Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur-Ajax 09-04-2016

Gestart door Bill Shankly, april 02, 2016, 21:35:21

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Ajax

Leonard Nienhuis
6 (13.6%)
Marvin Peersman
2 (4.5%)
Darrly Lachman
1 (2.3%)
Martijn van der Laan
14 (31.8%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Erik Bakker
6 (13.6%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
4 (9.1%)
Jack Byrne
8 (18.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
2 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: april 16, 2016, 22:33:55

1992SCC

Het biedt zeker perspectief voor de toekomst.. Maar komt het nog optijd? En kunnen spelers er ook zo opklappen als we bijv tegen nec spelen?  :clint

Grappig dat mensen klapten en zongen met de melodie van de trommel van het uitvak. Wij hebben er zelf ook nog 1 staan toch........ Trommelaar waar bist? :P   |:)

058-4life

Jammer, gevochten maar verloren. Kutscheids en aanvallend onvermogen. Streek niet best, Barto... Barto wel heel slecht hoor. Dan lees je hier dat iemand oppert om Barto op 10 te zetten :clint Worden hier ook bans op uitgedeeld op dit forum? Hoe krijg je het in de kop. Die man is nog te slecht als conciërge op kantoor bij Vegt. Byrne op 10 houden! Veen voorop 90 minuten lang en hou de flanken bezet! Zu moeilijk ist allemaal toch niet?!

We blieve der in verdomme! Ook met onbenullen in de ts en op kantoor!  |:)

Bill Shankly

Redelijk georganiseerd gevoetbald.
Maar we creëren niks

Jammer van de goal.   Daarna had het nog wel 0-4 kunnen zijn.

We kregen de goal tegen na een corner voor ons
Ajakkes houd wel gewoon 2 man voorin bij een corner tegen.

Bill Shankly

carlo de leeuw

Uiteindelijk mag je toch niet geheel ontevreden zijn met het veldspel en slechts 0 - 1 tegen de koploper, maar je hebt weer niks en hebt ook geen enkele kans gehad op een doelpunt.
Maar hopen dat men hier wat positiefs aan overhoud en verder maar snel vergeten.
P.s....Die Vink is een ergernis!

Vlampiep

Wat weer een gezeik over Barto.
Heeft een paar lullige momenten gehad, maar die waren absoluut niet van invloed op de uitslag.
Heb hem de gehele wedstrijd op verschillende posities gezien, aanvallend, middenveld en verdedigend en heeft veel gecompenseerd.
Daartegen had ik Byrne wat dominanter willen zien spelen en liet het verdedigend wat afweten.
We hebben niet de spelers die onze beide spitsen vanaf de achterlijn kunnen aanspelen.
De ballen die de spitsen dan wel bereiken zijn kinderlijk eenvoudig te verdedigen en dat is nu juist het grote probleem.
De verwijten kunnen wel naar onze TS worden gemaakt, de spelwijze die zij voorstaan is het gevolg dat de spitsen volledig geïsoleerd staan in de zestien.

V-man

Het meest "lullige moment"komt voor rekening van Marvin Peersman. Ik heb nog nooit iemand gezien die een ingooi buiten de lijnen gooit. Geen dodelijke fout dus het is hem vergeven hahaha |:)

NRG

Vanavond de aanstaand kampioen van Nederland op bezoek gehad. Wat een armoede! Met de selectie van vorig seizoen hadden we gewoon 3 punten gepakt vanavond.

Bankzitter

Toch vond ik dat Peersman zich knap herstelde van het lachwekkende optreden van vorige week.

V-man

Klopt het moment wat ik aanhaalde was niet symptomatisch voor zijn vanavond gespeelde wedstrijd!

Holwerd voor Cambuur

Was toch gewoon wachten op die 0-1? Als het nog langer had geduurd, hadden ze ff aangezet en was het alsnog klaar geweest. Het leek de hele wedstrijd alsof ze een man meer op het veld hadden staan (en dan bedoel ik niet de scheids). Met minimale inspanning 3 punten halen, jaloers. Die lui hadden er nog wel een wedstrijd achteraan kunnen spelen. Als we nog een uur hadden gespeeld, hadden we nog geen goal gemaakt.. Aanvallend zit er gewoon niks in.

