat er weinig vanuit de club richting ons gecommuniceerd wordt, als je over verschillende dingen open in gesprek kunt, dan krijg je ook meer begrip voor elkaar.. En ik bedoelde daarin te zeggen dat Sarah niet als enige verantwoordelijk is voor die communicatie..

Viper

Citaat van: Cor op mei 08, 2016, 18:35:36
Cynisme juh. Gien gevoel voor humor zeker.

Als je gaat juichen voor de tegenstander wordt het cynisme wat jij bedoelt wel een zielige vorm van cynisme.

Casuals-lwd

Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 18:36:19
Nee.. Ik stel in mijn eerste post vragen, op wat voor verhalen gaan we af? Tuurlijk is het kut als er mensen een stadionverbod krijgen, maar dat zal toch niet op niks gebaseerd zijn? Het is toch niet zo dat Sarah mensen er random uitvist om een ontzegging te geven? Moeten we het ook niet meer bij onszelf zoeken, er is altijd een groep die er voor zorgt dat de grootste groep gedupeerd wordt? (lees; strengere regels wat betreft veiligheid en misschien wel eerder nastreven van de regels om er voor te zorgen dat de rest inziet dat het beter is om rustiger te zijn?) We hoeven echt niet het braafste jongetje van de klas te zijn en voetbal is emotie, maar er zijn genoeg momenten dat er door ons ook wel met vuur gespeeld word..

Wat betreft de tweede post merk ik dat er weinig vanuit de club richting ons gecommuniceerd wordt, als je over verschillende dingen open in gesprek kunt, dan krijg je ook meer begrip voor elkaar.. En ik bedoelde daarin te zeggen dat Sarah niet als enige verantwoordelijk is voor die communicatie..
Supportersclub niet welkom op training
SV voor het geven van een aansteker
SV voor het afsteken van een fakkeltje
Geen bier in bussen
Het mooiste van deze club is dat het wat gekker is, nou met deze bovengenoemde regels/beslissingen krijg ik alleen maar pijn in t hart. En dan heb ik nog niet alles gehad!

Cor

Citaat van: Viper op mei 08, 2016, 18:39:28
Als je gaat juichen voor de tegenstander wordt het cynisme wat jij bedoelt wel een zielige vorm van cynisme.

Het was dan ook een hele zielige vertoning vandaag. Net als het hele seizoen.

1992SCC

ik heb me vermaakt vanmiddag. we verlaten de eredivisie met een feestje. nu al zin in volgend seizoen. ik vind het veel belovend. het middenveld is wel ongeveer eredivisiewaardig.