Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
63 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:02:06
En ja hoor, daar beginnen we weer.

En terecht, je kan natuurlijk ook oogkleppen ophouden tot in mei, alleen een beetje jammer dat het dan te laat is, vind je niet.

Cor

En ja hoor, daar gaan we nog een keer met een voorspelbare reactie van Harry L

John Hiatt

Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:02:06
En ja hoor, daar beginnen we weer.

Hij hoeft van mij echt niet weg. Maar consequent is hij niet, daar gaat t mij om.

Cor

Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 10:08:42
Hij hoeft van mij echt niet weg. Maar consequent is hij niet, daar gaat t mij om.

Noem mij 1 persoon die wel consequent is? Jij zit toch in de politiek? Volgens mij is er niemand inconsequenter als daar!

Harry L.

Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:06:52
En ja hoor, daar gaan we nog een keer met een voorspelbare reactie van Harry L

:koffie

Ik ben erg negatief de laatste weken. Zie even niet meer hoe ze dit willen keren.

Cor

Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:10:53

Ik ben erg negatief de laatste weken. Zie even niet meer hoe ze dit willen keren.

Ik denk dat we hier na 7 wedstrijden na de winterstop weer hosanna roepen. 15 punter erbij en we staan op 31 punten. Alles weer vergeven en vergeten. Toch niet raar dat de TS er spelers bij wil, we hebben gewoon niet genoeg kwaliteit momenteel, zeker voorin

Leovardia

Citaat van: Destroyer op december 22, 2013, 09:39:24
Dat kun je de TS dan toch aanrekenen, als er spelers HET niveau niet halen?

Niet als spelers het basisniveau al niet hebben!! Lukoki geeft gisteren 4 x een foute pass gegeven over minder dan 5 meter. Als ie dribbelt kijkt ie meer naar de grond dan om Zich heen. Dat zijn basisvaardigheden die hij ontbeert.

Ik ben het met je eens dat er fouten gemaakt zijn mbt wissels en opstellingen, de staf zal er echter zo hun reden voor hebben, alhoewel ik dag ook anders zie. Maar deze mannen trainen elke dag met elkaar, dan zou je ook meer moeten weten dan de gemiddelde forumbezoeker hierzo lijkt mij.

Sent from my iPhone using Tapatalk

John Hiatt

Citaat van: Cor op december 22, 2013, 10:10:22
Noem mij 1 persoon die wel consequent is? Jij zit toch in de politiek? Volgens mij is er niemand inconsequenter als daar!

Daar is inconsequentie verheven tot moderne kunst. Overigens ben ik van mening dat we niet degraderen! Zoals ik hier al vaker heb gezegd, is winnen van 5 thuiswedstrijden bijna voldoende voor handhaving. En we pakken heus nog wel eens een uitwedstrijdje mee.

AL

Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 10:26:30
Daar is inconsequentie verheven tot moderne kunst. Overigens ben ik van mening dat we niet degraderen! Zoals ik hier al vaker heb gezegd, is winnen van 5 thuiswedstrijden bijna voldoende voor handhaving. En we pakken heus nog wel eens een uitwedstrijdje mee.

Moeten we wel directe versterkingen halen.
Als Dwight dan ook eindelijk gaat inzien dat Makrini en v Brakel één controleur teveel is, zijn er nog mogelijkheden om niet laatste te worden.
Directe handhaving lijkt mij uitgesloten.

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op december 22, 2013, 10:10:53

De laatste weken? 52 weken bedoel je? :devil

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op december 22, 2013, 10:08:42
Tja, als je tot de conclusie komt dat je geen aanvallende spelers van niveau hebt -Hemmen uitgezonderd- dan kún je niet eens aanvallend spelen.

Collingwood

Citaat van: AL op december 22, 2013, 10:31:05
Moeten we wel directe versterkingen halen.
Als Dwight dan ook eindelijk gaat inzien dat Makrini en v Brakel één controleur teveel is, zijn er nog mogelijkheden om niet laatste te worden.
Directe handhaving lijkt mij uitgesloten.

Als we een goede linksbuiten halen gaan we weer met Ritzmaier - Bakker - El Makrini op het middenveld spelen, lijkt me.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op december 22, 2013, 12:47:38
Als we een goede linksbuiten halen gaan we weer met Ritzmaier - Bakker - El Makrini op het middenveld spelen, lijkt me.

Zou ik wel doen.
Het middenveld kon mij toen wel bekoren.
Overigens denk ik wel dat er nog een middenvelder komt en ik gok op Roorda.

Collingwood

Citaat van: AL op december 22, 2013, 12:49:33
Zou ik wel doen.
Het middenveld kon mij toen wel bekoren.
Overigens denk ik wel dat er nog een middenvelder komt en ik gok op Roorda.

Als dat gebeurt en als die zijn Excelsior-niveau weer oppikt hebben we best een aardig middenveld (zonder hem ook wel trouwens).
Kalmte alleen kan u redden.

FrancoLWD

Doe mij van Hyfte maar, lijkt mij een prima speler om erbij te hebben!