Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: gewoon een fan op december 02, 2013, 18:45:50
Niemand kan in de toekomst kijken maar het lijkt mij duidelijk dat het erg maar dan ook heel erg voor de club zal zijn als dit gebeurt.
Het is niet zo makkelijk om na een degradatie weer terug te keren op het hoogste niveau, zie maar naar Sparta.
Het zal zeker sponsoren maar misschien nog wel meer supporters kosten, wie wil na dit mooie seizoen nog een wedstrijd tegen Telstar zien.
Let op, ik zal altijd komen maar helaas denken de meeste supporters hier niet zo over  ;(
De doodsteek is mogelijk iets overdreven maar dat het erg slecht is voor de club moge duidelijk zijn en dan kan ik niet lachen om dergelijke teksten.

Het zou zeker erg zijn, maar zonder nieuw stadion en de bijbehorende hogere begroting is het slechts een kwestie van tijd voordat wij degraderen. Een andere club kan bij een slecht seizoen nog wel eens overleven. Clubs als Cambuur, Eagles en RKC zullen elk seizoen boven zichzelf uit moeten stijgen om niet te degraderen

Dat is hard, maar een feit. Daarom ga ik er ook vanuit dat het bestuur hier rekening mee houdt en bijvoorbeeld clausules in contracten heeft staan voor salarissen bij degradatie....

speculeter

Citaat van: Cambuur058 op december 02, 2013, 17:11:18
het was toch vrij duidelijk dat dat niet serieus bedoeld was
hartaanval? huh?
excuses...dat was iemand anders.
maar zat me nog steeds hoog.

gewoon een fan

Michiel Hemmen en Lucas Bijker kunnen zaterdag in de uitwedstrijd van SC Cambuur tegen RKC Waalwijk weer meespelen. Spits Hemmen ontbrak in de vorige wedstrijd tegen Vitesse door fysieke klachten, terwijl linksback Bijker een enkelblessure had.

Cambuur aast in Waalwijk op de eerste uitzege van het seizoen. "Zaterdag weer een belangrijke wedstrijd", zegt trainer Dwight Lodeweges op de officiële website van SC Cambuur. "Het gaat om de punten."

"Zoals het nu lijkt, zijn Lucas Bijker en Michiel Hemmen gewoon inzetbaar tegen RKC. Ze hebben goed mee kunnen trainen en er moeten nog gekke dingen gebeuren, willen ze er zaterdag niet bij zijn", besluit Lodeweges.

Bron: Voetbalprimeur.nl

SCCRulez

Belangrijk dat ze er weer zijn! Om 'uitcomplex' te voorkomen wel erg belangrijk daar punten te pakken! |:)

piene hassus

Geef aub Hemmen tegen Ajax rust. Ajax is niet een ploeg waar we de punten van moeten scoren. We hebben meer aan Hemmen tegen directe tegenstanders

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: piene hassus op december 10, 2013, 12:17:50
Geef aub Hemmen tegen Ajax rust. Ajax is niet een ploeg waar we de punten van moeten scoren. We hebben meer aan Hemmen tegen directe tegenstanders

Wat nou, verstaat Dwight geen Liw(w)adders?  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

okkele

t zou me niet verbazen als we juist in dit soort potjes 0-0 of 1-1 spelen.
zonder hemmen gaat dat niet lukken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Citaat van: okkele op december 10, 2013, 15:17:36
t zou me niet verbazen als we juist in dit soort potjes 0-0 of 1-1 spelen.
zonder hemmen gaat dat niet lukken.

Inderdaad, Hemmen opstellen en er vol opknallen!
Wij pakken eerder punten thuis tegen Ajax, dan uit bij NAC. Daarnaast is het helemaal niet zeker dat hij niet mee kan doen tegen NAC als hij tegen Ajax mee doet, misschien lukt beide ook wel. Utrecht daar in tegen: Hemmen mooi op de bank!

zeewolde

Tegen NAC UIT ook niet en daarna is het winterstop, dus mooi laten spelen.

piene hassus

Ik hew liever un fitte Hemmen na de winterstop. Teugen Ajax en Utrecht oppe bank en teugen Nac even 1 helft probere

Bernardo

Citaat van: piene hassus op december 10, 2013, 17:38:57
Ik hew liever un fitte Hemmen na de winterstop. Teugen Ajax en Utrecht oppe bank en teugen Nac even 1 helft probere

De winterstop duurt 4 weken, dan is ie heus wel fit.

Galdiano

Ook tegen Ajax kunnen we de punten halen!
Cambuur - Ajax 2-0 of de 4-1 nadat Ajax de supercup had gewonnen, en durmusoglu 2x keer scoorde nadat Arveladze de 0-1 had gemaakt!

Ook tegen Ajax zullen we Hemmen nodig hebben, en laten we hopen dat we de 3 punten hier wederom houden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Wat een onzin om resultaten van 10/15 jaar geleden erbij te halen. Toen waren de huidige spelers nog net oud genoeg om te fietsen zonder zijwieltjes.

Bernardo

Citaat van: Galdiano op december 10, 2013, 18:53:20
Ook tegen Ajax kunnen we de punten halen!
Cambuur - Ajax 2-0 of de 4-1 nadat Ajax de supercup had gewonnen, en durmusoglu 2x keer scoorde nadat Arveladze de 0-1 had gemaakt!

Ook tegen Ajax zullen we Hemmen nodig hebben, en laten we hopen dat we de 3 punten hier wederom houden!

Moest Hemmen van jou niet op de bank plaats nemen en Christovao in de spits? ;)

Galdiano

Citaat van: Bernardo op december 10, 2013, 19:29:39
Moest Hemmen van jou niet op de bank plaats nemen en Christovao in de spits? ;)

Christovao is nu weer geblesseerd geloof ik! Anders mag hij er zeker in!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets