Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op maart 15, 2014, 10:48:41
Verdedigend wisselen wordt ook afgestraft door ons. Altijd voor de winst gaan tegen een op dat moment nog concurrent.
dacht dat hemmen er bij 2-1 in kwam. Hemmen moest naar de zijkant waardoor we met 10 man speelde. Zowel ik als de spelers dachten dat ogb naar de zijkant zou en hemmen in het centrum de positie waar hemmen alleen uit de voeten kwam . Dit gebeurde niet en veel verwarring voorin.

Valt die bal met alle geluk niet voor zijn voet en spelen we 2-2 zouden we het aan de wissels wijten!

de Schoot

Held bij winst, of ezel als het verkeerd uitpakt..........machtig om voor eigen publiek zo voor de winst te gaan.  |:)

AL

Trainer met veel tactisch vermogen en vooral kijk op het spelletje.
mooi dat hij gisteren aangaf dat de fout van nienhuis hoort bij het spel wat cambuur speelt.
alle ploegen onder ons durven niet van achteruit te voetballen.

poelie-lwd

Citaat van: SCC-J op maart 15, 2014, 11:44:33
dacht dat hemmen er bij 2-1 in kwam. Hemmen moest naar de zijkant waardoor we met 10 man speelde. Zowel ik als de spelers dachten dat ogb naar de zijkant zou en hemmen in het centrum de positie waar hemmen alleen uit de voeten kwam . Dit gebeurde niet en veel verwarring voorin.

Valt die bal met alle geluk niet voor zijn voet en spelen we 2-2 zouden we het aan de wissels wijten!

Nee hoor want het getuigd juist van klasse om zo aanvallend te wisselen. Dat de uitvoering minder was deel ik maar dat kun je moeilijk de TS verwijten. Als hij vleugelspitsen op de bank had zitten had hij die echt wel ingebracht en niet Hemmen en/of Ogbeche. Die hebben beide niks te zoeken op de vleugels.

Maar goed, de winnende trainer heeft ALTIJD gelijk.  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: CJ058 op maart 15, 2014, 10:35:58
Ogbeche er in waardoor Hemmen op rechts kwam te spelen, wie verzint dat inderdaad. Kest dan net zo goed met 10 man gaan spelen. Ogbeche het een kwartier lang warming-up deen volgens mij, geen knikker geraakt. Erg zuinig op z'n lichaam.
Wij hebbben het tussen de 55 en 80ste min heel moeilijk gehad en moest er iets gebeuren .Dan ga je gewoon al je je aanvallende stootkracht brengen .gevolg....

DayDreamer

Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 02:08:09
Zijn voetbaldenkwijze ben ik het mee eens.Wij voetballen voor de supporters .Ik ben nu 32 jaar sk houder en ik vind dit het mooiste seiz tot nu toe  |:)

Ik denk ook dat dit de reden is dat we thuiswedstrijden vol zitten, een week voor de wedstrijd uitverkocht tegen RKC!!! RKC!!!!
Aanvallend voetbal spelen, lukt niet altijd, maar de intentie is er wel. Ik ben erg blij met Lodeweges EN De Jong en hoop dat deze mannen nog jaren onze trainers willen zijn.

Lore

Citaat van: DayDreamer op maart 16, 2014, 10:13:08
Ik denk ook dat dit de reden is dat we thuiswedstrijden vol zitten, een week voor de wedstrijd uitverkocht tegen RKC!!! RKC!!!!
Aanvallend voetbal spelen, lukt niet altijd, maar de intentie is er wel. Ik ben erg blij met Lodeweges EN De Jong en hoop dat deze mannen nog jaren onze trainers willen zijn.

Eensch. Dit is het mooiste seizoen dat ik van Cambuur heb gezien en ik kom er al eventjes

Tukker

Citaat van: Lore op maart 16, 2014, 10:37:22
Eensch. Dit is het mooiste seizoen dat ik van Cambuur heb gezien en ik kom er al eventjes
Ik vind dit ook 1 van de mooiste seizoenen van Cambuur. De wedstrijden die ik niet bezoek bekijk ik wel live. Vroeger had je daarvoor gewoonweg de mogelijkheden niet voor. Wat dat betreft is deze digitale tijd niet verkeerd. Als ik een keer een gesprek of samenvatting gemist heb, vind ik die hier ook snel terug (met dank aan Rupppppppert  :thumbsup _O_)

Dit jaar is Cambuur ook minimaal gelijkwaardig aan elke tegenstander en dat maakt iedere wedstrijd interessant om te bezoeken  |:). Wat dat betreft is het wel een duur jaar en gaat het ten koste van de concerten. Maar ja, prioriteiten stellen  :scc
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Lore

Citaat van: Tukker op maart 16, 2014, 11:24:58
Ik vind dit ook 1 van de mooiste seizoenen van Cambuur. De wedstrijden die ik niet bezoek bekijk ik wel live. Vroeger had je daarvoor gewoonweg de mogelijkheden niet voor. Wat dat betreft is deze digitale tijd niet verkeerd. Als ik een keer een gesprek of samenvatting gemist heb, vind ik die hier ook snel terug (met dank aan Rupppppppert  :thumbsup _O_)

Dit jaar is Cambuur ook minimaal gelijkwaardig aan elke tegenstander en dat maakt iedere wedstrijd interessant om te bezoeken  |:). Wat dat betreft is het wel een duur jaar en gaat het ten koste van de concerten. Maar ja, prioriteiten stellen  :scc

Precies, doordat elke wedstrijd live is beleef je het nog intenser. Alhoewel het ook wel wat had om voor een klein radiootje vloekend te zitten. Omdat er weer een kans was laten liggen

moodygrunn

Citaat van: Lore op maart 16, 2014, 11:53:24
Precies, doordat elke wedstrijd live is beleef je het nog intenser. Alhoewel het ook wel wat had om voor een klein radiootje vloekend te zitten. Omdat er weer een kans was laten liggen

Machtig mooi, die lui van Mercurius. Zonde dat die de rechten niet meer konden betalen.
In Henk en Sandor we trust

Destroyer

Citaat van: moodygrunn op maart 16, 2014, 13:50:15
Machtig mooi, die lui van Mercurius. Zonde dat die de rechten niet meer konden betalen.

Vond het vorig jaar wel een stuk minder dan de jaren er voor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

de Schoot

Van der Belt zoekt iemand die de functie van technisch manager van m'n overneemt.
Zou dit iets voor Dwight zijn en Henkie als nr1 voor de groep?

Emko

Citaat van: de Schoot op maart 19, 2014, 12:15:04
Van der Belt zoekt iemand die de functie van technisch manager van m'n overneemt.

Dit nieuws zou best een voorbode daarop kunnen zijn.

sunderland

Citaat van: de Schoot op maart 19, 2014, 12:15:04
hoop dat ze alle 3 blijven .Die vd belt heeft cambuur weer op poten gezet .Ben bang dat 1 vd trainers weggaat .weet dan Henk in de belangstelling van De Graafschap staat .Ook grunn zo zomaar kunnen

veroen

Citaat van: sunderland op maart 19, 2014, 21:58:03
hoop dat ze alle 3 blijven .Die vd belt heeft cambuur weer op poten gezet .Ben bang dat 1 vd trainers weggaat .weet dan Henk in de belangstelling van De Graafschap staat .Ook grunn zo zomaar kunnen

Henk gaat echt niet naar DTC, is de Alex ferguson van cambuur!
Wil zelf volgens mij ook heel graag hier de hoofdtrainer worden