Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2013, 06:06:57
Ik zat meer te denken aan een doos gangmakers en een zak ringelingchips...
:_schater

** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 09:06:19
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 08:25:32
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 07:58:38
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 07:51:35
Citaat van: grijskijker op februari 19, 2013, 13:01:27
Citaat van: richard op februari 19, 2013, 12:47:38
Prima keuze denk ik ook omdat Henk Sandor en Jan er veel meer bij betrokken worden!!
Ik denk dat vooral Henk veel meer te vertellen krijgt en denk ook dat dat de reden is dat Arts niet wou verlengen..

Denk jij nog steeds dat Arts niet wou verlengen :_schater
Ja dit is ook meerdere malen gezegd... Jij denkt dus iets anders?
Hahaha ja dat is door hem elke keer gezegd,op deze manier lijd hij geen gezichtsverlies  ;)
Ik ben er van overtuigd dat de club niet met hem door wilde,de club heeft namelijk nooit uitgesproken dat ze graag met hem verder wilden.
De club gaf anders in december of november aan met hem door te willen gaan en dat ze in januari om de tafel zouden.. En als alleen Arts zou zeggen dat hij zijn contract niet wou verlengen zo ik ook gaan denken dat er wat anders achter steekt,maar buiten Arts heb ik Smidt,v/d Belt en de Jong het horen zeggen..
Dit zou kunnen,ik kan het mij niet herinneren maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt is.
Er stond mij iets van bij dat ze elke keer vertelden met hem om tafel te gaan maar ik kan het mij niet herinneren dat ze expliciet hebben gezegd dat ze graag met hem door wilden.
Maakt ook niets uit,wij zijn aan het einde van het seizoen van hem af.
Als mens heb ik trouwens nog nooit problemen met hem gehad,richting mij was hij altijd correct en netjes,dit is iets wat heel normaal is maar toch zie je dit helaas niet altijd  ;(

grijskijker

Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 10:30:19
Als mens heb ik trouwens nog nooit problemen met hem gehad,richting mij was hij altijd correct en netjes,dit is iets wat heel normaal is maar toch zie je dit helaas niet altijd  ;(
Dat is 1 ding wat zeker is, na dit seizoen een "frisse"wind.. Het is inderdaad een fatsoenlijke vent en dat is niet normaal in de voetbal wereld..

SCCdrachten

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 10:53:39
Citaat van: gewoon een fan op februari 21, 2013, 10:30:19
Dat is 1 ding wat zeker is, na dit seizoen een "frisse"wind.. Het is inderdaad een fatsoenlijke vent en dat is niet normaal in de voetbal wereld..

Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.

Maar ik heb ook geen problemen gehad met Arts Alleen ik vind het een middelmatige trainer.

Deze frisse wind heeft de club nodig Dwight succes!!!!

grijskijker

Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08

Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..

http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14

Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..

Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.

grijskijker

Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:01:42

Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
http://cambuur.nl/nieuws/alfons-arts-vertrekt-einde-seizoen

En tijdens dit programma(http://cambuur.nl/nieuws/cambuur-trio-vanavond-boppesclach-kafee-op-omrop-frysl%C3%A2n) is nog duidelijk gezegd dat ze(Cambuur en Arts) met elkaar verder wouden de komende jaren..

Maar goed gaan jullie er maar vanuit dat de waarheid niet naar buiten is gebracht..(gevalletje "zo de waard is...)

Ronnie tng

Dat is de voetballerij beste Grijskijker!

Citaat van: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend

17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.

En een paar dagen later?  :D Maar goed als jij graag wil geloven dat Cambuur met Arts verder wilde, dan mag dat uiteraard.

SCCdrachten

:0= Juist

grijskijker

Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:25:53
Dat is de voetballerij beste Grijskijker!

Citaat van: michello op februari 17, 2013, 13:16:19
Trainer Cambuur hast bekend

17 febrewaris, 2013 - 12:35
De nije trainer fan Cambuur wurdt kommende wike presinteard. Der is noch ien kandidaat oer en beide partijen binne it mei-elkoar iens. Der wurdt no noch praat oer in oantal juridyske details.
Cambuur hopet de nije trainer begjin nije wike bekend te meitsjen. Direkteur Gerald van den Belt wol net befestigje dat it om Dwight Lodeweges giet. "Wij zijn nooit op namen ingegaan en dat doe ik nu ook niet," sa sei Van den Belt. Lodeweges sels ûntkent dat er yn byld is as de opfolger fan Alfons Arts. "Daar is mij niks van bekend," sa seit er.

En een paar dagen later?  :D Maar goed als jij graag wil geloven dat Cambuur met Arts verder wilde, dan mag dat uiteraard.
Dat is totaal wat anders, als Lodeweges niets mag zeggen van Cambuur dan doet hij dat  niet,en wat jij zegt dat het beter op de cv van Arts staat als hij zelf niet wil verlengen, wat heeft Cambuur daarmee te maken,helemaal niks lijkt mij.

Kijk wat er wel gespeeld kan hebben(wat Richard half om half bevestigde) is dat Arts het niet zag zitten dat Henk meer te zeggen kreeg en toen eieren voor zijn geld heeft gekozen..

grijskijker

Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 12:26:23

:0= ik lul uit mijn nek
Inhoudelijk heb je nog nooit iets zinnigs gemeld en nu weer niet... :_schater

SCCdrachten

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:33:57

Moet jij nu altijd het laatste woord hebben triest.......

Ik heb mijn reden waarom ik inhoudelijk me nergens in meng meende op het oude forum dat ik jou daar eens al een pb over had gestuurd.

Valt mij ook vies van je tegen :( vraag mij ook nooit weer wat  l0l

grijskijker

Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 12:59:08
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:33:57

Moet jij nu altijd het laatste woord hebben triest.......

Ik heb mijn reden waarom ik inhoudelijk me nergens in meng meende op het oude forum dat ik jou daar eens al een pb over had gestuurd.

Valt mij ook vies van je tegen :( vraag mij ook nooit weer wat  l0l
Ja klopt toen stuurde je mij een bericht wie ik was, en dat ik bepaalde mensen ook kon(wat niet het geval was) en verder hebben we het nergens over gehad..

Weet dus niet wat dat hier mee te maken heeft..

scclwd

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:18:43

En tijdens dit programma(http://cambuur.nl/nieuws/cambuur-trio-vanavond-boppesclach-kafee-op-omrop-frysl%C3%A2n) is nog duidelijk gezegd dat ze(Cambuur en Arts) met elkaar verder wouden de komende jaren..

Maar goed gaan jullie er maar vanuit dat de waarheid niet naar buiten is gebracht..(gevalletje "zo de waard is...)

Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is.  Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.

grijskijker

Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 16:07:01
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:18:43

Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is.  Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.
_O_ :thumbsup