Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: richard op januari 14, 2014, 08:56:19
Het is altijd een combinatie maar het begint altijd wel ergens

Ik heb niet het idee dat het bij de trS is begonnen, ik twijfel er wel aan of ze er genoeg mee hebben gedaan om het weer terug te draaien. Als je spel wilt met durf en risico, dan moet je ze belonen voor spel met durf en risico. En niet belonen voor risicoloos en  foutloos spel.
Henk, held, bedankt

Harry L.

Morgen vol gas trainer, niet weer op een puntje spelen zoals de laatste weken. Met dat angsthazen voetbal gaan we het sowieso niet redden.

moodygrunn

http://www.vi.nl/nieuws/lodeweges-verkleint-achterstand-op-koploper-bosz.htm

De Friese derby was er ook voor de trainers een met grote verschillen. Dwight Lodeweges scoorde het hoogste, en Marco van Basten het laagste cijfer in de Eredivisie.

SC Cambuur beleefde zondag een heerlijke middag door overtuigend de eeuwige rivaal SC Heerenveen opzij te zetten (3-1). Dat kan voor een belangrijk deel op conto geschreven worden van Lodeweges. De Canadees kreeg een acht voor zijn bijdrage aan de Friese derby.

Lodeweges verkleinde met dat cijfer de achterstand in het VI-trainersklassement op koploper Peter Bosz. De Gelderse derby tegen NEC (1-1) leverde de Vitesse-coach niet meer op dan een zes. Zijn gemiddelde zakte daardoor naar 6,75, tegen 6,58 voor Lodeweges.

De trainer van SC Cambuur neemt dankzij zijn goede score de tweede plaats over van Erwin van de Looi, die afgelopen weekend niet in actie kwam door de afgelasting van FC Groningen-FC Twente wegens sneeuwval.

Tegelijkertijd was het juist SC Heerenveen-collega Marco van Basten die het laagste cijfer van de twintigste speelronde kreeg toebedeeld. De oud-international scoorde een onvoldoende voor zijn bijdrage.

Van Basten was niet de enige met een vier afgelopen weekend. Nebojsa Gudelj kreeg dezelfde beoordeling voor zijn coaching van NAC Breda tegen PEC Zwolle, dat zaterdag met 1-2 won in het Rat Verlegh-stadion. De Bosniër werd door dat cijfer ook de nieuwe hekkensluiter van het VI-trainersklassement. ADO-trainer Maurice Steijn, succesvol met zijn ploeg door Feyenoord te verslaan, ging aan hem voorbij.
In Henk en Sandor we trust

IsmailvanEssen

Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Clint

Ik vind het een lijst van niks. Je ziet, zodra een ploeg verliest, dat een trainer zakt op de lijst. Kan ie het nog zo goed tactisch voor elkaar hebben, als de spelers het in het veld niet oppakken, schiet je er niets mee op.

DayDreamer

Citaat van: clint op januari 27, 2014, 11:44:08
Ik vind het een lijst van niks. Je ziet, zodra een ploeg verliest, dat een trainer zakt op de lijst. Kan ie het nog zo goed tactisch voor elkaar hebben, als de spelers het in het veld niet oppakken, schiet je er niets mee op.

Wij hebben toch al wat wedstrijden verloren en toch staat Lodeweges 2e. Maar ik snap wel waar je heen wilt  :proost

Yellow Army

Lodeweges 2e? Toplijst  |:)
Area 58

Dokkumer

Citaat van: clint op januari 27, 2014, 11:44:08
Aan de andere kant, je kunt ook best een hoog cijfer krijgen wanneer je verliest. Zolang je team met aanvallende intenties ten strijde trekt zal dat -mits er deskundigen aanwezig zijn- hoger beoordeeld worden.

