Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:09:49
Stelletje lamballen bij elkaar hier met de geselecteerde verontwaardiging zeg. We hebben hier zat spelers van Heerenveen gehad en Lodeweges heeft er zelfs eerder al gewerkt. Enige verschil is dat hij nu direct van SCC naar hun gaat. Lekker de training opzoeken met zijn allen en eisen om zijn vertrek.  :R

Dat ie naar DKV gaat, oke, moet hij weten! Maar om dat in deze fase van de competitie te doen, en het bekend te maken is gewoon ronduit schandalig! Daarom gewoon meteen afscheid nemen, de werkrelatie is verstoord! Dit heeft gewoon effect op het elftal en de hele club!

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:09:49
Stelletje lamballen bij elkaar hier met de geselecteerde verontwaardiging zeg. We hebben hier zat spelers van Heerenveen gehad en Lodeweges heeft er zelfs eerder al gewerkt. Enige verschil is dat hij nu direct van SCC naar hun gaat. Lekker de training opzoeken met zijn allen en eisen om zijn vertrek.  :R
Het is niet alleen dat hij naar dkv gaat, ook dat we nog in de belangrijkste fase van de competitie zitten en we nog niet zeker zijn van handhaving. Dan HOORT DE FOCUS OP JE HUIDIGE WERKGEVER TE LIGGEN en niet op een stelletje gierbeffers wat weer laat zien hoe achterbaks ze zijn.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:14:15
Het is niet alleen dat hij naar dkv gaat, ook dat we nog in de belangrijkste fase van de competitie zitten en we nog niet zeker zijn van handhaving. Dan HOORT DE FOCUS OP JE HUIDIGE WERKGEVER TE LIGGEN en niet op een stelletje gierbeffers wat weer laat zien hoe achterbaks ze zijn.

_O_

ForzaCambuur1

Dokkumer denk je nou echt dat er zo'n poeha zou worden gemaakt als hij naar pak em beet AZ zou gaan en dat nu bekend zou maken.  :|

Dat Heerenveen achterbaks is oke, maar ik heb nou niet echt het idee dat de gemiddelde reactie hier gaan meehelpen in deze belangrijke fase van de competitie. Laten we daar ook even over nadenken in plaats van alleen maar af te geven want dat is wel lekker makkelijk en behoorlijk ongenuanceerd. Maar dat zal wel niet gebeuren en ik zal wel opmerkingen krijgen dat ik beter ook naar DKV kan gaan  :devil

zeewolde

En ook al is er een minieme kans, maar de mogelijkheid bestaat dat we ze in de PO nog 2 x tegenkomen...

gewoon een fan

Als het toch nog fout zou gaan dit jaar met Cambuur dan kan hij maar beter emigreren, op zo'n belangrijk moment dit naar buiten brengen dan heb je één geen gevoel voor je huidige club of twee het intellect van een gombal  :(

zeewolde

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:18:28
Dokkumer denk je nou echt dat er zo'n poeha zou worden gemaakt als hij naar pak em beet AZ zou gaan en dat nu bekend zou maken.  :|

Dat Heerenveen achterbaks is oke, maar ik heb nou niet echt het idee dat de gemiddelde reactie hier gaan meehelpen in deze belangrijke fase van de competitie. Laten we daar ook even over nadenken in plaats van alleen maar af te geven want dat is wel lekker makkelijk en behoorlijk ongenuanceerd. Maar dat zal wel niet gebeuren en ik zal wel opmerkingen krijgen dat ik beter ook naar DKV kan gaan  :devil

Jij kan beter ook naar DKV gaan :devil

Misery

Dat word wat volgend seizoen,wat een onthaal zal hij krijgen zeg  :devil
Biertje?

Bernardo

Kern van Cambuur zegt vertrouwen op in Dwight Lodeweges

Administrator  /  31 maart 2014 16:07  /   Reageer
Onbegrijpelijk dat in deze voor SC Cambuur zo belangrijke fase van de competitie in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt welke een bom legt onder de geweldige clubspirit. In verband met dit vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV is volgens de Kern van Cambuur een onwerkbare en onhoudbare situatie ontstaan rond de heer Lodeweges en roept op tot het (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer van onze club. Uiteraard spreken wij de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal. Dit statement heeft De Kern van Cambuur ook kenbaar gemaakt in de media en naar onze club en onze trots SC Cambuur!
SCS Kern van Cambuur

kernvancambuur.nl

zeewolde

Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 16:20:39
Kern van Cambuur zegt vertrouwen op in Dwight Lodeweges

Administrator  /  31 maart 2014 16:07  /   Reageer
Onbegrijpelijk dat in deze voor SC Cambuur zo belangrijke fase van de competitie in de strijd voor lijfsbehoud in de Eredivisie er zo'n bericht naar buiten komt welke een bom legt onder de geweldige clubspirit. In verband met dit vanmiddag aangekondigde aanstaande vertrek van de hoofdtrainer naar aartsvijand DKV is volgens de Kern van Cambuur een onwerkbare en onhoudbare situatie ontstaan rond de heer Lodeweges en roept op tot het (tijdelijk) naar voren schuiven van Henk de Jong als nieuwe interim-hoofdtrainer van onze club. Uiteraard spreken wij de wens en hoop uit dat er geen exodus zal plaatshebben qua spelersmateriaal. Dit statement heeft De Kern van Cambuur ook kenbaar gemaakt in de media en naar onze club en onze trots SC Cambuur!
SCS Kern van Cambuur

kernvancambuur.nl

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

moodygrunn

Iedereen is hierin fout geweest. Zowel onze club waarvan ik heb begrepen dat die het nieuws als eerste naar buiten heeft gebracht, als Lodeweges (die prima had kunnen wachten met de contractonderhandelingen totdat wij veilig waren), als Heerenveen (die ik hierin het minst kwalijk neem). Die zijn zsm op zoek naar een nieuwe (goed presterende) trainer.

Vwb de positieverbetering; als Lodeweges idd 2x zoveel kan verdienen... ik had hetzelfde gedaan (niet als ik trainer was geweest van Cambuur, maar bv van bedrijf A naar bedrijf B)

Het was voor iedereen te billijken geweest als ditzelfde verhaal NA de competitie naar buiten was gebracht (emoties even tijdelijk aan de kant gezet)
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 31, 2014, 16:18:28

Combinatie van factoren.
1. het is dkv
2. de manier waarop hij benaderd is
3. het is dkv
4. het moment van onderhandelen
5. het is dkv
6. het moment van naar buiten brengen
7-120. het is dkv

yellow@ndblue

Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 15:52:04
Ik verwacht vandaag nog de beslissing van het bestuur om wegens verstoorde relaties afscheid te nemen van de verrader

Eens denk ook dat het vanavond,morgen bekent word dat henk de jong per direct voor de groep komt te staan.

Zou me ook niets verbazen nadat cambuur dit hoorde van lodeweges dat ze zelf dit bericht gelekt heeft om zo direct afscheid van lodeweges te kunnen nemen we zien wel als ze maar van henk en de spelers afblijven :(

Keizer

theben

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:21:53
Combinatie van factoren.
1. het is dkv
2. de manier waarop hij benaderd is
3. het is dkv
4. het moment van onderhandelen
5. het is dkv
6. het moment van naar buiten brengen
7-120. het is dkv

hahaha geweldig meer reden heb je niet nodig :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater