Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
100 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Citaat van: Goutum op april 01, 2014, 10:25:17
Het is toch wat dat we ons zo laten opnaaien wanneer een passant naar de grote concurrent gaat. Ze lachen zich daar verderop een breuk omdat we ons zo enorm laten kennen. Kom op man, sta daar boven. Het zal in de toekomst nog wel vaker voorkomen nu we op het hoogste niveau acteren. Part of the game!

En mede dankzij deze man hebben we het beste seizoen ooit gedraaid, dat moeten we niet vergeten. We moeten nu als 1 man achter het team gaan staan en ze vol blijven steunen! Volgend jaar sportieve revanche, dat is veel belangrijker!

En over de komende twee wedstrijden: De spelers gunnen het DL, dat gaat zich vertalen in de absolute wil om de komende wedstrijden te winnen. Dat weet ik zeker. Dat het nieuws op dit moment gebracht is kan nog weleens erg goed gaan uitpakken!

En jij begrijpt er dus geen zak van

Voorstopper

Als ik het interview van DL goed gelezen heb zegt hij "Ik ben geen Fries"
Als dat maar goed valt bij DKV, zal hem wel niet in dank afgenomen worden   :R

dizzhead

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 10:32:47

Nee? Vreemd, ik dan ook niet.

Hoe kut het ook is, die man verdient geen aandacht meer. Ik wil niet eens een coach die liever bij H'veen wil zijn. Blij dat als die weg is gaat

sccvl

Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 10:40:53
Nee? Vreemd, ik dan ook niet.

Hoe kut het ook is, die man verdient geen aandacht meer. Ik wil niet eens een coach die liever bij H'veen wil zijn. Blij dat als die weg is gaat

De laatste aandacht wil ik hem dan straks op de training wel eventjes persoonlijk geven.

Ronnie tng

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 10:32:47

Het is simpel, Dwight gaat weg. Is het niet nu dan wel morgen en anders volgende week!!!

Vandaag op de training, morgen met het uitzwaaien van de bus..... Dwight je gaat hele vervelende weken krijgen gok ik

IsmailvanEssen

MENSEN MENSEN!!  Kunnen we allemaal de rust bewaren! Ik hoop dat mensen DL met rust laten... er komen belangrijke wedstrijden aan en dit wat er nu gebeurd is niet goed!! Scheld hem uit na het seizoen.. ik heb ook niks meer met deze man.. maar het team gaat voor mijn emoties!! Kom op! hou de rust en support ons team!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Nee, die nuance kan en wil ik niet maken. Of roep je ook wanneer je vrouw vreemdgaat "Rustig rustig, wacht maar tot na de scheiding"...

speculeter

Teleurstelling en boosheid begrijpelijk.
maar toch maar ergens probereren om een knopje
te vinden om rustig te blijven.
het gaat ons maar om een ding en dat is onze
club Cambuur.
woensdag en zaterdag punten pakken dat is nu prioriteit
nummer een.

Lore

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 11:05:15
. Of roep je ook wanneer je vrouw vreemdgaat "Rustig rustig, wacht maar tot na de scheiding"...

Nou, uhhh, bij mij was dat anders om, maar toen maakte ik wel veel nuance

"Rustig, Rustig, die bank mag pas mee na de scheiding!"

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  9 min.
Gaat (zoals verwacht gelet op ongenoegen bij supporters) bij training #Cambuur dadelijk een protestactie plaatsvinden. (1/2)

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  7 min.
Zowel bij Bar #Cambuur als achter hekken bij Noord veel supporters op de been. Training is tot 11:20 besloten.(2/2) #lodeweges

dizzhead

Nee, die nuance kan en wil ik niet maken. Of roep je ook wanneer je vrouw vreemdgaat "Rustig rustig, wacht maar tot na de scheiding"...

Ja, zeker als de kinderen er bij aanwezig zijn.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 11:16:00
Ja, zeker als de kinderen er bij aanwezig zijn.
Die breng ik dan wel bij mijn ouders :devil
Wie zijn de kinderen in zaak Lul die weg is? De spelers? 8P

IsmailvanEssen

Tuurlijk niet.. dat is toch ook geen vergelijking? Sorry hoor maar ik hoop dat onze club groeit.. laten we hopen dat de supporters ook meegroeien..

We moeten toch ervoor zorgen dat er rust in ons team blijft? we zijn nog niet zeker en we moeten dus wedstrijden winnen.. en wat is het ergste wat er kan gebeuren in team? onrust... Dus alsjeblieft stop met zeiken en grow up.. leef met wat er gebeurd is.. het is triest.. het is klote.. maar we moeten door..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Bakker90

En als hij afscheid neemt blijft iedereen op de tribune staan bij SC Cambuur.. klappen met zen allen in de handen...!! en op dit forum is iedereen boos laat dan ook eens wat zien..
Lege tribunes..?! (gebeurt toch niet)!!
Ik denk niet dat het verkeerd is als Lodeweges weg gaat indd naar DKV snap de verbijstering en frustratie van mensen.. ik denk dat we er alleen maar beter op worden die v/d beld weet wel weer raad om een goede trainer te vinden of een goede assistent.. het komt wel goed met SC Cambuur.!!
Of het met DKV goed komt?! nu lachen ze.... volgend jaar misschien niet.!!

Laten we met zen allen ook rieel zijn als wij een baan konden krijgen waar meer mee verdient kon worden deden we het ook.. iedereen wil het beste zo veel mogelijk verdienen.. zoals v/d belt zegt een trainer is een passant het is jammer op de manier waarop.. het is niet anders.!!!  laten wij de ploeg steunen die hebben ons nodig de laatste wedstrijden.!!

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 11:18:48
Die breng ik dan wel bij mijn ouders :devil
Wie zijn de kinderen in zaak Lul die weg is? De spelers? 8P
o.a., er zitter er in het publiek ook wel een paar  :zweep

maaruh, is Lul die weg is dan je vrouw?  :devil

:0= CAMBUUR IS MIEN WIEF!