Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 24, 2014, 20:18:13
Wat is dlsvc?
Een onderdeurtje, ghe ghe.....
:-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Scc01

De ontstane situatie is natuurlijk wel apart. Hij werd als trainer gehaald voor jl, en na dit seizoen denk ik dat veel eredivisie clubs hem wel als potentiele trainer zien. En dat heeft hij zelf ook door. Ik verwacht niet dat hij blijft na dit seizoen.

mario

Het gesprek met Lodeweges stelt mij ook niet echt gerust...

poelie-lwd

Die blijft niet ben ik bang....

Nou ja, dan wordt het hoog tijd voor THE 'ONLY' ONE! Henk de Jong, spektakel gegarandeerd!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op maart 25, 2014, 06:02:55
Die blijft niet ben ik bang....
Jawel. Mits de selectie volgende seizoen minimaal van hetzelfde niveau is als dit seizoen. SCC heeft het aanblijven van Sir D dus zelf in de hand.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Lore

Citaat van: Len Cantello op maart 25, 2014, 06:19:51
Jawel. Mits de selectie volgende seizoen minimaal van hetzelfde niveau is als dit seizoen. SCC heeft het aanblijven van Sir D dus zelf in de hand.

Dat denk ik ook, maar vertrek van spelers in onvermijdelijk. Wel zou er wat meer geld ter beschikking moeten staan

Galdiano

Beter dan dit seizoen zal het volgend jaar niet worden. Dat weet ook Dwight.
Ach we zien het wel! Ik vind alles best als hij maar niet naar dkv gaat!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Lore op maart 25, 2014, 08:29:56
Dat denk ik ook, maar vertrek van spelers in onvermijdelijk. Wel zou er wat meer geld ter beschikking moeten staan
De kosten vwb aanpassing stadion en veld hebben we volgend seizoen niet meer, deze tonnen kunnen in het spelersbudget gestoken worden. Tevens stevenen we af op een winst over dit boekjaar, dus ook van daaruit kun je weer een bedrag investeren. Er is dus niet veel, maar wel enige, ruimte, zonder dat er direct verkocht moet worden

speculeter

Lees net in de lc dat het met name afhangt van hoe
de selectie er volgend jaar uitziet.
Wij hebben geen schip met geld maar dkv ook zeker
niet dus ben benieuwd.

DayDreamer

Aan de andere kant, vorig jaar ging hij een contract aan op basis van Eerste Divisie, dat werd Eredivisie, waar het heel goed gaat, Cambuur positief in het nieuws hele seizoen, Dwight bovenaan in trainerslijstje VI, blijf lekker hier, bij een andere club ligt er misschien een heel ander soort druk, en weet je niet wat je krijgt.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2014, 09:09:08
De kosten vwb aanpassing stadion en veld hebben we volgend seizoen niet meer, deze tonnen kunnen in het spelersbudget gestoken worden. Tevens stevenen we af op een winst over dit boekjaar, dus ook van daaruit kun je weer een bedrag investeren. Er is dus niet veel, maar wel enige, ruimte, zonder dat er direct verkocht moet worden

Europees voetbal levert toch erg veel op! Dwight wil gewoon even de play offs afwachten.
Henk, held, bedankt

Bernardo

Interesse DKV: 'Daar ga ik niet over praten'
Dwight Lodeweges zou nadrukkelijk in beeld zijn om de nieuwe trainer te worden van de grote rivaal van SC Cambuur, DKV. De voorzitter van de provinciegenoot, Jelko van der Wiel, heeft gezegd gecharmeerd te zijn van de coach die in Leeuwarden succesvol is. Enkele dagen later bevestigt noch ontkent Hans Vonk, manager voetbalzaken van DKV, in de Leeuwarder Courant dat Lodeweges als kandidaat geldt.

"Lodeweges is een van de vele trainersnamen die bij ons zijn gepasseerd. We bereiden ons zorgvuldig voor", houdt de oud-keeper zich bovenal op de vlakte. Lodeweges zelf weigerde na afloop van het duel tegen FC Volendam (4-2) in te gaan op de vermeende interesse van DKV. "Ik weet daar niets van en ga daar niet over praten."

De oefenmeester heeft in Leeuwarden nog een contract tot medio 2015. Daarin is echter een clausule opgenomen dat Lodeweges de verbintenis na dit seizoen kan opzeggen. De trainer liet eerder weten dat SC Cambuur haar 'huiswerk' gedaan moet hebben, wil zij een vertrek van hem voorkomen.

Collingwood

Volgens De Telgraaf is DKV geïnteresseerd in Foeke Booy, Erwin Koeman en Ernest Faber. Een andere optie is een buitenlandse trainer (een Deen). Over Lodeweges wordt met geen woord gerept...
Kalmte alleen kan u redden.

Ronnie tng

Citaat van: Bernardo op maart 25, 2014, 11:50:01
De trainer liet eerder weten dat SC Cambuur haar 'huiswerk' gedaan moet hebben, wil zij een vertrek van hem voorkomen.

Is Dwight helemaal gek geworden?? Je moet blij zijn als je nog een jaar bij deze club mag werken, knuppel!!

Marc S

Citaat van: Collingwood op maart 25, 2014, 12:41:09
Volgens De Telgraaf is DKV geïnteresseerd in Foeke Booy, Erwin Koeman en Ernest Faber. Een andere optie is een buitenlandse trainer (een Deen). Over Lodeweges wordt met geen woord gerept...

Daar word ik al een stuk vrolijker van. Maarja het is wel de telegraaf die dat meld..