Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

renaldo

Nieuw realisme. TS en spelers hebben met deze vrij onervaren jonge ploeg even tijd nodig om aan de eredivisie te wennen met een ander soort voetbal waarbij ruimtes beter benut en foutjes direct afgestraft worden. Twee wedstrijden 1 punt kan. Achteraf 2 mindere tegenstanders gehad die dit seizoen met, volgens hun zeggen, versterkte selectie's zijn begonnen. Zeg het maar? Hadden we achterin direct 1 op 1 moeten spelen? Hadden we meer lef moeten tonen? Dan waren we misschien 2x zoek gespeeld en was het vertrouwen direct tot 0 gedaald. Achteraf is zo gemakkelijk. Geef TS even wat tijd voor ze neer te sabelen. Wat wel zorgen baart is de stootkracht, maar misschien wordt dat toch beter zodra iedereen enigszins gewend is en er daardoor meer lef wordt getoont! TS blijft Barto echt niet opstellen als hij zo blijft voetballen. We hebben nog 32 wedstrijden te gaan! We blieve ur in!  |:)

Uw dominee

0517

Ik hoop dat de TS de komende weken wat verstandige beslissingen gaat nemen, anders kan Dwight het hier nog wel eens heel moeilijk krijgen...

Roofvogel

Citaat van: 0517 op augustus 10, 2013, 09:52:53
Ik hoop dat de TS de komende weken wat verstandige beslissingen gaat nemen, anders kan Dwight het hier nog wel eens heel moeilijk krijgen...

Doe toch eens een beetje rustig, mogen de mannen ook even wennen aan het hogere nivo? Barto blijft niet spelen en de rest kan het wel maar moeten alleen het besef nog krijgen dat ze het kunnen. alles komt goed

0517

Citaat van: Roofvogel op augustus 10, 2013, 09:54:31
Doe toch eens een beetje rustig, mogen de mannen ook even wennen aan het hogere nivo? Barto blijft niet spelen en de rest kan het wel maar moeten alleen het besef nog krijgen dat ze het kunnen. alles komt goed

Als je Barto blijft opstellen dan gaat het in de soep lopen...

cambuurlegend

Ik begrijp dat de TS wat tijd nodig heeft en dat is ook helemaal niet erg , maar wat ik wel kwalijk vind is dat ze moedwillig vasthouden aan spelers waarvan je op voorhand weet dat die tekort gaan komen op dit niveau. Als ze tegen Groningen weer beginnen met Dijkstra ( op het middenveld en een band om zijn arm ) en  Barto dan komen ze in mijn optiek in aanmerking voor 10 jaar opsluiten + TBS.

AL

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2013, 08:20:16
Helemaal eens! Echter vind ik Van der Laan goed spelen! Roda wist niet om te gaan met het doorschuiven van van der Laan.

Bakker vind ik ook zo slecht nog niet.

Bij de 1-0 van Nemeth stond v.d Laan lucht te dekken (had bij Nemeth moeten blijven) dus die goal reken ik hem aan.
Verder had hij natuurlijk rood moeten hebben. Voor de rest vond ik hem ook goed spelen.

renaldo

Dat zijn wel "de jongens" van Henk, maar Henk kan dit niet blijven volhouden!

Roofvogel

Citaat van: 0517 op augustus 10, 2013, 10:04:29
Als je Barto blijft opstellen dan gaat het in de soep lopen...

Lees dan, ik zeg toch dat Barto niet lang meer speelt. ik heb gedacht dat het beter ging omdat je dan meer voetbal zou krijgen maar daar zat ik naast dus. en dat ziet de TS nu ook wel in neem ik aan

Yellow Army

Citaat van: Roofvogel op augustus 10, 2013, 10:13:48
Lees dan, ik zeg toch dat Barto niet lang meer speelt. ik heb gedacht dat het beter ging omdat je dan meer voetbal zou krijgen maar daar zat ik naast dus. en dat ziet de TS nu ook wel in neem ik aan

Kan me niet voorstellen dat ze het niet zien, maar willen ze er aan toegeven?
Area 58

denistel

Citaat van: cambuurlegend op augustus 10, 2013, 10:09:58
Ik begrijp dat de TS wat tijd nodig heeft en dat is ook helemaal niet erg , maar wat ik wel kwalijk vind is dat ze moedwillig vasthouden aan spelers waarvan je op voorhand weet dat die tekort gaan komen op dit niveau. Als ze tegen Groningen weer beginnen met Dijkstra ( op het middenveld en een band om zijn arm ) en  Barto dan komen ze in mijn optiek in aanmerking voor 10 jaar opsluiten + TBS.

ze mutte gewoon de  beste 11 opstellen en dat is gister niet gebeurd is mien mening.

Josli

Ik vind veel mensen echt veel te negatief. Is het nou echt zo raar dat Dwight met een wat voorzichtige opstelling begint? De eerste uitwedstijd in de eredivisie. Het is allemaal nog ff puzzelen en aftasten. Door goed te wisselen kwam Cambuur goed in de wedstrijd. Dat vind ik juist vrij positief. Heb hele goede dingen gezien. Vooraf was ik vooral bang dat we kansloos zouden gaan verliezen. Maar in de praktijk kunnen we heel goed meevoetballen met een ploeg als Roda, ook in een uitwedstrijd. Ben eigenlijk daarom juist wel heel positief.

Dokkumer

Door goed te wisselen kwam Cambuur goed in de wedstrijd... Die wissels waren niet nodig geweest als je direct wat gedurfder begint... Lodeweges zei dat we "te timide" begonnen, komt ook mede door die defensief ingestelde opstelling.
Tweede helft veel meer balans op het middenveld en dan loopt het ook veel beter...

Yellow Army

Citaat van: Josli op augustus 10, 2013, 15:26:33
Is het nou echt zo raar dat Dwight met een wat voorzichtige opstelling begint? De eerste uitwedstijd in de eredivisie.

Wel als je in de media roept dat we van eigen kracht uit willen gaan.
Area 58

sunderland

Citaat van: renaldo op augustus 10, 2013, 09:49:19
Nieuw realisme. TS en spelers hebben met deze vrij onervaren jonge ploeg even tijd nodig om aan de eredivisie te wennen met een ander soort voetbal waarbij ruimtes beter benut en foutjes direct afgestraft worden. Twee wedstrijden 1 punt kan. Achteraf 2 mindere tegenstanders gehad die dit seizoen met, volgens hun zeggen, versterkte selectie's zijn begonnen. Zeg het maar? Hadden we achterin direct 1 op 1 moeten spelen? Hadden we meer lef moeten tonen? Dan waren we misschien 2x zoek gespeeld en was het vertrouwen direct tot 0 gedaald. Achteraf is zo gemakkelijk. Geef TS even wat tijd voor ze neer te sabelen. Wat wel zorgen baart is de stootkracht, maar misschien wordt dat toch beter zodra iedereen enigszins gewend is en er daardoor meer lef wordt getoont! TS blijft Barto echt niet opstellen als hij zo blijft voetballen. We hebben nog 32 wedstrijden te gaan! We blieve ur in!  |:)

Uw dominee
EENS .Achteraf is vooraf in dit geval .Wij hier van dit forum wisten allemaal dat we Barto niet op moesten stellen .En dat is gewoon slecht .

sunderland

Verder nog alle vertrouwen in de TS .We moeten meer voetballen .We vergeten ook dat we nu pas bijna op oorlogssterkte zijn .Nu kun je ook pas gaan werken aan je vaste basis .Ritzmaier die hier 2 dagen is en in zijn eerste 45 min gelijk zo goed voetbalt .