Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 07, 2014, 14:47:39
Dat is zijn goed recht, maar ik ben blij met de huidige staf. Lodeweges heeft toch net wat meer ervaring!
Ik denk dat Henk de jong veel belangrijker is en kan worden voor Cambuur dan lodeweges. Maar volgens mij weet de directie dat ook en is er al lang over de toekomst gesproken! Tenmisnste dat hoop ik!
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Bascambuur op maart 07, 2014, 12:26:54
Zes jaar? Wat een onzin. Laat Henk de Jong gewoon voor de groep staan als hij zijn diploma heeft.

Helemaal mee eens, hij is de man voor de langere termijn. Desnoods aankomend seizoen en anders het seizoen daarop!

Collingwood

Citaat van: Bernardo op maart 07, 2014, 15:50:41
Helemaal mee eens, hij is de man voor de langere termijn. Desnoods aankomend seizoen en anders het seizoen daarop!

Dan kan Lodeweges mooi fulltime technisch directeur worden (die hebben we tegen die tijd vast wel nodig).
Kalmte alleen kan u redden.

Goutum

Er is geen kunst aan om tijdens een goede serie wedstrijden zo achter de trainersstaf te gaan staan. Want als we straks drie keer verliezen, dan schreeuwen we weer moord en brand. Juist als het even minder gaat, dan moet je ballen hebben en vertrouwen houden in de TS. En dan mis ik weleens hier.

Wat Henk betreft, die man is goud waard. Als Lodeweges vertrekt wordt hij de nieuwe hoofdtrainer, met Vd Heide als zijn secondant.

Emko

Citaat van: Goutum op maart 07, 2014, 16:06:24
Er is geen kunst aan om tijdens een goede serie wedstrijden zo achter de trainersstaf te gaan staan. Want als we straks drie keer verliezen, dan schreeuwen we weer moord en brand. Juist als het even minder gaat, dan moet je ballen hebben en vertrouwen houden in de TS. En dan mis ik weleens hier.

Wat Henk betreft, die man is goud waard. Als Lodeweges vertrekt wordt hij de nieuwe hoofdtrainer, met Vd Heide als zijn secondant.

Dan vergeet je Jan Bruin nog. Fantastisch trio die altijd spelen om te winnen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op maart 07, 2014, 16:06:11
Dan kan Lodeweges mooi fulltime technisch directeur worden (die hebben we tegen die tijd vast wel nodig).

Ik dacht ook dat dit werd bedoeld, toen ik de kop las. Denk dat t wel zoiets zal zijn.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Hulde voor zijn commentaar, wat een luxeprobleem met Henk de Jong erbij die je ook gewoon de positie van Lodeweges gunt. Het zal natuurlijk wel een goede samenwerking zijn maar toch, hulde voor beide mannen.

SCC-J

Alle wissels waren kut!! Door de eerste kwam hij/wij in de problemen.

sunderland

Citaat van: SCC-J op maart 15, 2014, 01:59:52
Alle wissels waren kut!! Door de eerste kwam hij/wij in de problemen.
domkop.Door dat wij met en Barto Hemmen Manu en Ogbeche gingen aanvallen  viel die goal .Welliswaar met geluk maar wel omdat wij alles opde aanval zetten

sunderland

wat mij betreft verlengen per direct

sunderland

Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:08:09
Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe  |:)

Ik zal eerlijk zijn. Het maakt me niet meer uit dat we over vijf jaar in de topklasse spelen. Sinds 1975 heb ik niet zoiets moois beleefd als dit jaar. Elke keer weer kouwe rillingen. Vandaag op Oost, ik wist niet wat ik mee maakte, de hele tribune staat en zingt mee!!

.............. En dan ook nog die play offs tegen DKV, wordt dat niet te veel??  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt

wiekie1969

TOPTRAINER, ECHT, EEN VADER VOOR ZIJN SPELERS!!!!!!!!!!!!!! :thumbsup |:) _O_

Shar

Tjonge jonge, wat een genot om dit mee te mogen maken. Voor mij is dit samen met eerste jaar onder Korbach ook mooiste seizoen ooit.

Dokkumer

Niet het meest spectaculaire seizoen misschien, maar zeker het seizoen waar we (bijna) altijd aanvallend willen spelen. Thuis in ieder geval wel en na de winterstop uit ook altijd.

De wissels waar SCC-J het over heeft kun je over discussiëren. De een vind het goed, de ander kut. Ik vond het gedurfd en passen in de filosofie van Lodeweges om toch de winst te forceren.