Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 09:09:22
Daar zou ik nou geen enkel probleem mee hebben, en dat wel als een compliment aan de hele club beschouwen.
Mocht je dat voor elkaar krijgen, dan direct kijken of je 1 a 2 spelers bij PSV weer kunt huren (Koch, van Ooijen , Vloet), afhankelijk van welke posities bij ons ingevuld moeten worden.

Precies! 1,5 miljoen en Bakali voor minimaal 1 seizoen. Van Ooijen zou ik niet echt huren, aangezien zijn contract net niet verlengd wordt. Zou toch een beetje als een kat in de zak voelen!  :devil

John Hiatt

Wat mij betreft slotje op dit topic en verplaatsen naar oud-spelers en oud-trainers. Exit!

Lore

Citaat van: John Hiatt op april 01, 2014, 09:32:27
Wat mij betreft slotje op dit topic en verplaatsen naar oud-spelers en oud-trainers. Exit!

_O_ _O_ Verplaatsen naar "oud-spelers en oud-trainers" zou eigenlijk een belediging zijn voor al die spelers en trainers die onze club wel netjes en door de voordeur hebben verlaten!

okkele

hij gaat niet door de achterdeur.
we moeten nog 5 wedstrijden en het is nu al bekend gemaakt.
is t nu klaar?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sccvl

Training is ingekort! ... Houd dat in dat we voor 11:30 naar binnen mogen? Of helemaal niet meer? Zijn er meer van jullie die straks heen gaan?

Voorstopper

Citaat van: okkele op april 01, 2014, 09:42:55
hij gaat niet door de achterdeur.
we moeten nog 5 wedstrijden en het is nu al bekend gemaakt.
is t nu klaar?

Eens, wat mij betreft is het klaar. inderdaad niet een gelukkige keuze van Lodeweges, maar hij heeft wel, SAMEN met Henk de Jong, wat neergezet dit seizoen. Dat moeten we zeker niet vergeten. Het feit dat DKV hem graag wil hebben is niets meer dan een compliment

Bernardo

Citaat van: sccvl op april 01, 2014, 09:45:34
Training is ingekort! ... Houd dat in dat we voor 11:30 naar binnen mogen? Of helemaal niet meer? Zijn er meer van jullie die straks heen gaan?

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  16 min.
Ivm het drukke wedstrijdprogramma wordt de training van vanochtend ingekort, maar het laatste gedeelte blijft wel openbaar. #Cambuur

Cor

Vlgs mij vloeit het feit dat dkv DL wil hebben niet voort uit ambitie maar uit angst. Ze voelen de hete adem in hun nek, en de fossielen FdH en RvdV halen een oud trucje uit de hoge hoed. Hol je concurrent gewoon uit. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, we zijn niet meer te stoppen. Echte clubmensen aan het roer, gezonde ambitie en de potentie om dkv op termijn voorbij te gaan.

Ontmantelen is in mijn ogen het enige doel van dkv, maar berouw komt na de zonde, we gaan ze gewoon keihard afstraffen.

:0= FORZA CAMBUUR

DayDreamer

Citaat van: Cor op april 01, 2014, 09:57:15
Vlgs mij vloeit het feit dat dkv DL wil hebben niet voort uit ambitie maar uit angst. Ze voelen de hete adem in hun nek, en de fossielen FdH en RvdV halen een oud trucje uit de hoge hoed. Hol je concurrent gewoon uit. Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, we zijn niet meer te stoppen. Echte clubmensen aan het roer, gezonde ambitie en de potentie om dkv op termijn voorbij te gaan.

Ontmantelen is in mijn ogen het enige doel van dkv, maar berouw komt na de zonde, we gaan ze gewoon keihard afstraffen.

:0= FORZA CAMBUUR

_O_

Dokkumer

Sarah, op een vermeend verkeerd gebaar staat 18 maanden. Wat staat er op hoogverraad? :devil

Cor

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 10:22:33
Sarah, op een vermeend verkeerd gebaar staat 18 maanden. Wat staat er op hoogverraad? :devil

De strop

Goutum

Het is toch wat dat we ons zo laten opnaaien wanneer een passant naar de grote concurrent gaat. Ze lachen zich daar verderop een breuk omdat we ons zo enorm laten kennen. Kom op man, sta daar boven. Het zal in de toekomst nog wel vaker voorkomen nu we op het hoogste niveau acteren. Part of the game!

En mede dankzij deze man hebben we het beste seizoen ooit gedraaid, dat moeten we niet vergeten. We moeten nu als 1 man achter het team gaan staan en ze vol blijven steunen! Volgend jaar sportieve revanche, dat is veel belangrijker!

En over de komende twee wedstrijden: De spelers gunnen het DL, dat gaat zich vertalen in de absolute wil om de komende wedstrijden te winnen. Dat weet ik zeker. Dat het nieuws op dit moment gebracht is kan nog weleens erg goed gaan uitpakken!

papier

Dokkumer

Nogmaals, een passant die eerst zijn huidige werkgever aan het lijntje houdt en intussen ota bene in de meest cruciale fase van de competitie flirt met de grootste rivaal verdient geen genade.
De focus hoort op je huidige taak te liggen, niet op volgend seizoen.

Geen greintje respect meer voor deze passant. Had hij dit aan het eind van het seizoen aangegeven dan had ik het minder erg gevonden.

One man, one goal, Dokkum dkv vrij