Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Tien procent is niet erg veel.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: clint op maart 28, 2014, 09:56:53
Tien procent is niet erg veel.

Blijft gewoon! Leeuwin en Ogbeche ook en we draaien een 2e topseizoen  :0= :0= :0=

sccvl

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 28, 2014, 10:07:30
Blijft gewoon! Leeuwin en Ogbeche ook en we draaien een 2e topseizoen  :0= :0= :0=

En welke topspits komt erbij?

Cambuur058

10% is gewoon een 'hij blijft heel waarschijnlijk'

SCCRulez

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 10:05:44
Nee hoor! Christovao is in mijn ogen wel beter dan Barto! Alleen jammer dat hij geen kans krijgt!
Ogbeche is onze held als je het op het forum leest.
Hij moet eerst maar fit zijn, en dan zien we wel weer!
Barto is in tweede seizoenshelft wel 1 van de belangrijkste schakels van het succes. Zag ik Cristovao nog niet doen

Sampdoria

Op basis van wat vind je Christovao beter dan Barto?

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op maart 27, 2014, 10:05:44
Nee hoor! Christovao is in mijn ogen wel beter dan Barto! Alleen jammer dat hij geen kans krijgt!

Ik zie Christovao ook als een potentiële topper, maar waar Barto geduld heeft, afwacht en zich professioneel blijft opstellen ondanks een plek op de bank, schijnt Christovao op dat gebied af te haken waardoor zijn kansen uitblijven..
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

mario

Ik hoorde een geruchtje (onbetrouwbare bron) maar misschien heeft iemand hem vaker gehoord: v/d belt en Lodeweges naar AZ.

moodygrunn

Voor degene die nog twijfelt of Dwight blijft:

http://foxsports.nl/video/202907-lodeweges-als-we-winnen-kijken-we-naar-europese-playoffs.html

Rond 1:25.....Trek je eigen conclusie, maar als ik er geld op zou moeten zetten, dan zou ik inzetten op vertrek van Lodeweges aan het einde van het seizoen
In Henk en Sandor we trust

Shar

Citaat van: moodygrunn op maart 30, 2014, 14:25:42
Voor degene die nog twijfelt of Dwight blijft:

http://foxsports.nl/video/202907-lodeweges-als-we-winnen-kijken-we-naar-europese-playoffs.html

Rond 1:25.....Trek je eigen conclusie, maar als ik er geld op zou moeten zetten, dan zou ik inzetten op vertrek van Lodeweges aan het einde van het seizoen

Dat gevoel heb ik ook. En zou inderdaad wel eens naar Heerenveen kunnen zijn.

Eewal

Citaat van: mario op maart 30, 2014, 13:46:33
Ik hoorde een geruchtje (onbetrouwbare bron) maar misschien heeft iemand hem vaker gehoord: v/d belt en Lodeweges naar AZ.

vd Belt weg zou niet best zijn..

Cambuur058

Marc S

Ik denk het ook dat die vertrekt. Weet niet of dat Heerenveen is of niet..hoop het niet.

Len Cantello

Snap er niets van dat de man nog twijfelt. Blijven is de enige optie. Wie verlaat SCC nou vrijwillig? Dan ben je niet wijs!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Daddy T.

Citaat van: Marc S op maart 30, 2014, 17:33:26
Ik denk het ook dat die vertrekt. Weet niet of dat Heerenveen is of niet..hoop het niet.

Als je link van Cambuur058 bekijkt heeft het er wel alle schijn van dat hij naar Heerenveen gaat maar hier niet op wil reageren gezien de bak ellende die hij dan over zich heen krijgt de laatste wedstrijden.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!