Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: richard op januari 13, 2014, 13:20:40
Let maar op jonge, die dwight denkt anders over voetbal dan rest van de staf!! Dussssssss.......

Dan flikkeren we dwight toch rond maart eruit, worden we alsnog kampioen met HdJ aan het roer!
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 13, 2014, 13:43:23
Onze zeer gewaardeerde Arts vertrekt
De huidige staf (minus Dwight) neemt het over
Vanaf wedstrijd 1 is het spel en de beleving anders (ook tegen Almere uit hadden we na 15 minuten al 2 of 3x gecoord moet hebben)
Cambuur komt in een flow en wordt kampioen
Dwight aan het roer, maar de invloed van de flow en de rest van de staf is nog merkbaar
Het spel en de beleving is gelijk (of beter) aan dat van het einde van de JL periode
De invloed van Dwight wordt groter
Het spel en de beleving worden minder
De ingrepen van de staf worden behoudender en meer gericht op resultaat dan op prestatie
Het spel en de beleving worden slechter

Maar het kan natuurlijk ook gewoon het natuurlijke gevolg van degradatievoetbal zijn :|

Een promovendus start meestal erg goed en zakt daarna weg. Heeft hier niets mee te maken.

Collingwood

De voorhoede is/was gewoon veel te matig, daar kan Dwight ook niet zoveel aan doen.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Collingwood op januari 13, 2014, 19:41:56
De voorhoede is/was gewoon veel te matig, daar kan Dwight ook niet zoveel aan doen.

Backs die begin seizoen opkwamen....NU?
Doorschuivende mensen begin dit seizoen....NU?
Korter op de man begin seizoen......NU?
Meer beleving.......NU?
Meer strijd......NU?

Dwight is een angsthaas en de trainingen zijn ook zwaar eentonig!!!

speculeter

Dikke onruststoker.
Niks anders te doen?

Lore

Citaat van: richard op januari 13, 2014, 21:10:32
Backs die begin seizoen opkwamen....NU?
Doorschuivende mensen begin dit seizoen....NU?
Korter op de man begin seizoen......NU?
Meer beleving.......NU?
Meer strijd......NU?

Arts of Menzo terug halen? Of kan geen enkele trainer het (langere tijd) goed doen bij je?

AL

Zie liever Henk als hoofdtrainer, maar dat is mijn mening.

Cambuur058

Citaat van: AL op januari 13, 2014, 22:05:27
Zie liever Henk als hoofdtrainer, maar dat is mijn mening.
Waarom?

liwwarder 19

Ja idd waarom
Die man doet het prima
Tsja staan geen linker rijtje maar ook met henk krijg je dat niet
Mensen moeten eens ophouden spelers ej trainer gelijk af te branden met dat negatieve gedoe bah

Treb

Citaat van: richard op januari 13, 2014, 21:10:32

Wat een zwaar leven zul jij hebben  ;( altijd en alleen maar negatief. ELKE trainer die hier heeft gewerkt ben jij een hetze tegen begonnen, stumper.

PePe

Ik vind Dwight een goede trainer, maar als het onder hem niet gaat lukken, dan ben ik er zeker voor, om dan Henk enkele weken voor de groep te gaan zetten, om zo Cambuur in de Eredivisie te houden. Dwight hoeft voor mij niet weg.

Lore

Citaat van: PePe op januari 13, 2014, 22:58:21
Ik vind Dwight een goede trainer, maar als het onder hem niet gaat lukken, dan ben ik er zeker voor, om dan Henk enkele weken voor de groep te gaan zetten, om zo Cambuur in de Eredivisie te houden. Dwight hoeft voor mij niet weg.

Maar wat is er mis met de prestaties van Dwight tot nu toe dan? Wij hebben een van de kleinste begrotingen en maar 1 doel, niet degraderen. Dat kan ook via playoffs

PePe

Citaat van: Lore op januari 13, 2014, 23:01:25
Maar wat is er mis met de prestaties van Dwight tot nu toe dan? Wij hebben een van de kleinste begrotingen en maar 1 doel, niet degraderen. Dat kan ook via playoffs

Wud wakker, we mutte d'r in blieve, ten koste van alles! (even aan de kant is helemaal niet erg)
Late we hope, dat dit niet nodig is!!

sunderland

Reageer eens op de punten die Richard aangeeft .Hij heeft op alle pnt gelijk .Ik kan niet oordelen over trainingen maar wel over de wedstr . Ik wil niet zeggen dat Dwight weg moet .

PePe

Citaat van: sunderland op januari 13, 2014, 23:13:31
Reageer eens op de punten die Richard aangeeft .Hij heeft op alle pnt gelijk .Ik kan niet oordelen over trainingen maar wel over de wedstr . Ik wil niet zeggen dat Dwight weg moet .

We komen punten te kort. (ik meende dat dit wel bekend was)
Dwight hoeft voor mij ook niet weg, maar geeft Henk de regie even als het nodig is om Cambuur in de eredivisie te houden. (liever niet via de play-offs)