Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ik zou het vertrouwen geven aan Bakker. Is een goede speler.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Citaat van: Destroyer op augustus 26, 2013, 17:34:52
Ik zou het vertrouwen geven aan Bakker. Is een goede speler.

Bovendien eigendom van de club, dus vertegenwoordigt hij kapitaal (dat ontwikkeld kan worden), in tegenstelling tot Van Moorsel die wordt gehuurd. Dit moet niet leidend zijn (handhaving gaat voor alles), maar kan bij de keuze tussen twee min of meer gelijkwaardige spelers wat mij betreft wel doorslaggevend zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op augustus 26, 2013, 17:37:17
Bovendien eigendom van de club, dus vertegenwoordigt hij kapitaal (dat ontwikkeld kan worden), in tegenstelling tot Van Moorsel die wordt gehuurd. Dit moet niet leidend zijn (handhaving gaat voor alles), maar kan bij de keuze tussen twee min of meer gelijkwaardige spelers wat mij betreft wel doorslaggevend zijn.

De spijker op zijn kop

pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op augustus 26, 2013, 17:12:29

Bakker was alleen goed tegen Groningen, andere 3 wedstrijden niks van gezien.

Geld voor velen... tweede helft roda was ie wel goed.. gold ook voor velen;)

richard

Hè vrolijke vriend, dat gezeur om een verdediger snap ik maar als je een beetje verstand van voetbal hebt dan moet je eerste keus een spits zijn want met alle respect voor Barto die komt veel en veel te kort!!

Dokkumer

Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:20:11
Hè vrolijke vriend, dat gezeur om een verdediger snap ik maar als je een beetje verstand van voetbal hebt dan moet je eerste keus een spits zijn want met alle respect voor Barto die komt veel en veel te kort!!
Dat roepen we al weken Richard ;)

richard

Citaat van: Dokkumer op augustus 27, 2013, 19:28:25
Dat roepen we al weken Richard ;)

Ja maar volgens mij snapt die geit dat nog steeds niet!!

Lore

Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:20:11

Je doelt op de tweet van Henk Albers dat Cambuur aan het plan van een centrale verdediger en een buitenspeler vast willen houden, maar dat er nu stemmen binnen de club opgaan om een spits te halen?

Ongelofelijk dat er blijkbaar nog een stroming is die of denkt dat hemmen fit blijft of denkt dat Barto goed genoeg is!

Dokkumer

Citaat van: richard op augustus 27, 2013, 19:37:01
Ja maar volgens mij snapt die geit dat nog steeds niet!!
Dan is hij straks binnen no time het bokje :devil

sunderland

Dwight wakker worden anders ga je straks tenonder aan je eigen eigenwijsheid

wiekie1969

Klasse hoe jij het team neerzet, zeer compact en de linies kort op elkaar. Vakman!!! :thumbsup

el haj

JanVvZ: Hebben jullie nu een punt gewonnen of twee laten liggen?
Dwight: Joah geen idee. We hebben een punt en daar moeten we 't mee doen.

:_schater :_schater

Edit: Ok, op tekst komt het niet echt goed over maar ik vond het een prachtig droge opmerking. :P
Hierrrr te beluisteren: http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-bedjerret-psv-feest

Scout

Ik had liever verloren met een 2 - 0 en lef getoond dan dat we onszelf gingen ingraven hopend op een 0 - 0. Maar met de instelling waarmee ze gister op het veld stonden hebben ze niet alleen bij de eigen supporters maar door het hele land diep respect afgedwongen! Wat een inzet, wat een lef en dat komt met name door de handelswijze van deze man.

Een goed voorbeeld is het moment dat Toivonen erin kwam. Hierna was PSV enigszins wat gevaarlijker omdat hij als 2e spits ging spelen en de verdedigers van Cambuur even om moesten schakelen met dekken. Wat nu 9 van de 10 trainers zouden doen om de punten veilig te stellen is b.v. Lukoki te wisselen en een verdediger erbij gooien en dan de laatste minuten de pot dicht achter. Echter onze trainer niet, hij brengt Barto erin om voorin extra druk uit te oefenen en zelf het spel te maken. Klasse, respect.

Lore

Citaat van: Scout op september 01, 2013, 12:43:36

Een goed voorbeeld is het moment dat Toivonen erin kwam. Hierna was PSV enigszins wat gevaarlijker omdat hij als 2e spits ging spelen en de verdedigers van Cambuur even om moesten schakelen met dekken. Wat nu 9 van de 10 trainers zouden doen om de punten veilig te stellen is b.v. Lukoki te wisselen en een verdediger erbij gooien en dan de laatste minuten de pot dicht achter. Echter onze trainer niet, hij brengt Barto erin om voorin extra druk uit te oefenen en zelf het spel te maken. Klasse, respect.

Mooi voorbeeld inderdaad! De aanval is de eerste verdediging, en je kan veel over Barto zeggen, maar hij werkt keihard en kon dus de opbouw van PSV nog prima storen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 01, 2013, 12:53:50
Mooi voorbeeld inderdaad! De aanval is de eerste verdediging, en je kan veel over Barto zeggen, maar hij werkt keihard en kon dus de opbouw van PSV nog prima storen!

en hield op het eind goed de bal vast, pakte wat ingooien en een corner. Het ritme van PCV was helemaal weg.
Henk, held, bedankt