Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Keizer

Goudvinger

Hij kwam op mij over als een sympatieke man met liefde voor zijn vak. Sociaal bekwaam en verstand van zaken. Ik denk dat Cambuur hier een hele goede aan gaat hebben.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op februari 22, 2013, 08:45:49
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:18:12
Dan ga ik op het eerste deel in.. Wat tussen de club en Arts besproken is komt niet naar buiten als een soort "Gentlemens Agreement". Gebeurt veel vaker dan je denkt.

En jij gaat er maar vanuit dat dat nu ook het geval is. Gevalletje tomaat.
Helaas ga ik er niet vanuit dat het zo is, het ís gewoon zo. En nee, ik heb mijn informatie niet uit de hoek van Richard en de Raaf alhoewel deze wel overeenkomt met wat met name Richard meldt.

Ik heb besloten me niet al te negatief meer uit te laten over de huidige trainer, want we moeten het toch met deze man uitzingen. Ben oprecht blij dat dit zijn laatste maanden bij onze club is.

sunderland

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:21:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 17:14:03
Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?
Dat was de intentie wel,maar ben net zo blij dat als jij dat hij niet langer blijft..
Nou ik weet zeker dat dit niet waar is .

richard

Citaat van: sunderland op februari 27, 2013, 20:14:15
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:21:44
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 17:14:03
Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?
Dat was de intentie wel,maar ben net zo blij dat als jij dat hij niet langer blijft..
Nou ik weet zeker dat dit niet waar is .

|:)

sunderland

Ik heb een goed gevoel bij Dwight Lodeweges.Iedereen vraagt mij wat ik van hem vind [zal bij jullie niet anders zijn].Vind het goed dat hij tussen de spelers staat en als het moet ook zeker boven de spelers.Spelers mogen meedenken en op deze manier begrijpen ze ook beter wat de trainer wil .We moeten afwachten wat voor selectie we vlgnd seiz hebben want daar hangt natuurlijk ook veel vanaf .Een goede centrumspits ik heel belangerijk in de eerste div

speculeter

Citaat van: sunderland op februari 27, 2013, 20:26:01
Ik heb een goed gevoel bij Dwight Lodeweges.Iedereen vraagt mij wat ik van hem vind [zal bij jullie niet anders zijn].Vind het goed dat hij tussen de spelers staat en als het moet ook zeker boven de spelers.Spelers mogen meedenken en op deze manier begrijpen ze ook beter wat de trainer wil .We moeten afwachten wat voor selectie we vlgnd seiz hebben want daar hangt natuurlijk ook veel vanaf .Een goede centrumspits ik heel belangerijk in de eerste div
En een goede keeper die punten voor je pakt,en een creatieve middenvelder
die iemand vrij voor de keeper zet!

Galdiano

Citaat van: peter op februari 27, 2013, 20:55:55

Die hebben we al! Oebele Schokker!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dennisw8

Citaat van: Galdiano op februari 27, 2013, 23:36:19
Citaat van: peter op februari 27, 2013, 20:55:55

Die hebben we al! Oebele Schokker!

2 is beter dan 1. 8) :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Gelieve per morgen (5-3-2013) te beginnen!

Hoop dat je goed kijkt naar wat er aan mankeert kerel.. Geef ons volgend seizoen asjeblieft ons Cambuur terug!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Andre-Lwd

En aanvallend voetbal graag in thuiswedstrijden, dat is ons dit seizoen ook toegezegd, maar o o o o .......

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 04, 2013, 22:50:50
Gelieve per morgen (5-3-2013) te beginnen!

Hoop dat je goed kijkt naar wat er aan mankeert kerel.. Geef ons volgend seizoen asjeblieft ons Cambuur terug!
Ben er eerder bang voor dat hij direct zijn contract weer inlevert :devil

Galdiano

Je bied 2 tientjes en vvog is tevreden! Kan Lodeweges gelijk beginnen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 04, 2013, 22:55:29
Je bied 2 tientjes en vvog is tevreden! Kan Lodeweges gelijk beginnen.
En een oefenwedstrijdje daar? Middagje bierslurpen is ook goed voor hun kantineomzet :D

Don

Ik gun Lodeweges een schone start. Alsjeblieft scheep hem niet op met de rotzooi van Arts!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl