Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op augustus 08, 2013, 16:13:34
Bakker, Dijkstra, Paco vond ik niet een middenveld wat alleen maar staat om tegen te houden. Paco is normaliter wel een speler die "naar voren speelt", vond hem zondag wel op 1 of andere manier wat te angstig. En Bakker is ook niet iemand die normaliter alleen maar achteruit speelt.

Op papier dus niet, in de praktijk ben ik  het wel met je eens helaas ;)

Dijkstra is m.i. een "breker", de verdedigende middenvelder
Bakker zou dan de rol van "creatieve middenvelder" moeten vervullen met passing
Paco zou de middenvelder met diepgang en een aanvallende loopactie moeten hebben.

Bakker en Paco vulden hun rol niet op die manier in, wellicht dat Lodeweges daarom voor een andere opstelling kiest.
In Henk en Sandor we trust

Sonnema

Paco moet het spel voor hem hebben is geen spelmaker en bakker is een leuke voetballer maar moet makkelijker gaan voetballen. Oepie is een betere spelmaker Cambuur heeft te veel van dezelfde middenvelders in het team

denistel

als je al met Dijkstra en makrini speelt dan mut oebele op 10 en geen bakker 1e helft toch totaal geen dreiging naar voren.

Yellow Army

Citaat van: denistel op augustus 09, 2013, 22:54:20
als je al met Dijkstra en makrini speelt dan mut oebele op 10 en geen bakker 1e helft toch totaal geen dreiging naar voren.

Toen liep er nog een spits die geen bal aan kan nemen cq vasthouden
Area 58

camsterdambuurinsneek

En het vreemde is dat het leek alsof bakker zijn lopersrol vanaf links in vulde en makrini vanaf 10 speelde, 1e helft dan. bakker speelde dus meer controlerend dan makrini.

De Raaf

Voor mijn mening; zie facebook. Maar Alfons Lodeweges het het bij mij al verbruid  l0l

Treb

Citaat van: De Raaf op augustus 09, 2013, 23:57:31
Voor mijn mening; zie facebook. Maar Alfons Lodeweges het het bij mij al verbruid  l0l

Er is ook niet heel veel voor nodig wil jij het gehad hebben met een trainer.

Heb je vroeger nare ervaringen gehad met trainers ofzo?

Delamere

Citaat van: De Raaf op augustus 09, 2013, 23:57:31
Ach gut, een nederlaag en het hoofd van de trainer wordt alweer op het hakblok gelegd. Om van de nogal sneue naamgrap maar te zwijgen.

De Raaf

Flikker toch op. Met Arts hadden we ook gelijk. Hij begon verkeerd, herselde dus te laat en had het over leermoment spelers. Dat heet afschuiven en daar houd ik niet van!!

cambuurlegend

Citaat van: camsterdambuurinsneek op augustus 09, 2013, 23:24:31
En het vreemde is dat het leek alsof bakker zijn lopersrol vanaf links in vulde en makrini vanaf 10 speelde, 1e helft dan. bakker speelde dus meer controlerend dan makrini.

Was denk ik een bewuste keuze om Makrini door te laten dekken op Kali .

okkele

kan iedereen die vogel gewoon gelijk geven?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Citaat van: De Raaf op augustus 10, 2013, 00:20:38
Flikker toch op. Met Arts hadden we ook gelijk. Hij begon verkeerd, herselde dus te laat en had het over leermoment spelers. Dat heet afschuiven en daar houd ik niet van!!

En als we gewonnen hadden vandaag en hij had dit ook gezegd dan was het een toptrainer, want ja, dat heeft hij dan maar weer goed gezien.

Je kunt ook gaan zoeken naar dingen..

Treb

Citaat van: okkele op augustus 10, 2013, 00:23:09
kan iedereen die vogel gewoon gelijk geven?

Das het beste eigenlijk ja. Het is net als met kleine kinderen, die houden ook nooit eerder op dan dat ze hun zin hebben.

De Raaf

Ik heb het beste met mijn club voor. Ik ben woest!!. Als we 1e helft gelijk beginnen zoals 2e, verliezen we niet. Kijk nou gewoon eens goed!! PFFFFFFFFFF

De Raaf

Als we dit seizoen pas de laatste 8 wedstrijden ingrijpen ist te laat. Hopelijk heeft Dwight vanavond zelf ook het licht gezien