Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

veroen

schande dit! en het moment slaat helemaal nergens op!

Zet die gast lekker op non-actief man, kan ie vast op klompenjacht...

Cambuur058

Citaat van: whimpy op maart 31, 2014, 14:03:43
Trainer is een passant. Henkie neemt de boel over. Hoop alleen dat Lodeweges geen spelers meeneemt gezien de zwakke achterhoede van Dameswad.
Leeuwin, Ritzmaier & Ogbeche gaan vast mee...

Whoestemen

Persoonlijk vind ik het jammer dat hij gaat, maar ok, daar is mee te leven. Natuurlijk is hij blij met een nieuwe kans in de subtop. Hij ziet Cambuur als een mooie club, maar heeft uiteraard niet de binding die een Sandor, Jan of Henk heeft. Henk is ook een prima opvolger. Groter probleem is dat hij de rust en regelmaat van het lopende seizoen kapot maakt terwijl we nog niet zeker zijn van nog een jaar ere. Plus Ogbeche naar DKV zou ernstig zijn. Ik zou zeggen support ons team en negeer Lodeweges, onrust heeft niemand iets aan. Of toch 1 april?

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 14:02:55
U weet wat de grote Generaal ooit zei: Voetbal is Oorlog. Welke oorlog kan me niks schelen ;)

Ik wacht rustig af tot morgen. Is het waar, dan ban ik mezelf een week, is het niet waar dan lach ik niet om deze misplaatste grap.

Als meerdere websites (clubwebsites H"veen en Cambuur, + nationale media) hierover berichten, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 14:06:53
Als meerdere websites (clubwebsites H"veen en Cambuur, + nationale media) hierover berichten, dan zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Was nog niet verder gekomen dan de social media. Heb ook nog iets als een leven :P

MvB

Citaat van: Bens op maart 31, 2014, 13:56:46
TM wil je de tweede wereldoorlog hier buiten laten het gaat hier om voetbal!!!!

Gelijk heb je, dat ze hier niet bannen is me een raadsel. Zegt iets over het niveau hier.

Mitar

Nu meteen HdJ het stokje maar over laten nemen. Wegwezen nu!

Cambuur058

Citaat van: MvB op maart 31, 2014, 14:08:17
Gelijk heb je, dat ze hier niet bannen is me een raadsel. Zegt iets over het niveau hier.
jij moet helemaal opflikkeren, raar ventje ben je die alleen maar uit is op commotie

Dokkumer

Stuur TaurusJr maar een berichtje of je de moderatie mag overnemen.

dizzhead

:zucht   :O

http://sc.heerenveen.org/forum/ veel plezier.

Straicar

Dat ie een stap wil maken snap ik. Maar direct van Cambuur naar dkv. Is gewoon niet voor te stellen. Wat een egocentrische klootzak.

Ik zeg laat de jong t seizoen maar afmaken, en weg met die vent. Als ie dit doet heeft ie toch geen gevoel bij onze club!!!

:zucht

sunderland

OPFLIKKEREN PER DIRECT

Cambuur058

Tsja. Stiekem hoop ik nog dat het een hele foute grap is, maar daar is dkv de club niet voor

dizzhead

Citaat van: Straicar op maart 31, 2014, 14:12:10
Dat ie een stap wil maken snap ik. Maar direct van Cambuur naar dkv. Is gewoon niet voor te stellen. Wat een egocentrische klootzak.

Ik zeg laat de jong t seizoen maar afmaken, en weg met die vent. Als ie dit doet heeft ie toch geen gevoel bij onze club!!!

:zucht

Dit heeft niks met clubgevoel te maken. ik snap dat wij dat graag geloven, een trainer met clubgevoel. Wij hebben ook makkelijk praten over clubgevoel en ons werk elders. Als Dwight nu onderaan had gehangen hadden we hem misschien al lang weggehoond. Hij kiest gewoon voor het geld; wat uiteindelijk 9 van 10 personen zou doen.... Dan moet je niet vanuit je supportershart redeneren.