Vd Laan moeten we echt proberen te houden. Bakker speelt niet onaardig, maar daar moet weer een type Makrini komen. Lachman wordt ik steeds meer fan van, maar die is hier toch maar tot de zomer; net als Byrne. Voor de rest mag er wat mij betreft een nieuw elftal komen.

Rest van het seizoen met Barto op het bankje aub en Streek mag wel weer es invallen. Daar was ie in het 1e jaar Ere ook goed in.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vedetski

Jammer van het resultaat, dit zijn de wedstrijden waar je bonuspunten kunt halen, niemand rekent vooraf immers op punten. Vanavond had het gekund! Verdedigend stond het prima, het middenveld speelde goed. Alleen voorin konden we geen potten breken, maar dat is een bekend euvel. Beter gezegd; Barto is een bekend euvel. Wat een drama die man. Heeft niks meer met voetballen te maken, en dat speelt dan in plaats van Van Veen...

Positieve punten:
- Verdediging stond goed. Lachman en Van der Laan vormen een steeds sterker duo. Ook de backs deden goed hun werk (Vytas komt weer goed terug!). Kan doorslaggevend zijn in de laatste wedstrijden.
- Nienhuis. Prima pot gekeept. Niet al te veel schoten gehad, maar de ballen van de zijkanten en hachelijke momenten voor het doel verwerkte hij prima. Communicatie met oa Van der Laan als vanouds goed. Ik zou zeggen houden deze twee mannen, constante waardes in je ploeg.
- De felheid en strijd die geleverd werd, is dit seizoen niet vaak gezien. Chapeau en proberen deze lijn door te trekken naar NEC en Willem II.

Negatieve punten:
- Barto. Haal hem alsjeblieft nou eens uit zijn (en mijn) lijden en laat hem eens een potje op de bank zetten. Hoe lang heeft hij nu al wel geen goal gemaakt? Kan echt niet. Zoek eens wat statistieken op wat betreft passingspercentage of geslaagde dribbels of iets dergelijks. Vind het schrijnend om te zien dat dat onze eerste spits is. Weinig budget, oké. Maar dat een Van Veen en Berisha uit de basis worden gehouden door Barto.......?!
- De scheidsrechter. Wat floot deze man dramatisch en irritant. Had ook de handsbal voorafgaand aan de 0-1 moeten zien, maar helaas, onze topmannen van de KNVB zien het weer eens over het hoofd.
- Vloet. Alvorens (onterecht) te gaan appelleren naar de arbiter, zal ik Vloet graag willen adviseren de bewuste actie in het spel te concluderen met een gepaste afwerking. Oftewel; RAM DIE BAL ER GEWOON IN, IN PLAATS VAN JE POOT DE LUCHT IN TE STEKEN, ALTIJD AFMAKEN ZO'N BAL!

Op naar Nijmegen. Ik heb er op zich vertrouwen in. Als we daar gewoon met 2 vleugelspelers en Van Veen beginnen, kon het nog wel eens een leuke middag gaan worden. Zo fantastisch is dat NEC niet, en Cambuur wordt steeds beter en brutaler, en de strijd begin ik weer terug te zien. Het lijkt erop of de spelers merken wat er op het spel staat. Dat heeft jammer genoeg wel lang moeten duren.

666

Waarom niet de overtreding maken op het middenveld net voor die goal.... Amateuristisch noem ik dat. Ze weten niet wat er om hun heen gebeurd, drama's.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Bankzitter

Laatste twee wedstrijden wel weer acceptabel gespeeld alleen vrijwel niets gecreëerd en geen punten. In de eindfase van de competitie gaat het alleen nog om het resultaat en niet meer om het spel.

De Gast

Ik wil niet altijd op Barto inhakken want hij kan er ook niks aan doen dat hij opgesteld wordt maar de scheids had de bal gister 2x op de stip kunnen leggen doordat deze beste man Van der Hoorn 2x niet kon bijbenen bij een corner en opzichtig vasthield. Vorige week ook al (mede)schuldig aan de 0-1. Doet niet waarvoor hij in het veld staat en vormt imo inmiddels een te groot risico.