Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Galdiano op maart 07, 2014, 09:17:42
Een aantal spelers hebben al door laten schemeren graag te blijven.
Moet nog maar zien of er wel veel spelers vertrekken.
1 a 2 verkopen en je team weer aansterken, om langzaam door te groeien.
Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?
Clubs ala AZ, Groningen of Vitesse kunnen we niet tegen concurreren.

En een Leeuwin naar Zwolle of Utrecht? Zie ik toch ook niet snel gebeuren. Maar uiteindelijk als het geld goed is ergens anders gaat iedere speler weg.

John Hiatt

Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?

Welke spelers willen blijven?

Daddy T.

Obv salaris, ligging en imago blijven deze clubs ons helaas nog (even) voor. Van de randstad naar Leeuwarden is altijd verder dan van Leeuwarden naar de randstad....
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op maart 07, 2014, 09:36:19
Welke spelers willen blijven?

Leeuwin wil alleen gaan wanneer een stap kan zetten evenals Makrini.
Lukoki zijn doel is Ajax maar vermaakt zich hier ook zeer goed.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hilversum voor Cambuur

Volgens mij hoeven wij ons sowieso geen zorgen te maken over Nienhuis, Vd Laan, Bijker, Droste, Makrini... die hebben het hier maar al te goed naar hun zin.

Galdiano

Klopt!

Veel spelers zien er tegenop om hier te komen, maar als ze er eenmaal zijn willen ze niet meer weg!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op maart 07, 2014, 10:26:12
Klopt!

Veel spelers zien er tegenop om hier te komen, maar als ze er eenmaal zijn willen ze niet meer weg!

Klopt, al kan ik me wel voorstellen dat ze "dat oude stadion" na verloop van tijd best zat kunnen zijn/worden. Dat gaat echt een giga impuls geven! (met mooie trainingsfaciliteiten erbij)

SCC-J

Heerlijk die naïviteit.

Yellow Army

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 07, 2014, 10:21:27
Volgens mij hoeven wij ons sowieso geen zorgen te maken over Nienhuis, Vd Laan, Bijker, Droste, Makrini... die hebben het hier maar al te goed naar hun zin.

Als deze jongens elders sportief maar vooral financieel beter kunnen worden, zijn deze vogels ook gevlogen.
Area 58

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Yellow Army op maart 07, 2014, 12:00:50
Als deze jongens elders sportief maar vooral financieel beter kunnen worden, zijn deze vogels ook gevlogen.

Tuurlijk zal geld een grote rol gaan spelen. Toch verwacht ik geen complete leegloop na dit seizoen. Heel benieuwd hoe alles gaat verlopen; maar eerst moeten we er direct inblijven!!!

Bascambuur

Citaat van: okkele op maart 07, 2014, 08:54:17
Cambuur hoopt op nog zes jaar met Lodeweges

Met trainer Dwight Lodeweges aan het roer draait SC Cambuur een verrassend sterk seizoen in de Eredivisie. De Friezen zijn op de goede weg om zich te verzekeren van nog een jaar voetbal op het hoogste niveau.

Of Lodeweges ook komend jaar voor de groep staat bij de volksclub is nog maar de vraag. "Binnenkort gaan we dat eens rustig evalueren. Dan wil ik met name weten of het huiswerk is gedaan, wanneer deze of gene speler vertrekt", vertelt Lodeweges tegenover De Telegraaf.

"Verder mag duidelijk zijn dat ik het hier natuurlijk gewéldig naar mijn zin heb", besluit Lodeweges.

Directeur Gerald van den Belt ging nog niet rond de tafel met Lodeweges. "Omdat je wegens het huidige competitieverloop nog steeds geen zekerheid hebt of je echt in de Eredivisie blijft", vertelt de beleidsbepaler. "Als Dwight het beeld daardoor straks te troebel vindt, dan heeft hij het recht te zeggen: dit doe ik niet. Wij zijn in ieder geval zéér blij met hem. Het liefst hoop ik dat hij nog zes jaar bij ons is."
Zes jaar? Wat een onzin. Laat Henk de Jong gewoon voor de groep staan als hij zijn diploma heeft.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Bascambuur op maart 07, 2014, 12:26:54
Zes jaar? Wat een onzin. Laat Henk de Jong gewoon voor de groep staan als hij zijn diploma heeft.

Dat is bij vertrek Dwight wel een groot pluspunt; de opvolger staat geduldig te wachten!!!  |:)

YellowBlue

Als er op korte termijn geen perspectief voor Henk de Jong is om hoofdtrainer te worden, kan hij zo maar eens voor zich zelf kiezen.

Lore

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 07, 2014, 10:21:27

Dan verwacht ik wel dat Bijker, Droste en Markrini verlengen, want anders moeten ze wel verkocht worden in de zomer!

Lore

Citaat van: YellowBlue op maart 07, 2014, 14:43:33
Als er op korte termijn geen perspectief voor Henk de Jong is om hoofdtrainer te worden, kan hij zo maar eens voor zich zelf kiezen.

Dat is zijn goed recht, maar ik ben blij met de huidige staf. Lodeweges heeft toch net wat meer ervaring!