Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Nou Lodeweges heb je nog wat in de hoge hoed zitten?

Destroyer

Citaat van: De Gast op november 09, 2013, 22:11:22
Nou Lodeweges heb je nog wat in de hoge hoed zitten?

lucht en een deksel, anders wordt je nat als het regent  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Beste Dwight,

Ik had je vrij hoog zitten moet ik zeggen. Helaas heeft dat gisteren een deukje opgelopen. Het was niet eens zozeer het dramatische spel (wanprestatie) tegen een directe concurrent. Maar het was was die achterlijke uitspraak " we hebben met zijn allen afgesproken dat we de komende zes weken een x aantal punten gaan halen"  :_schater alsof je dat vooraf kunt bepalen....... :O

scclwd

Citaat van: Harry L. op november 10, 2013, 08:45:49
Beste Dwight,

Ik had je vrij hoog zitten moet ik zeggen. Helaas heeft dat gisteren een deukje opgelopen. Het was niet eens zozeer het dramatische spel (wanprestatie) tegen een directe concurrent. Maar het was was die achterlijke uitspraak " we hebben met zijn allen afgesproken dat we de komende zes weken een x aantal punten gaan halen"  :_schater alsof je dat vooraf kunt bepalen....... :O

En ja hoor, daar begint het al...

Lore

Beste Dwight,

Het is toch logisch dat je doelen afspreekt?

Destroyer

Beste Dwight,

Op zich realistisch een doel af te spreken hoe moeilijk dat ook is. Een ding vind ik erg jammer.

Waarom verander je je speelstijl niet naar 4-4-2 in uitwedstrijden als je vtv weet dat je hierin nauwelijks punten pakt. Gister gewoon na de 2-0 omgooien en Lokoki met Christavao voorin.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op november 10, 2013, 10:36:42
Op zich realistisch een doel af te spreken hoe moeilijk dat ook is. Een ding vind ik erg jammer.

Waarom verander je je speelstijl niet naar 4-4-2 in uitwedstrijden als je vtv weet dat je hierin nauwelijks punten pakt. Gister gewoon na de 2-0 omgooien en Lokoki met Christavao voorin.

Logisch! Na een 2-0 achterstand, defensief gaan spelen!  :O

Doe dan 3-4-3! Alles of niets! Extra man op het middenveld waardoor Ado achter uit moet gaan lopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op november 10, 2013, 11:22:22
Logisch! Na een 2-0 achterstand, defensief gaan spelen!  :O

Doe dan 3-4-3! Alles of niets! Extra man op het middenveld waardoor Ado achter uit moet gaan lopen.

Het zegt toch niets welk systeem je speelt, het gaat om de invulling.

Maar ik ben het er wel mee eens dat wij iets anders moeten doen in uitwedstrijden, 2 punten is echt veel te weinig en daar ligt het echte probleem !

renaldo

Het echte probleem ligt in het creeren en/of afmaken van kansen en een kwalitatief veel te smalle bank!

piene hassus

En dr binne un paar speulers die denke dattut belangryker is dat je sonder bal foeballe kenne. Brands het gien duel wonnen, Christavao laat sich te makkeluk fanne bal sette en was skijtend benauwd foor die Beugelsdijk en met van Moorsel, die wezel, salle je nooit un wetstryt winne.

piene hassus

Kunt u een aantal spelers niet extra laten trainen op afmaken? Ik heb gelezen dat een sterspeler als Ronaldo na de training gaat oefenen op vrije trappen en zo. Misschien ook iets voor Brands, Christovao, Hemmen, Barto, Schokker, Lukoki, ea. op afmaken. Dan kan Cambuur misschien in de eredivisie blijven en hoeven er geen schulden gemaakt te worden voor een spits waarvan we maar moeten afwachten of hij bij Cambuur ook goals maakt

Leovardia

Citaat van: Destroyer op november 10, 2013, 10:36:42

En dan net als Willem II er linea recta uitvliegen met antivoetbal? Uitgaan van eigen kracht, voorhoede versterken en er is niks aan de hand. Lodeweges is een topcoach een goed peoplemanager ook

Sent from my iPhone using Tapatalk

De Gast

Je zet twee middenvelders voorin terwijl je ook nog vijf voorhoedespelers hebt.. Waar ging het mis :?

Cambuur058

als we bij rkc verliezen neem ik witte zakdoekjes mee voor ajax-thuis

maikcambuur

Citaat van: De Gast op december 01, 2013, 20:25:50
Je zet twee middenvelders voorin terwijl je ook nog vijf voorhoedespelers hebt.. Waar ging het mis :?

Vrij logisch dat Christovao niet speelde lijkt me. Drama invalbeurt. En de rest van de aanvallers heeft die ook niet echt vertrouwen in lijkt het mij. Het is nodig dat er wat dreigende aanvallers bij komen. Misschien de Leeuw en tighadouini proberen te huren. En Barto en Schokker verhuren naar een eerste divisie ploegje ofzo..