Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Kan aan een mooie klus beginnen,dit had hij niet verwacht denk ik..

sunderland

zat naast Dwight ,hij kon het ook niet geloven .De spanning kon hij ook niet meer aan .

scclwd

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 03:40:20
zat naast Dwight ,hij kon het ook niet geloven .De spanning kon hij ook niet meer aan .

Wat was zijn reactie? (domme vraag natuurlijk).

grijskijker

Henk de Jong hielp SC Cambuur de afgelopen weken aan promotie naar de Eredivisie, maar moet binnenkort zijn plek afstaan aan Dwight Lodeweges. "Daar heb ik geen problemen mee."

Cambuur legde Lodeweges een tijd geleden al vast als trainer voor volgend seizoen. Het betekent dat De Jong, die na het ontslag van Alfons Arts ad-interim trainer van Cambuur werd, ondanks zijn successen moet wijken.

"Dat is prima hoor", reageert De Jong tegen VoetbalPrimeur. "Dwight is een hele integere kerel met veel voetbalverstand. Ik draag de zaken zonder problemen aan hem over."

De Jong zet weer een stapje terug en wordt weer assistent-trainer van Cambuur. Dat komt hem niet slecht uit. "Ik wil erg graag de trainerscursus gaan doen volgend seizoen. Daar heb ik extra tijd voor nodig", besluit hij.

Hilversum voor Cambuur

Wat me opvalt in de interviews tot dusver: deze man is (net als Henk de Jong overigens) heel reëel en heeft volgens mij een duidelijke visie op wat hij wil bereiken, lijkt me een goed team voor aankomend jaar!!  |:) |:) |:)

sunderland

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 01, 2013, 12:51:09
Wat me opvalt in de interviews tot dusver: deze man is (net als Henk de Jong overigens) heel reëel en heeft volgens mij een duidelijke visie op wat hij wil bereiken, lijkt me een goed team voor aankomend jaar!!  |:) |:) |:)
denk dat hij meer realist is .Posities goed bezet.Aansluiting ed .

John Hiatt

Nog niemand die hem weg wil hebben? Duurt wel erg lang!  :devil

denistel

6 uit 2 en 16-1 he,,,klasse cijfers toch ;)

Sakas

ben jij hem nu al zat john hiat??????
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Yellow Army

Citaat van: Sakas op juli 02, 2013, 12:41:09
ben jij hem nu al zat john hiat??????

Ooit van sarcasme gehoord?  :_schater :_schater
Area 58

Synea

Hopen op een schok effect net als laatste 7 wedstrijden... Na 1 wedstrijd lodeweges eruit, nog 1 pot verliezen en dan de rest winnen^^ :_schater :_schater :zweep
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Collingwood

Mooi interview met Lodeweges vandaag in de VI. Gaat vooral over wat hij de afgelopen jaren allemaal heeft gedaan. Hij blijkt nogal een avonturier te zijn, die graag andere culturen mag opsnuiven.

Aardig scenario lijkt mij: Cambuur dit jaar in de eredivisie houden, ergens in Verweggistan een mooi en lucratief avontuur aangaan, en onze Henkie 'de verlosser' de Jong doorschuiven naar de positie van hoofdtrainer  :thumbsup.

Verder een leuk weetje: Lodeweges had ook contact met GAE en Zwolle, maar koos op gevoel voor Cambuur omdat hij vertrouwen heeft in het verhaal van en de mensen bij de club (weet niet of dit al bekend was).
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juli 10, 2013, 19:35:15
Mooi interview met Lodeweges vandaag in de VI. Gaat vooral over wat hij de afgelopen jaren allemaal heeft gedaan. Hij blijkt nogal een avonturier te zijn, die graag andere culturen mag opsnuiven.

Aardig scenario lijkt mij: Cambuur dit jaar in de eredivisie houden, ergens in Verweggistan een mooi en lucratief avontuur aangaan, en onze Henkie 'de verlosser' de Jong doorschuiven naar de positie van hoofdtrainer  :thumbsup.

Verder een leuk weetje: Lodeweges had ook contact met GAE en Zwolle, maar koos op gevoel voor Cambuur omdat hij vertrouwen heeft in het verhaal van en de mensen bij de club (weet niet of dit al bekend was).

Zal vast geen eerste keus geweest zijn bij Zwolle.

Holwerd voor Cambuur

Toen Ten Hag bij GAE wegging, had hij hier toch al lang en breed een contract getekend??
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 10, 2013, 19:40:50
Toen Ten Hag bij GAE wegging, had hij hier toch al lang en breed een contract getekend??

Nu je het zegt, ja. Het staat echter wel echt zo in de VI.

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2013, 19:39:16
Zal vast geen eerste keus geweest zijn bij Zwolle.

Ik denk inderdaad dat Ron Jans wel hoger in de pikorde gestaan zal hebben.
Kalmte alleen kan u redden.