denistel

vanmiddag weer een training gezien van lodeweges ,,die man heeft prima oefenstof hoor.meer dan ik hier van welke andere
trainer ook maar heb gezien..de bedoelingen zijn duidelijk en daar houdt ie aan vast.dat het er soms niet uit komt in wedstrijden
komt omdat spelers eens hun dag niet hebben of de tegenstander gewoon beter is.
als je het goed bekijkt hebben we in de competitie al1 tegen d.haag en nac uit weinig vertellen gehad en na de 1-0 uit
bij Vitesse ook niet meer.verder doen we alle wedstrijden goed mee of zijn zelfs beter.het team staat meestal vrij goed.
met nienhuis droste vd laan bijker hemmen el makrini en bakker voor een groot gedeelte toch met 7 spelers die vorig
jaar gewoon 1e div speelden.
met manu ogbeche hebben we nu 2 goeie versterkingen er bij gekregen waardoor de hele groep weer op een hoger niveau
komt en de training ook beter worden.ook mulders is er bij en oepie is weg maar we kunnen nu ook 11 tegen 11 spelen op
de training. lekker rustig door werken met zijn allen dan moet het goed komen.

The Prominence

Citaat van: denistel op januari 29, 2014, 17:25:53
vanmiddag weer een training gezien van lodeweges ,,die man heeft prima oefenstof hoor.meer dan ik hier van welke andere
trainer ook maar heb gezien..de bedoelingen zijn duidelijk en daar houdt ie aan vast.dat het er soms niet uit komt in wedstrijden
komt omdat spelers eens hun dag niet hebben of de tegenstander gewoon beter is.
als je het goed bekijkt hebben we in de competitie al1 tegen d.haag en nac uit weinig vertellen gehad en na de 1-0 uit
bij Vitesse ook niet meer.verder doen we alle wedstrijden goed mee of zijn zelfs beter.het team staat meestal vrij goed.
met nienhuis droste vd laan bijker hemmen el makrini en bakker voor een groot gedeelte toch met 7 spelers die vorig
jaar gewoon 1e div speelden.
met manu ogbeche hebben we nu 2 goeie versterkingen er bij gekregen waardoor de hele groep weer op een hoger niveau
komt en de training ook beter worden.ook mulders is er bij en oepie is weg maar we kunnen nu ook 11 tegen 11 spelen op
de training. lekker rustig door werken met zijn allen dan moet het goed komen.

Ik heb er steeds meer vertrouwen in  |:)

SCC-J

Waarom B eruit voor hemmen? Meer fysiek? Vond dat B het goed deed als targetmen en had goed overzicht. Verder heeft hemmen veel minder voetbal inzich dan B

Mulders erin ?? Terwijl je bakker op de bank hebt ?

Makrini eruit voor dan als nog bakker ...  Wat bij betreft had ritzmaier en van Moorsel wel gewisseld mogen worden. Makrini wissel zal dan te maken hebben met mogelijke schorsing .

michello

Citaat van: SCC-J op februari 02, 2014, 16:31:36
Waarom B eruit voor hemmen? Meer fysiek? Vond dat B het goed deed als targetmen en had goed overzicht. Verder heeft hemmen veel minder voetbal inzich dan B

Mulders erin ?? Terwijl je bakker op de bank hebt ?

Makrini eruit voor dan als nog bakker ...  Wat bij betreft had ritzmaier en van Moorsel wel gewisseld mogen worden. Makrini wissel zal dan te maken hebben met mogelijke schorsing .

Gezien hoeveel meters b. gemaakt had de eerste helft, liep constant door te jagen.  Zat er op een gegeven moment wel doorheen. 
Makrini was de meest logische wissel die ik kon bedenken, werden compleet overlopen en dan is er een kans dat Makrini geel pakt.   

The Prominence

Citaat van: michello op februari 02, 2014, 16:36:45
Gezien hoeveel meters b. gemaakt had de eerste helft, liep constant door te jagen.  Zat er op een gegeven moment wel doorheen. 
Makrini was de meest logische wissel die ik kon bedenken, werden compleet overlopen en dan is er een kans dat Makrini geel pakt.

De wissel van Makrini was een goede zaak ivm met mogelijke schorsing.

wiekie1969

Tegen psv graag Hemmen, Manu en Ogbeche voorin!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat weest zelf oek wel trainert!!!!!!!!!!!!!

The Prominence

Citaat van: wiekie1969 op februari 02, 2014, 20:00:07
Tegen psv graag Hemmen, Manu en Ogbeche voorin!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat weest zelf oek wel trainert!!!!!!!!!!!!!
ik ben voor, maar lukoki begint zowieso.